راه اندازی دوربین مداربسته در مترو

راه اندازی دوربین مداربسته در مترو یکی از اقدامات برای حفظ امنیت اجتماعی و بالا بردن امنیت در مکان های عمومی به واسطه قرار دادن دوربین مداربسته می باشد.

راه اندازی دوربین مداربسته در مترو  تمامی افراد خود را در معرض دید یک چشم سوم خواهند دید تا از اقدام به دزدی و یا تجاوز به نوامیس مردم خودداری نمایند به واسطه گسترش فضای مجازی رفتارهای غیر هنجاری افراد در مکان های عمومی که توسط دوربین مداربسته ثبت میشود بسیار گسترش یافته و این خود یکی از عوامل بازدارندگی این ناهنجاری ها در صورت قرادادن دوربین مداربسته می باشد .

 آیا نصب دوربین داخل واگن مترو اجباری است؟

تصمیم در مورد نصب دوربین در واگن‌های مترو ممکن است به قوانین و مقررات مختلف در هر کشور یا شهر وابسته باشد. در بسیاری از جوامع، نصب دوربین‌ها در وسایل نقلیه عمومی مانند متروها به منظور افزایش امنیت و کاهش جرم‌ها و تخلفات ممکن است مورد تشویق قرار گیرد.

برخی از فواید نصب دوربین‌ها در وسایل نقلیه عمومی عبارتند از:

  1. افزایش امنیت: نصب دوربین‌ها می‌تواند به افزایش امنیت مسافران و کاهش خطرات جرمی کمک کند.
  2. کاهش تخلفات: وجود دوربین‌ها می‌تواند به ترسیم رفتارها و تخلفات در وسایل نقلیه عمومی کمک کرده و تخلفات را کاهش دهد.
  3. کمک به تحقیقات جرمی: در صورت وقوع جرم یا حادثه، تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌ها می‌توانند به نحوی کمک کنند که موضوعات را روشن‌تر و قابل تحقیق کنند.
  4. نظارت بر ایمنی عمومی: دوربین‌ها می‌توانند برای نظارت بر ایمنی عمومی و جلوگیری از وقوع حوادث مفید باشند.

با این حال، ممکن است قوانین و مقررات مربوط به حفظ حریم شخصی و حقوق شهروندان نیز وجود داشته باشد. در نتیجه، مهم است که به قوانین محلی و دستورالعمل‌های مربوطه در این زمینه توجه شود.

شرکت چشمان بیدار آریا به واسطه دارا بودن چندین تیم تخصصی در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته  آمادگی خود را برای راه اندازی دوربین مداربسته در مترو اعلام می دارد در صورت نیاز به خدمات فنی در حوزه راه اندازی دوربین مداربسته میتوانیم با مراجعه به شرکت چشمان بیدار آریا تمامی خدمات فنی مربوط به این حوزه را از ما دریافت نمایید .

راه اندازی دوربین مداربسته در مترو

راه اندازی دوربین مداربسته در مترو

الزامات نصب دوربین مداربسته در مترو

همانطور که در سایر مقالات آموزشی دیگر نیز توضیح داده شده است راه اندازی دوربین مداربسته در محیط‌های گوناگون نیاز به تجربه و تخصص کافی در آن حوزه می باشد برای راه اندازی دوربین مداربسته در مترو لازم است یک سری از الزامات و قوانین خاص برای راه اندازی آن در نظر گرفته شود ، به شرح زیر به صورت کاملاً دقیق و با اطلاعات جزئی به شما ارائه می گردد .

 لازم به ذکر است که شرکت چشمان بیدار آریا در مترو تبلیغ دوربین مداربسته را انجام داده است .

 یکی از الزامات مهم برای قراردادن دوربین در مترو  رعایت عوامل جلوگیری از ایجاد نویز و تداخل در کیفیت دوربین ها با یکدیگر و ضبط آنها می باشد در مترو به واسطه طولانی بودن واگن ها و جدا بودن آنها از یکدیگر کابلکشی خاصی برای آن ها می بایست رعایت شود در مترو نمی‌توان از کابل RG59  استفاده نمود  و اصولا امکان استفاده از دوربین های آنالوگ نیز منطقی و معقول نمیباشد برای مترو می بایست از دوربین های تحت شبکه استفاده نمود دوربین ها به صورت یک گروه مجازی برای هر چهار راه آگون طراحی شده و سه گروه مجازی تعریف شود تا این ۱۲ واگن یک شبکه کامپیوتری تمامی تصاویر آن ها بر روی دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال چه در واگن راننده قرار دارد ضبط شود .

 یکی دیگه از الزاماتی که برای این گونه از نصب ها می بایست رعایت شود ، استفاده از هارد مناسب که در مقابل نوسانات برق و ارتعاشات به واسطه حرکت واگن ها می باشد اصولاً برای این گونه از موارد همانند دوربین مدار بسته در اتوبوس شما می بایست حتما از هاردهای  SSD  استفاده نمایید.

پس برای راه اندازی دوربین مداربسته در مترو شما می بایست با ساختار شبکه کامپیوتری پیشرفته  برای دوربین مدار بسته و همچنین کابل کشی مخصوص آن استفاده از لوازم و تجهیزات مرتبط با این پروژه دقیقاً آشنا باشید از دیگر موارد مهم در این گونه از پروژه ها استفاده از منبع تغذیه ثابت و بدون قطعی میباشد .

 اما به واسطه راه اندازی دوربین مداربسته در مترو  لازم است که حتماً از دوربینهای مداربسته با قابلیت تشخیص چهره استفاده نمایید زیرا تمام هدف و تمرکز اصلی راه اندازی دوربین مداربسته در مراکز عمومی و مکانهای عمومی تشخیص چهره افراد و شناسایی آنها به منظور استفاده از این تصاویر برای مراکز قانونی و پلیسی می باشد.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته در مترو

انتخاب دوربین مداربسته برای مترو نه تنها نیاز به تجربه تخصص کافی دارد بلکه لازم است که یک سری از شرایط و الزامات خاصی را در نظر  گرفته شود برای این منظور همانطور که در قسمت بالا نیز توضیح داده شد حتماً باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده شود .

 دوربین مدار بسته IP  برای نصب آنها در مترو استفاده می کنیم لازم است که قابلیت تشخیص چهره را داشته باشد و همچنین لازم است است که برای آنها از لنزهای واید به اندازه 2.8  استفاده شود همچنین تمامی این دوربین های مداربسته تحت شبکه باید تنظیم شوند تا در صورت ماسک شدن ( منظور از ماسک زدن این است که دوربین توسط یک شی خارجی مانند پارچه و یا امثالهم پوشانده شود و یا اینکه بر روی آنها رنگ پاشیده شود ) قابلیت ارسال آلارم را به دستگاه مرکزی داشته باشد این گونه دوربین ها در واقع قابلیت هوشمندسازی دارند و شما به راحتی خواهید توانست آنها را برای مقاصد خاص خود تنظیم نمایید.

دوربین داخل واگن مترو و همچنین برای دوربینی که در مترو می خواهید نصب کنید باید حتماً از کاور مخصوص جهت جلوگیری از دزدی آن و سرقت خود دوربین مداربسته استفاده نمایید. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما این است که دوربین مدار بسته خود را در داخل فضای کابین مترو جاساز نمایید در واقع با این کار شما دوربین خود را را به گونه ای نصب کرده اید که عملاً قابلیت دزدیده شدن آن وجود ندارد .

دوربین در مترو

دوربین در مترو

چرا بهترین شرکت راه اندازی دوربین مداربسته در مترو، شرکت چشمان بیدار آریا است؟

از چشمان بیدار آریا با سابقه طولانی در حوزه راه اندازی انواع دوربین مداربسته  و ارائه انواع خدمات پشتیبانی فنی در راستای تعمیر و رفع عیب دوربین و همچنین  آموزش استفاده از دوربین مدار بسته این امکان را برای شما فراهم می کند که شما با یک تیم تخصصی در حوزه دوربین مدار بسته در تمامی مکانها و مراکز مختلف که دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه است شما می توانید به صورت کاملاً برون‌سپاری شده بحث نظارت و حفاظت بر روی دارایی های خود و یا اموال عمومی را از ما داشته باشید.

 شرکت چشمان بیدار آریا  دارای سابقه چندین ساله در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشد و شما می توانید با تکیه به این تجربه و تخصص علاوه بر کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نیست برای خدماتی که نیاز دارید کسب نمایید .

 بنابراین در صورتیکه شما یک شرکت پیمانکار  هستید و خواستار همکاری با یک شرکت دوربین مداربسته در مترو نیاز دارید می توانید با شرکت چشمان بیدار یا تماس گرفته با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن را برای شما میسر سازیم .

روشهای راه اندازی دوربین مداربسته در مترو

روشهای راه اندازی دوربین مداربسته در مترو

نتیجه گیری

ما به عنوان مشاور در زمینه نصب دوربین مداربسته به شما اکیدا توصیه میکنیم که حتما در نصب دوربین مدار بسته خود از نیروهای متخصص که تمام موارد فوق را میداند استفاده نمایید. این موضوع باعث افزایش راندمان کاری شما میشود و  در صورتی که قصد استفاده  خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و خدمات تخصصی دوربین مداربسته INFINITY را دارید حتما باید از بهترین تیم نصاب دوربین استفاده شود که شرکت چشمان بیدار آریا آماده ارائه خدمات تخصصی دوربین مداربسته در تهران به شما می باشد.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

نصب دوربین مداربسته در مترو

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *