آموزش و مقاله, نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در پمپ بنزین

دوربین مداربسته در پمپ بنزین

نیاز به نظارت تصویری در ایستگاه‌های گاز و پمپ بنزین بسیار ضروری است، زیرا مانند فروشگاه‌های مواد غذایی، ایستگاه‌های گاز به سرقت آسیب می‌رسانند. سیستم دوربین امنیتی با کیفیت بالا و قابل اعتماد می‌تواند به محافظت از ایستگاه گاز خود در برابر سرقت، خرابکاری و سایر آسیب‌ها کمک کند. به طور معمول، صاحبان ایستگاه‌های گاز با تنظیم ۸ یا ۱۶ دوربین مدار بسته امنیت را برای ایستگاه های خود به برقرار می‌کنند، در این مقاله آموزشی میخواهیم در مورد دوربین مداربسته در پمپ بنزین به صورت کامل با هم در مورد تمام استانداردها و الزامات در ایران را بررسی خواهیم کرد.

یک سیستم دوربین امنیتی در یک ایستگاه گاز و پمپ بنزین می‌تواند راهی عالی برای کاهش دزدی کالا از هر دو یعنی هم کارکنان و هم مشتریان باشد و همچنین می‌تواند بازدارنده و کمک بزرگی در پیشگیری و محاکمه باشد. همچنین می‌تواند یک ابزار اطلاعاتی مدیریت عالی باشد زیرا به صاحبان فروشگاه اجازه می‌دهد تا از طریق اینترنت در زمان‌های زنده نظارت بر فروشگاه را از راه دور و حتی از وقایع قبلا ضبط شده پخش کند. پس دوربین مداربسته در پمپ بنزین بسیار ضروری و واجب می‌باشد.

نصب دوربین مداربسته در پمپ بنزین

مزایای دوربین‌های امنیتی در ایستگاه‌های گاز یا پمپ بنزین

مهمترین دلایل برای دوربین مداربسته در پمپ بنزین در زیر به صورت خلاصه بیان شده است که شما میتوانید آنها را در نظر داشته باشید:

کارایی : سیستم‌های دوربین مدار بسته به مالک یا مدیریت یک ابزار برای نظارت بر کارمند و سرقت کوچک در فروشگاه‌ها می‌پردازند. همچنین از تخریب و سوء استفاده از مالکیت جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از سرقت : یک دوربین امنیتی قابل مشاهده در نزدیکی ثبت نام (نقطه فروش) یا بالاتر از پمپ‌های گاز می‌تواند از سرقت جلوگیری کند و به شما کمک کند پلاک‌های مربوط به مجرمان را شناسایی کنید.

نظارت از راه دور : اضافه کردن یک HD DVR (ضبط ویدئوی دیجیتال) یا NVR (ضبط ویدئویی شبکه) به سیستم امنیتی شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌های دوربین خود را از طریق اینترنت پخش کنید، این امر آسان برای نظارت بر مکان‌های مختلف در هر زمان از یک رایانه یا حتی گوشی هوشمند یا رایانه لوحی.

امنیت اضافه شده : دوربین‌های امنیتی و یک سیستم امنیتی کارآمد می‌تواند به مشتریان اطمینان دهد که ایستگاه گاز شما امن است و کسب و کار شما را افزایش می‌دهد.

 

 

بهترین قسمت دوربین مدار بسته در جایگاه سوخت کجاست؟

  • جایگاه سوخت
  • ورودی و خروجی پمپ بنزین
  • محل تخلیه نفتکش
  • قسمت دفتری پمپ بنزین
  • محوطه جایگاه
  • نازل های عرضه سوخت

در تمام این محلها باید اقدام به راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین با کیفیت شود به طوریکه پلاک خودرو در فاصله 20 متری به صورت کامل مشاهده شود. 

مطالبی که قبل از دوربین مداربسته در پمپ بنزین باید در نظر گرفت

پوشش همه نقاط : یک ایستگاه پمپاژ گاز دارای بسیاری از مناطق برای پوشش، از جمله در بسیاری از موارد در محل سوخت گیری، بنابراین، مهم است که سیستم به درستی استفاده از دوربین مداربسته در پمپ بنزین شده باشد و تمام قسمت‌های مهم را پوشش دهد. در غیر این صورت، یک جرم ممکن است به طور کامل از دست رفته باشد.
ایمنی دوربین : دوربین‌های بیرونی نیاز به اثبات هویت و خرابکاری دارند. در غیر این صورت، دوربین‌هایی که در نزدیکی پمپ‌های گاز شما هستند، می‌توانند با برخورد و یا آب و هوا آسیب ببینند.
سرقت : دزد اغلب دوربین‌های هدف را در سرقت‌های خود می‌گیرند، یا پول بیشتری را با سرقت دوربین‌ها، یا هویت خود را در تلاش برای فرار از خود پنهان می‌کنند.

تمام این موارد باید در راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین به نحوی رعایت شوند که الزامات NIOPCD کامل رعایت شده و هیچ گونه نقضی در آن نباشد.

راه اندازی دوربین‌های امنیتی در پمپ بنزین

نیازهای امنیت ایستگاه‌های پمپ بنزین می‌تواند بسته به عوامل متعددی متفاوت باشد. در طول فرایند خرید و هنگام راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین خود، هر یک از موارد زیر را در نظر بگیرید:

طرح ایستگاه بنزین شما چیست؟ آیا فروشگاه راحتی وجود دارد؟
شما بزرگترین تهدید امنیتی خود را در نظر می‌گیرید؟
شما در حال حاضر چه نوع اقدامات امنیتی را انجام می‌دهید؟
آیا رویداد یا رویدادی در سال گذشته اتفاق افتاده است که شما می‌خواهید بر روی نوار تسخیر کنید؟ چگونه یک سیستم دوربین مدار بسته نتیجه را تغییر می‌دهد؟
آیا منطقه اطراف شما سطح بالایی از جرم دارد؟
آیا مکان شما سرقت آسان‌تر است؟ – ایستگاه‌های گازی که در نزدیکی بزرگراه‌ها و یا محل‌های دور افتاده است ، ممکن است به علت دسترسی آسان به گشت و گذار برای مجرمان و تعداد زیاد اتومبیل‌هایی که از این منطقه عبور می‌کنند، سرقت پذیری بیشتری داشته باشند.
آیا دزدی یا سرقت کارکنان دارید؟

برای همین است استفاده از دوربین مداربسته در پمپ بنزین در ایران از الزامات اصلی برای راه اندازی پمپ بنزین میباشد و بدون وجود دوربین مداربسته مجوز راه اندازی صادر نمیشود.

طراحی و راه اندازی دوربین مداربسته پمپ بنزین و خدمات پس از فروش

ما بازرسی سایت (در سایت یا از طریق اینترنت) را با مشتری انجام می‌دهیم و نیاز و احتمالی دقیق را برای اجرای کابل‌ها در مشاغل را تکمیل می‌کنیم و بازدید از محل وجود دوربین مداربسته پمپ بنزین را انجام می‌دهیم پس باید حتما نسبت به استفاده از دوربین مداربسته در پمپ بنزین اقدام شود.

مناطق را برای پوشش دادن و انتخاب مکان‌های دوربین که با هم توافق شده هستند تعیین کنید و بهترین نصاب دوربین مداربسته را برای خود انتخاب کنید.

مسیرهای کابل را تعیین کنید و دسترسی به هیچ و یا حداقل قرار گرفتن در معرض کابل را به عنوان کد و بودجه مشتری تنظیم کنید. نقشه‌های املاک / نقشه مورد نیاز است.

ما سیستم را به همان اندازه که نیاز داریم و بودجه را براساس آن تنظیم می‌کنیم، بر خلاف دیگران که به شما دوربین‌های مشابه و DVR را برای هر نوع ملک یا منطقه می‌دهند. ما می‌دانیم که کار می‌کند.

سیستم به عنوان مورد نیاز خود راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین و پیکربندی خواهد شد. دوربین‌ها متمرکز شده، هم تراز و هم تنظیم می‌شوند. پیکربندی نظارت از راه دور تنظیم خواهد شد. ما به شما نحوه راه اندازی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های خود را برای نمایش از راه دور هدایت می‌کنیم. مشتری در سیستم آموزش داده می‌شود.
ما به شما یک دوره ضمانت نامه کامل ۱ ساله را در قسمت‌هایی از چشم سوم ارائه می‌کنیم و به شما در زمینه پشتیبانی و کمک‌های طول عمر ارائه می‌دهیم.

همانطور که ملاحظه فرمودید این مقاله آموزشی در خصوص راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین تهیه شده است، لازم است که در استفاده دوربین مدار بسته حتما موضوع محل قرارگیری دوربین مداربسته در نظر گرفته شود.

وجود دوربین مداربسته پمپ بنزین مفهوم نیاز پمپ بنزین ها به سیستم های نظارتی و وجود دوربین مداربسته در پمپ بنزین شنیده نمیشد. این عمدتا به این دلیل بود که بنزین و گاز خیلی ارزان بود، واقعا نیازی به سرقت آن نبود. با این حال، در دوره ی کنونی بنزین و گاز با قیمت بالا به عرضه میرسند. به همین دلیل سرقت های ایستگاه های پمپ بنزین و  گاز خیلی بیشتر از قبل رخ می دهد. در نتیجه، صاحبان ایستگاه ها در تلاش برای جلوگیری از سرقت بنزین و حفظ  امنیت کارکنان ایستگاه، هر روز بیشتر از روز قبل استفاده از تکنولوژی امنیتی را به کار می برند. فروشگاه دوربین مداربسته آریا با ارائه محصولات متنوع با کیفیت عالی و کمترین قیمت با برند INFINITY  و تحت گارانتی طلایی آریا خدمات حفظ امنیت ایستگاه های پمپ بنزین در خدمت شما عزیزان است.

بهترین روش برای استفاده دوربین مداربسته در پمپ بنزین

ایستگاه های پمپ بنزین و گاز دیگر فقط درمنطقه ی پر کردن خودروها از بنزین و گازوئیل در حال نظارت نیستند بلکه آنها در فروشگاه نیز نظارت دارند به علت بالا بودن گزارشات پلیس از سرقت ها در فروشگاه های ایستگاه پمپ بنزین و گازوئیل. پیشنهاد فروشگاه آریا برای ایجاد امنیت شما عزیزان راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین توسط تیم نصاب حرفه ای ما خدمات نصب را نیز برای شما عزیزان انجام میدهند. کمترین تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال 1401 برای شما مشتریان عزیز برند INFINITY در نظر رفته شده است.

با سیستم نظارت ساده دوربین ها و ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال(DVR)، صاحبان بنزین می توانند عکس های روشن از کسانی که در فروشگاه هستند را بدست آورند و اگر اتفاق بدی رخ می دهد مطلع شده و به مراکز پلیس با وجود مدرک برای راحت تر پیدا کردن فرد سارق , ارائه دهند پس راه اندازی دوربین مداربسته در پمپ بنزین الزامی است. چگونگی عملکرد دستگاه DVR و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه DVR و همچنین اصول ضبط دستگاه DVR را در این مقاله ها میتوانید مشاهده کنید.

نظارت با دوربین های مداربسته پلاک خوان برای ایستگاه های گاز فقط به این دلیل است که اگر شما در ایستگاه بنزین خود نیستید با استفاده از تکنولوژی از راه دور مشاهده که با استفاده از دوربین ها و پهنای باند اینترنت پرسرعت، مالک می تواند ایستگاه گاز خود را در همه زمان ها از هر کجا مشاهده کند. این بدان معنی است که آنها نه تنها می توانند مطمئن شوند که کارکنان کار خود را به درستی انجام می دهند، بلکه می توانند اطمینان حاصل کنند که هیچکس قصد سرقت از محل را ندارد. این باعث صرفه جویی در بهره وری برای مالک و ایمنی برای کارکنان می شود. مشاهده از راه دور برای مالک یا مدیر می تواند یکی از بزرگترین پیشرفت های نظارت در ده سال گذشته باشد.

نکات مهم نصب دوربین مدار بسته در پمپ بنزین

نظارت بر پمپ بنزین با دوربین های  مداربسته

از نظر سارقان پمپ ها یک مکان عالی برای جرم و جنایت هستند. در حالی که فروشگاه نیز ممکن است سرقت شود، پمپ ها می توانند هزینه بیشتری برای ایستگاه بوجود آورند و میزان خسارت بالا خواهد بود. اکنون صاحبان می توانند پمپ بنزین را با دوربین های مداربسته نظارت کنند پس نیاز به سرقت و دزدی از پمپ بنزین دارند. این بدان معنی است که آنها می توانند پلاک خودرو شخصی را ببینند و کارکنان خود را در معرض خطر قرار نمیدهند.

استفاده از دوربین های مداربسته برای ایمنی کارکنان

برای اکثر صاحبان، هیچ چیز مهم تر از ایمنی کارکنان نیست. هنگامی که سیستم های نظارت بر روی ایستگاهها نصب می شود، این کارکنان می توانند ایمن نگه داشته شوند. هنگامی که دوربین را در اطراف ایستگاه بنزین نصب کرده اید، همراه با توانایی مشاهده از راه دور برای صاحب جای خود، می توانید به کارکنان خود بگویید که مجبور نیستند دیگر با سارقان مقابله کنند؛ زیرا سیستم نظارت برای آن ها مراقبت خواهد کرد.

از آنجا که صاحبان پمپ بنزین همیشه در محل حضور ندارند با سرقت و دزدی از پمپ بنزین میتوانید با مشاهده از راه دور به شما امکان می دهد تا ببینید آیا کارمند شما در معرض خطر است یا خیر. اغلب برای کارمند غیرممکن است که در حالی که دزدیدی رخ میدهد آن را ببیند یا در مواقعی که متوجه میشود جان او نیز در خطر است و نمیتواند حتی با پلیس تماس بگیرد. با این حال شما با تماشای ایستگاه، می توانید با پلیس تماس بگیرید و قبل از اینکه دزد حتی متوجه شود چه اتفاقی می افتد، آنها را در آنجا نگه دارند. که کارمند شما را امن نگه می دارد و فرد خطرناک را از جامعه می گیرد.

دوربین های مداربسته به عنوان مهار سرقت

هیچ چیز دزد را از سرقت مکان بیش از سیستم نظارتی متوقف نمی کند. این یک بازدارنده سرقت بزرگ برای ایستگاه و فروشگاه است، زیرا زمانی که دزد ها دوربین را می بینند، می دانند که کسی تماشا می کند. در نتیجه، آنها ممکن است تصمیم بگیرند که این مکان را غارت نکنند؛ زیرا این امر به سادگی بیش از حد خطرناک است و احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را بگیرند و این مهمترین دلیل استفاده از دوربین مداربسته در پمپ بنزین در ایران است که جلوی سرقت و دزدی از پمپ بنزین ها را بگیرند.

قرار دادن دوربین های امنیتی که دیده می شود، در خارج و در داخل ایستگاه ، اطراف پمپ ها و حتی پشت پمپ، بازدارنده ی بزرگ سرقت برای فروشگاه است. هر صاحب که می خواهد امنیت و سرقت های کارکنان را حداقل یا غیرممکن نگه دارد، باید دوربین هایی را که دیده می شود، اما برای فرد سارق غیر قابل دسترس است را خریداری و نصب کنند.

خوشحال می‌‌شویم پیشنهادات و انتقادات خود را نسبت به این مقاله در قسمت کامنت‌های این پست برای ما به اشتراک بگذارید.

ایمان قنبری
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
Facebook Twitter Instagram YouTube Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید