اهمیت مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته (قیمت، فروش، نصب و راه اندازی)

مشاوره همراه یکی از راههای میباشد که اهمیت بسیار زیادی در زندگی انسانهای موفق داشته و باعث پیشرفت انها میشود اینکه در یک موضوع تخصصی مانند خرید دوربین مداربسته شما از مشاوره و راهنمایی دیگران بهره مند شوید امری بسیار واجب و حیاتی می باشد و شما با استفاده از مشاوره دقیق و درست می توانید بهترین انتخاب دوربین مداربسته را داشته باشید در این مقاله قرار است به شما اهمیت مشاوره در انتخاب دوربین مداربسته را به طور کامل اموزش دهیم و به شما یاد دهیم چگونه با استفاده از خدمات مشاوره ای فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تنها تولید کننده دوربین مداربسته برند INFINITY با شما در این خصوص همراه و مشاور شما در حوزه خرید و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته خواهیم بود.

همه خانه ها یکسان نیستند، اما دارایی همه مستحق محافظت است. دوربین های امنیتی ابزاری عالی برای دستیابی به احساس امنیت هستند، زیرا همیشه به شما چشم می اندازند به اموال خود. مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته چه در محل زندگی و چه در محل کار با افراد مجرب در این زمینه کمک بزرگی به ما برای راه اندازی دوربین مداربسته میکند.

نیاز به مشاوره در خرید و راه اندازی دوربین مداربسته در تمامی دوربین ها و تجهیزات مرتبط به آن امری واجب و حیاتی میباشد برای مثال راهنمای خرید دوربین مداربسته آنالوگ دارای مقاله آموزشی موجود در سایت شرکت چشمان بیدار آریا میباشد که مطالعه آن خالی از لطف نمیباشد.

مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته

مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته

نياز انسان به راهنمايي و مشورت با ديگران در تصميم گيري، انتخاب و به کار گيري راه حل هاي مناسب در زندگي، بر کسي پوشيده نيست و این یک نیاز در دنیای امروزی و مدرن میباشد و میبایست از مشاور در تمامی مراحل زندگی بهره برد . به خصوص در انجام انتخاب هاي مهمي مانند امنیت و افزایش ایمنی زندگی  و محیط پیرامونی مسلما چنين مشاوره ها و راهنمايي هايي کمک شايان توجهي در اقدامات درست و مناسب شما خواهد داشت و از خطا رفتن راه ها و تصميمات انتخابي جلوگيري خواهد نمود. بيشتر عدم موفقيت ها، شکست و در نيمه راه ماندن ها، ناشي از عدم داشتن اطلاعات کافي در زمينه موضوع و انجام انتخاب هاي نادرست است. از اين رو، چنان چه انجام مشاوره درزمينه هاي مختلف، مخصوص در زمینه راه اندازی دوربین مداربسته میتوانید از توانایی مجموعه فروشگاه دوربین مداربسته آریا بهره ببرید.

در حقیقت هرچه بر میزان تحصیلات و آگاهی مردم افزوده می‌شود و هرچه زمان به جلوتر گام برمی‌دارد، علاقه افراد جهت اخذ مشاوره و راهنمایی از مشاورین باتجربه و خبره بیشتر و بیشتر می‌شود.
شاید بتوان گفت در جامعه ما دیدگاه مردم نسبت به مشاوره نسبت به 2دهه پیش مثبت‌تر و بهتر شده است و شما میتوانید برای راه اندازی دوربین مداربسته در محل کار یا منزل خود از خدمات مشاوره در راه اندازی دوربین مدار بسته  فروشگاه دوربین مداربسته آریا استفاده نماید.

یکی از مزایای  فروشگاه دوربین مداربسته آریا این است که این امکان را به شما میدهد تا در صورت نیاز به صورت کاملاً رایگان از خدمات مشاوره در خرید دوربین مدار بسته ما در حوزه راه اندازی و تعمیر دوربین مداربسته استفاده کنید.

مثلاً فروشگاه دوربین مداربسته آریا به شما راهنمایی انتخاب دوربین مداربسته پانارومیک  را می دهد تا شما بتوانید در صورت نیاز برای خرید این مدل دوربین های ۳۶۰ درجه در محل مورد نیاز خود بهترین خرید را داشته باشید و یا در صورتی که این مدل از دوربین های مداربسته دچار خرابی و مشکل شد و بتوانید به راحتی آنها را تعمیر و مجددا از آنها استفاده کنید .

خیلی از همکاران ما در حوزه مشاوره دوربین مداربسته تنها اقدام به فروش دوربین  و خرید به صورت سریع و بدون کیفیت انجام می دهد در صورتی که در مجموعه ما تعهد اول و آخر این است که رضایت شما را به هر نحوی که می توانید با ارائه بهترین خدمات و بهترین محصولات و با کمترین قیمت اخذ کنیم زیرا ما اعتقاد داریم با گسترش کسب و کار خودمان میتوانیم بیشترین سود را ببریم گسترش کسب و کار ما تنها منوط به تبلیغ توسط کسانی است که برای آنها خدمات انجام داده ایم و این می شود که ما اولویت خودمان را مشتری می دانیم.

مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته در زمان خرید

مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته در زمان خرید

در اینجا به چند نکته مهم برای مشاوره در انتخاب دوربین مدار بسته میپردازیم

     1.پوشش

شما باید تعیین کنید که کدام مناطق بیشتر آسیب پذیر هستند و باید تحت پوشش قرار گیرند. شرکت خدمات رسانی در حوزه دوربین مداربسته یک تحلیلگر را برای کمک به تشخیص بهترین مکان ممکن برای راه اندازی دوربین ها و به دست آوردن پوشش بهینه ، ارسال می کند. همچنین می توانید در صورت وجود منطقه خاصی که برای پوشش دوربین به آن نیاز دارید ، به متخصص اطلاع دهید.

    2.انواع دوربین های مداربسته

امروزه بیشترین استفاده از دوربین های مدار بسته بی سیم(Wireless CCTV Cameras)  است. آنها نیازی به استفاده از سیم ندارند. علاوه بر این ، این دوربین ها به راحتی قابل کنترل هستند. اما همه دوربین های مداربسته یکسان نیستند. دوربین جهت دار سنتی که به آن دوربین گلوله ای نیز می گویند ، به طور کلی ثابت است و فقط در یک جهت نشان داده می شود. از طرف دیگر ، دوربین های گنبدی که معمولاً در مراکز خرید و دفاتر شرکتی دیده می شوند ، پوشش 360 درجه در اطراف خود را فراهم می کنند. دوربین ها باید بر اساس نوع پوشش شما و نوع کیفیتی که می توانند ارائه دهند انتخاب شوند.

   3.مکانها

این نکته مربوط به همان چیزی است که قبلا در مورد پوشش بحث کردیم. شما نباید مناطقی را که به طور بالقوه آسیب پذیر هستند فراموش کنید. این همچنین به معنای استفاده از انواع مختلف دوربین ها بر اساس موقعیت مکانی آنها است. دوربینی که در خارج از درب گاراژ خود قرار می دهید با دوربین داخلی یکسان نخواهد بود. که ما را به نکته بعدی می رساند – از پوشش داخلی چشم پوشی نکنید. سارقان و سارقین در اجتناب از دوربین های بیرونی بهتر می شوند و حتی می توان با مزاحمان نقاب ، پوشش کل منطقه را شکست داد. آنچه این اشرار انتظار ندارند دوربین داخلی است. قرار دادن دوربین گنبدی با نور کم در فضای بسته می تواند مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

   4.اعلامیه و قانونی بودن

قانون ایجاب می کند که به شما اجازه دهید مردم از ثبت آنها مطلع شوند. این امر به ویژه برای مکان های عمومی مانند فروشگاه یا دفتر مهم است. در هر دو مورد ، علائمی مبنی بر وجود دوربین مداربسته قرار گرفته شده برای هدف شما عمل می کنند. برای راه اندازی دوربین مداربسته خانگی ، باید به هر کارگری که به خانه شما می آیند اطلاع دهید. اگر می خواهید خدمتکار خود (یا بازدیدکنندگان خارج از درب) را کنترل کنید ، باید آنها را به صورت شفاهی مطلع کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که راه اندازی دوربین مداربسته در مکان های خصوصی مانند حمام کاملاً غیرقانونی است. برای چنین جرمی می توانید به زندان بروید.

نتیجه گیری برای اقدامات لازم قبل از خرید دوربین مدار بسته

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *