دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

وقتی صحبت از امنیت و حفاظت از کسب و کار شما می شود ، دوربین های مداربسته در محلهای تجاری و دزدگیر ضروری هستند. در اینجا برخی از مزیت نظارت تصویری و دلایل قانع کننده آورده شده است که چرا اگر تجارت شما سیستم دوربین امنیتی نظارت تصویری ندارد ، باید آن را در نظر بگیرید و لازم است حتما برای محل کار خود دوربین مداربسته نصب کنید و حتما به شما توصیه میکنیم که از نصابهای متخصص در حوزه دوربین مداربسته و یا دزدگیر استفاده نماید.

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

دلایل و اهمیت راه اندازی دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

1. دوربین های مداربسته، امنیت کلی را افزایش می دهند
دوربین های مداربسته که یک کار تجاری قرار گرفته اند ، برای جلوگیری از وقوع جرم و وقوع است. مشاغل 4 برابر بیشتر احتمال دارد كه به عنوان يك خانه سرقت شوند و بعضی مواقع با استفاده از دوربین مداربسته در محل کار باعث میشود که شما عیب امنیتی محل کسب و تجارت خود را پیدا کنید.

2. وجود دوربین های مداربسته در محلهی تجاری به جلوگیری از سرقت از فروشگاه کمک کند
دوربین های امنیتی تجاری که به طور برجسته قرار گرفته اند می توانند به جلوگیری از سرقت کمک کنند. آیا می دانید ، 64 درصد از کل مشاغل کوچک قربانی سرقت کارمندان می شوند و در سطح ملی ، مشاغل کوچک در برخی از مواقع در صورت سرقت چیزی حدود 25-30 میلیون تومان ضرر میکند و عواقب روحی و روانی بدی هم دارد.

3. از تقلب و کلاهبرداری جلوگیری کنید
یک تجارت معمولی می تواند تا 5 درصد از درآمد خود را به دلیل کلاهبرداری از دست بدهد و با وجود دوربین مداربسته میتوانید خیلی از این موارد را کاهش دهید ، شاید دیدن چهره و ضبط تصویر عملکرد یک کلاهبردار مانع از وقوع کلاهبرداری او میشود

4. نظارت تصویری می تواند از سرقت کارمندان جلوگیری کند
80 درصد سرقت ها در سازمان هایی با کمتر از 100 کارمند اتفاق افتاد و بیش از نیمی از آنها کمتر از 25 نفر کارمند داشتند و با استفاده از دوربین های مداربسته در محلهای تجاری کارمندان همیشه خود را در معرض دید و کنترل قرار میدهند و اقدام به سرقت نمیکنند.

5. محافظت را بهبود می بخشد
سازمان های کوچکتر نسبت به سرقت کارمندان آسیب پذیرتر هستند. این امر به این دلیل است که غالباً تعداد محدودیت های حفاظتی کمتری وجود دارد و بهترین کار برای این قضیه نصب دزدگیر اماکن میباشد.

6. در برابر ورود غیر مجاز محافظت می کند
60.5٪ از سرقت ها ورود اجباری است. بسیاری از مردم بر این باورند که سارقین “جنایات فرصت” هستند. با این حال ، آمار نشان می دهد ، اکثر سرقت ها در واقع ورودی های اجباری (شکستن پنجره ها ، چیدن قفل ها ، لگد زدن به درها و غیره) هستند. یک سیستم امنیتی خوب از جمله دوربین های امنیتی نظارت می تواند عامل مهمی برای این نوع جرایم باشد و باید دوربین های مداربسته در محلهای تجاری حتما اقدام به نصب کنید.

7. درک بهتر نگرانی در مورد ایمنی مشتری
وجود یک سیستم امنیتی خوب از جمله دوربین های امنیتی به شما نشان می دهد که شما به امنیت و امنیت آنها اهمیت می دهید و می توانید درک کلی آنها از شغل خود را بهبود بخشید و برای مشتریان شما حس خوب امنیت را بوجود میاورد

8- امنیت خارج از مشتری برای کارمندان و کارمندان را بهبود می بخشد
دوربین های امنیتی نظارت تصویری مستقیم و غیرمستقیم از کارمندان شما محافظت می کنند. با نصب در پارکینگ های شرکت و خارج از ساختمان فیزیکی ، می توانند فعالیت مشکوک را ثبت کنند و به افسران امنیتی شرکت یا دیگران اجازه دهند تا کارمندان با اطمینان از رسیدن وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و حتما باید برای پارکینگ خود دوربین مداربسته نصب کنید.

9. دوربین های امنیتی می توانند خطر خرابکاری را کاهش دهند
صاحبان مشاغل مستقیم و غیرمستقیم برای خرابکاری پرداخت می کنند. براساس اعلام اداره كسب وكار آمریكا ، یك حادثه ی واحد خرابكاری به طور متوسط ​​3300 دلار هزینه دارد. ثابت شده است که دوربین های مستقر در آن باعث کاهش چشمگیر تهدیدهای خشونت و خرابکاری در مشاغل می شوند.

10. فروش را افزایش می دهد
دوربین های فیلمبرداری همچنین می توانند در فروش محصولات بیشتر از فروشگاه خرده فروشی خود به شما کمک کنند. چطور؟ آنها ردیابی الگوهای ترافیک مشتری را در سراسر مشاغل شما آسان می کنند. این امر به شما امکان می دهد موجودی را جابجا کنید و جوراب زنانه ساقه بلند را طوری تنظیم کنید که از مناطق “پرترافیک” طبیعی استفاده کامل کنید.

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

[sc_fs_faq html=”true” headline=”h2″ img=”” question=”برای نصب دوربین مداربسته در محل کار خود چکار کنم؟” img_alt=”” css_class=””] بعد از توکل برخدا به ما زنگ بزنید تا کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه خدمات پس از فروش و گارانتی خوب را به شما ارائه دهیم [/sc_fs_faq]

 محل قرارگیری دوربین های مداربسته در محلهای تجاری (پاساژ):

دوربین های مداربسته باید در مناطق مشترک(مشاء) مرکز خرید نصب شوند. با این کار می توانید مناطق بسته بندی و انبار را در مسیرهای پیاده روی در فودکورت ها و فروشگاه ها کنترل کنید. و یا دوربین مداربسته را محلهای ورودی و خروجی نصب کنید تا بتوانید چهره افرادی که وارد و خارج میشوند را در مواقع ضرور داشته باشید.حتما دوربین مداربسته را در پارکینگ پاساژ نصب کنید ، یکی از جرم خیزترین مکانهای در محلهای تجاری، پارکینگ میباشد و میبایست راه اندازی دوربین مداربسته در پارکینگ اجرا شود.

چرا شما برای راه اندازی دوربین های مداربسته در محلهای تجاری باید شرکت چشمان بیدار آریا را انتخاب کنید؟

دلایلی وجود دارد که این شرکت از نظر سیستم و دوربین مداربسته بهترین است. یکی از دلایل این واقعیت است که خدمات نصب مورد نیاز شما را به شما ارائه می دهد. علاوه بر آن ، عوامل در تاکید بر این انتخاب عبارتند از:

-تکنسین های متخصص راه اندازی دوربین مداربسته

شرکت چشمان بیدار آریا دارای تکنسین های متخصصی است که قادر به ارائه بهترین خدمات هستند. این افراد دارای تجربه ای هستند که کافی است زیرا آنها سالها در نصب سیستم های امنیتی کار کرده اند. در واقع ، آنها در ارائه خدمات عالی به شما بهترین گزینه در سطح شهر تهران هستند.

– نرخ مقرون به صرفه  در هزینه راه اندازی دوربین مداربسته

شرکت چشمان بیدار آریا می تواند دوربین ها را در محل مورد نظر شما تحویل دهد. جدا از آن ، خدمات نصب و راه اندازی را تضمین خواهیم کرد. به شما این یقین را میدهیم که ما تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی در ایران هستیم که اکثر تجهیزات سیستمهای حفاظتی و نظارتی را در ایران تولید میکنیم و قابلیت ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی آنرا نیز داریم این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد زیرا برای انجام پروژه دوربین های مداربسته در محلهای تجاری نیازی به تماس با دو شرکت مختلف ندارید که یکی برای شما تامین کند و دیگری برای شما نصب کنید.

– خدمات پس از قروش خوب و گارانتی تضمینی

پس از نصب سیستم امنیتی ، این حق را خواهید داشت که هر زمان خواستید با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید. این مورد برای شما بسیار مفید و مفید است ، خصوصاً اگر مشکلی در سیستم وجود داشته باشد. با خرید از شرکت چشمان بیدار آریا ، از تلفن همراه برای پرسش در مورد مشکلاتی که ممکن است در رابطه با سیستم های خریداری شده داشته باشید استفاده خواهید کرد و ما ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی فنی خود را ارائه میدهیم.

– تنوع در انتخاب انوع دوربین مداربسته

سیستم های امنیتی در انواع مختلفی موجود هستند. اگر از شرکت چشمان بیدار آریا خرید کنید ، می توانید بهترین را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

نحوه انتخاب دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

نحوه تعیین سیستم امنیتی موجودقبل از اینکه راه حل مناسبی برای مرکز خرید خود پیدا کنید ، باید گزینه های موجود در بازار فعلی را بدانید. موارد زیر برخی از ملاحظات به شرح زیر است :

· مشاهده ۲۴ ساعته دوربین مداربسته

هدف نهایی ار راه اندازی دوربین های مداربسته در محلهای تجاری  ، یافتن یک سیستم امنیتی است که ۲۴ ساعته داشته باشد. ارتباطات باید یکبار خودکار انجام شود. در نتیجه باعث ایجاد زنگ هشدار می شود.

· نصب و راه اندازی آیا سیستم به نصب حرفه ای نیاز دارد؟

پس یک تیم تخصصی که متشکل از چندین نصاب دوربین مداربسته است باید برای شما این خدمات تخصصی را انجام بدهند.

· اتوماسیون

اتوماسیون یکی از عواملی است که در هنگام انتخاب سیستم امنیتی باید مورد توجه قرار گیرد. هنگام انتخاب اتوماسیون ، به شما در کنترل فعالیت های متنوع مرکز خرید یا خانه کمک می کند. از یک تلفن هوشمند می توان برای کنترل گرمایش آب استفاده کرد. به همین ترتیب ، می توانید سیستم ها را مسلح و خلع سلاح کنید، لوازم کمی را کنترل کنید و نوارهای از پیش ضبط شده را برای نظارت مشاهده کنید.  در حوزه دوربین مداربسته شما میتوانید از سیستمهای هوش مصنوعی در دوربین مداربسته استفاده کنید.

چندین محصول پیشرفته و محصولات امنیتی با این تکنولوژی در دسترس هستند. از میان گزینه ها می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مشکلات شما را حل کند. این شما هستید که تصمیم می گیرید که چه سطحی از اتوماسیون دوربین مداربسته را نیاز دارید. چه ملاحظاتی را باید در انتخاب دوربین های مداربسته در محلهای تجاری نظر بگیرید؟

پس از آگاهی از محصولات و سیستم های امنیتی موجود ، گام بعدی انتخاب بهترین گزینه است. برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

· اجاره می کنید یا خانه شماست اگر در یک ساختمان اجاره ای هستید، بهترین راه حل قابل حمل بی سیم که می تواند جابجا شود. سیستم های امنیتی مختلفی وجود دارد که به طور خاص برای مستاجرانی که تجهیزات را دارند طراحی می شوند و می توانند همراه آنها جابجا کنند. اگر خانه شما باشد، بودجه ای تعیین می کند که شما چه چیزی را باید نصب کنید.

· آیا قصد دارید طی دو یا سه سال آینده نقل مکان کنید؟

اگر می خواهید قبل از سپری شدن سه سال دوباره به محل سکونت خود بروید ، باید بررسی زنگ هشدار و قرارداد خدمات پس از فروش دوربین مداربسته ، اطمینان حاصل کنید که آیا مالک تجهیزات هستید یا خیر. بهترین گزینه با اطمینان از در اختیار داشتن تجهیزات است. هنگامی که مکان ها را تغییر می دهید ، این کار راحت خواهد بود.

· آیا به دسترسی به تلفن همراه نیاز دارید؟

در صورت نیاز به کنترل کامل فضاها ، دسترسی به تلفن همراه ضروری است. با این کار قادر خواهید بود به چیزهای زیادی دست پیدا کنید. از جمله سیستم های هشدار. وقتی کارگر شما را ترک می کند یا از خانه شما را ترک می کند ، می توانید اعلان ها و هشدارها را دریافت کنید. علاوه بر این ، هنگامی که کودکان پس از تحصیل در مدرسه به خانه می آیند یا هنگام انتخاب مکان ، هشدار دریافت می کنید.

نتیجه در خرید و یا راه اندازی دوربین های مداربسته در محلهای تجاریتصمیم گیری در مورد بهترین دوربین های مداربسته در محلهای تجاری نصب شده بسیار حیاتی است. همانطور که برجسته شد ، دوربین های امنیتی می توانند به روشهای مختلفی کار کنند. دوربین های مداربسته چشمان بیدار آریا را می توان به دلیل کیفیت خدمات ارائه شده انتخاب کرد. مهم است که فاکتورهای بالا را در نظر گرفت و شرکت چشمان بیدار آریا را انتخاب کرد تا بتواند خدمات برجسته ای برای مرکز خرید شما ارائه دهد. بنابراین ، شما باید به دوربین های مداربسته آریا بروید و تمام مشکلات شما در مورد امنیت به حداقل می رسد.

نتیجه گیری برای راه اندازی دوربین های مداربسته در محلهای تجاری

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا مشاوره در مورد دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *