بهترین دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های بی سیم خانگی خانه بهترین راه نگه داشتن چشم در خانه شما هستند، حتی اگر آنها یک جایگزین واقعی برای یک سیستم امنیتی نظارت شده با زنگ هشدار دهنده گوش نداشته باشند.

با این حال، آنها به طور قابل توجهی ارزان تر هستند و می توانند بسیار مفید باشند اگر شما یک نسل سالخورده دارید یا حیوان خانگی که می خواهید مطمئن شوید، حتی اگر شما در محل کار هستید یا در تعطیلات هستید. در ضربه بزنید یک دکمه، دوربین های هوشمند به شما اجازه می دهد ببینید چه اتفاقی در خانه شما می افتد.

یکی از راههای انتقال تصویر استفاده از انتن برای انتقال بیسیم دوربین مداربسته می باشد که در مقاله مربوطه توضیحات لازم ارائه شده است.

و همچنین راه اندازی دوربین مداربسته بیسیم در زمانی کوتاهتر و سریعتر نسبت به نصب مابقی دوربین ها انجام میشود.

بهترین دوربین مداربسته بیسیم خانه چیست؟

ما محدوده دوربین های مورد علاقه ما را حفظ می کند به این دلیل که می توان آن را بی سیم استفاده کنیم، داخل و یا خارج  از منزل استفاده کرد. بهترین برندی که برای این کار وجود دارد برند INFINITY است.

ما فکر می کنیم INFINITY fish eye بهترین دوربین Wi-Fi است(دوربین مداربسته بیسیم) که می توانید برای استفاده در محیط داخلی استفاده کنید – در درجه اول به عنوان یک دوربین از یک دوربین امنیتی استفاده می شود. این سیم کشی است (اگر چه بسته باتری در دسترس است)، و از آنجا که از نظر هوای سازگار است، از لحاظ فنی می تواند در فضای باز استفاده شود. کیفیت ویدئو بسیار خوب است.

تعدادی از گزینه های بسیار خوبی از دوربین های امنیتی هوشمند وجود دارد، اما یکی دیگر از آن ها بی نظیر است. نه برای ویژگی های آن، که صادقانه، بسیار ساده است، اما برای این واقعیت است که در واقع به نظر می رسد کاملا جسورانه شیک، نه فقط شبیه یک دوربین کوچک دوربین مدار بسته و یا چشم بر روی پایه، به عنوان تمام رقبای خود را احاطه کرده است.

چگونه بهترین دوربین مداربسته بیسیم را انتخاب نماییم؟

این انتخاب از دوربین همه را دارد؛ از مادون قرمز، بنابراین شما می توانید هر حرکت در شب، حسگر برای ویندوز و درب خود را تشخیص، بنابراین حتی اگر آنها در دوربین نیست، شما می توانید هشدار داده شود اگر کسی در تلاش برای شکستن.

به رسمیت شناختن، بنابراین شما می دانید به زودی به عنوان یک غریبه در خانه خود راه می رود.

اگر می خواهید از این دستگاه ها به عنوان دوربین های امنیتی مناسب استفاده کنید، کیفیت ویدئو و دید در شب اهمیت می یابد – دوربین شما انتخاب می کنید باید حداقل رزولوشن HD داشته باشد.

اگر چه آنچه که شما می بینید به تلفن شما جریان دارد وابسته به سرعت اتصال است، فیلم های ذخیره شده در ابر و / یا در دستگاه خود را در کیفیت کامل خواهد بود.

هشدارهای قابل اطمینان، مسلما مفید ترین عملکرد هستند – اگر شما با هشدار از نفوذ بالقوه سرگردان شوید، سریع می شود. اگر فقط می خواهید حیوانات خانگی خود را تماشا کنید و یا می توانید در خویشاوندان سالخورده شوید، احتمالا کیفیت تصویر کمتر اهمیت دارد.

بعضی از دوربین ها دارای ارتباط دو طرفه هستند که بسیار مفید است اگر شما از آن استفاده می کنید تا بچه ها را در چشم خود نگه دارید یا سالمندان. یا حتی حیوانات خانگی، اگر آنها غیر منتظره مطیع هستند.

لازم به ذکر است که اکثر این دوربین ها از نظر کمک های فراخوان (با توجه به وضعیت فعلی پولیس پلیس انگلستان) و حتی لزوما به عنوان مدرک در دادگاه، مفید نخواهد بود و برای همین لازم است که قبل از راه اندازی دوربین مدار بسته نسبت به مشاوره با یک شرکت با تجربه بهره ببرید.

دوربین بیسیم مگنتی

دوربین بیسیم مگنتی

عمده استفاده دووربین بیسیم برای دوربین اتاق کودک میباشد..

برای استفاده از این نوع دوربین ها و راهنمای خرید دوربین مداربسته بیسیم میتوانید از نرم افزارهای مربوطه که به نرم افزار دوربین مداربسته معروف هستند استفاده نماید تا تمام تصاویر دوربین مداربسته شما بر روی گوشی موبایل شما نمایش داده شود.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *