سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

یکی از نیازهای سیستم دوربین مداربسته خدمات پس از فروش دوربین مداربسته می باشد، وقتی شما دوربین مداربسته را خرید میکنید باید حتما به این نکته توجه کنید مه نحوه خدمات و سرویس و نگهداری دوربین مداربسته چگونه است و به چه صورتی خدمات پس از فروش خود را ارائه میدهد و آیا دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد؟

سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

عکس فوق یکی از کارت های گارانتی دوربین مداربسته آریا با برند INFINITY می باشد. تمامی محصولاتی که از فروشگاه دوربین مداربسته آریا تهیه میکنید دارای این کارت گارانتی می باشد که دوسال اعتبار دارد و خیال شما از خرید یک مجموعه دوربین مداربسته که خدمات سوریس و نگهداری آن بسیار معتبر می باشد.

خرید دوربین مداربسته بدون گارانتی و بدون خدمات پس از فروش یکی از اشتباه ترین کارهای ممکن در این صنف می باشد.

سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

سرویس و نگهداری دوربین مداربسته

شما میتوانید با خرید دوربین مداربسته از فروشگاه دوربین مداربسته آریا با اطمینان خاطر خرید کنید و مطمئن باشد که خرید دوربین مداربسته از مجموعه ما این قابلیت را دارد که تمام نیازهای شما برای تعمیر دوربین مداربسته  با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد.

تعمیرگاه دوربین مداربسته آریا مجهزترین تعمیرگاه دوربین مداربتسه در ایران می باشد که قابلیت ارائه تمام خدمات را به شما عزیزان از خرید دوربین مداربسته ، راه اندازی دوربین مداربسته و همچنین خدمات پس از فروش دوربین مداربسته را ارائه نماید، با ما همراه باشید تا در امان باشید.

در صورتی که قصد نگهداری از دوربین مدار بسته را دارید میتوانید با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید تا بهترین خدمات و مشاوره ها در خصوص سرویس و نگهداری دوربین مداربسته را به شما ارائه بدهیم.

سرویس و نگهداری دوربین مداربسته برای ارگانها

شرکت چشمان بیدار اریا آماده ارائه انواع خدمات فنی و مهندسی در زمینه سرویس و نگهداری دوربین مداربسته در سراسر ایران میباشد، این شرکت با دارا بودن تیم تخصصی و تجهیزات مورد نیاز برای سرویس و نگهداری ماهانه دوربین مداربسته مطابق با استانداردهای افتا و وزرات کشور و همچنین مجهزترین تعمیرگاه دوربین مداربسته در ایران اماده عقد قرارداد جهت ارائه سرویس دوربین های مداربسته می باشد.

در صورتی نیاز به خدمات تخصصی در زمینه دوربین مداربسته دارید حتما با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید تا بهترین و بروز ترین سرویس و خدمات را در اسرع وقت و با کمترین قیمت داشته باشید.

ضمنا ما آماده راه اندازی دوربین مدار بسته برای تمامی ارگانهای دولتی در سراسر ایران هستیم و میتوانیم دوربینهای مداربسته هایک ویژن و یا داهوا و بوش و سایر برندهای مانند AXIS را نیز با لایسنس اصلی برای شما نصب و راه اندازی کنیم.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

شرکت چشمان بیدار آریا برای راه اندازی دوربین مدار بسته دارای بیش از 5 تیم تخصصی در تمامی مناطق تهران میباشد که باعث خواهد شد تمامی نیازهای شما را در زمینه راه اندازی دوربین مدار بسته به صورت کامل مرتفع سازد برای این منظور تنها کافیست با تلفنهای شرکت تماس بگیرید تا بهترین تیم و نیرو را برای پروژه شما اعزام کنیم تا بدون نیاز به هرگونه خدمات از سایر افراد غیر مجاز بتوانیم خدمات و سرویسهای فنی و مهندسی در حوزه سیستمهای امنیتی و نظارتی را به شما ارائه بدهیم.

شماره تلفنهای ضروری برای تماس با مدیران شرکت به شرح زیر میباشد:

مهندس ایمان قنبری 09122889346

مهندس محمد مصطفوی 09127357631

مهندس داود قنبری 09121723502

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *