دوربین مداربسته مطب پزشک

بخش اساسی هر فرهنگ و کشور ، مراقبت های بهداشتی یکی از اساسی ترین و مهمترین جنبه های هر جامعه است. اگرچه ممکن است به اشکال مختلف ظاهر شود ، اهداف اصلی آن در پیشگیری ، درمان و درمان در همه جا یکسان است. چه این یک کلینیک باشد ، چه یک بیمارستان ، یا یک مطب پزشک است ، نظارت تصویری یک ابزار امنیتی ارزشمند برای مؤسسات بهداشت و درمان از هر شکل و اندازه است و به بیماران ، پزشکان و کارمندان کمک می کند تا ابتدا در معالجه تمرکز کنند و دوربین مداربسته مطب پزشک یکی از ارکان اصلی حفظ امنیت برای مراکز بهداشتی می باشد و این امکان را فراهم میکند که بتوانید در مطب دکتر آرامش داشته باشید زیرا چشمان بیدار دوربین مداربسته تمام وقایع را ضبط میکند و برای شخص دکتر این مزیت را دارد که بر روی نحوه کار کارکنان خود نظارت داشته باشد.

دوربین مداربسته مطب پزشک

دوربین مداربسته مطب

مزایای دوربین های امنیتی کلینیک

محافظت از بیماران – سوابق پزشکی می توانند برخی از خصوصی ترین اطلاعات را در مورد یک شخص در اختیار داشته باشند و می توانند حاوی اطلاعاتی باشند که می توانند برای سارقان هویت یا سایر طرفهای همکار ارزشمند باشند. یک سیستم نظارت تصویری در یک لابی مطب یا اتاق پرونده می تواند به امن بودن سوابق پزشکی و هویت بیماران کمک کند. دوربین های امنیتی کلینیک های درمانی همچنین بیماران را در حالی که منتظر مراجعه به پزشک هستند ، ایمن نگه می دارد و به بهبود تجربه کلی آنها کمک می کند.

محافظت از لوازم – یکی از مهمترین قسمت های مراقبت های بهداشتی ، داشتن تجهیزات مناسب برای انجام کار است. وسایل پزشکی از موارد ارزان قیمت مانند سواب پنبه گرفته تا تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه های اشعه ایکس یا داروهای پیشرفته است. دوربین های امنیتی موجود در اتاق های کلینک و بیمارستان می توانند به ایمن نگه داشتن منابع و کارآیی عملیات بهداشت و درمان کمک کنند.

مانیتورینگ از راه دور مخصوصا برای سیستم دوربین مداربسته با میکروفون های صوتی برای اتاق های آموزش پزشکی دانشگاه که یکی از تخصصهای ماست – پیشرفت های ویدیوی IP و فناوری دیجیتال باعث شده است که بتوانید فیلم های نظارت را از راه دور از هر رایانه ، تلفن هوشمند یا لپ تاب و موبایل مشاهده کنید. این امر به شما امکان می دهد تا مراکز بهداشتی و درمانی 24 ساعت در روز محافظت بمانند ، زیرا مدیران می توانند با کشیدن یک کابل از راه دور از دوربین ها ، فوراً به هشدارها پاسخ دهند.

در نتیجه وجود دوربین مداربسته مطب ضرورری است و البته میتوانید مقاله مزایای دوربین مداربسته را مطالعه نمایید.

خطرات نظارت بر مراکز بهداشت و درمان

حریم خصوصی – بسیار مهم است که از حریم خصوصی بیماران و پزشکان در هر زمان محافظت شود. سلامت یک فرد از نظر قانونی موضوعی است که فقط می تواند بین بیمار و ارائه دهنده خدمات درمانی مورد بحث قرار گیرد ، بنابراین دوربین های امنیتی فقط باید در مکان های عمومی قرار بگیرند که در آن باعث به خطر افتادن حریم خصوصی و اعتماد بیمار نشود.

مشاوره راه اندازی برای دوربین های فیلمبرداری IP کلینیک
دوربین ها را در نزدیکی ورودی ها و محل های خروجی قرار دهید تا از هر بازدید کننده ای که وارد کلینیک بهداشت می شود دوربین های جلویی در اتاق های فروشگاه و راهروها استفاده کنید تا از امنیت تجهیزات اطمینان حاصل شود

فروشگاه دوربین مداربسته با سابقه فعالیت بیش از 20 سال در حوزه سیستمهای حفاظتی و نظارتی و مخصوصا دوربین مداربسته بیمارستان ها مانند کلینیک سلیم که تعداد 64 عدد دوربین در آن نصب شده است اسن امکان را فراهم میاورد که بالاترین ضریب امنیتی برای شما و محل کار شما را فراهم نماید.

عدم  دوربین مداربسته کوچک، در صورتی که در یک مکان مانند مطب و یا بیمارستان و درمانگاه، منجر به نقض حریم شخصی شود و این نوع دوربین مداربسته به صورت مخفی و یا ریز باشد به گونه ای که قابل تشخیص نباشد، شما مرتکب جرم شده اید.

نصاب دوربین مداربسته مطب

برای اینکه بهترین اجرای دوربین مداربسته مطب پزشک داشته باشید و یا اینکه صاحب کلینیک و یا یک مطب پزشکی هستید لازم است این را بدانید که بهترین نصاب دوربین مداربسته در مطب پزشک در فروشگاه دوربین مداربسته آریا می باشد و این امکان را برای شما فراهم میکند که بهترین کیفیت و بالاترین درجه امنیت و نظارت را پایینترین قیمت ممکنه داشته باشید میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا استفاده نمایید و از کادر فنی تخصصی این فروشگاه استفاده کنید.

دوربین مداربسته مطب پزشک

دوربین مداربسته مطب پزشک

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *