به چه تعداد دوربین مداربسته نیاز دارم؟

یکی از سوالات مهمی که برای شما ایجاد میشود این است، چه تعداد دروبین مداربسته مورد نیاز است؟

برای جواب این سوال ما آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما هستیم تا بهترین تصمیم را برای راه اندازی سیستم دوربین مداربسته خود بگیرید.

[av_headline_rotator before_rotating=’تعداد دوربین مداربسته’ after_rotating=” interval=’5′ animation=’fade’ margin=” margin_sync=’true’ tag=’h3′ size=” align=’left’ custom_title=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av_uid=’av-75zlqq’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
[av_rotator_item title=’بهیته ترین’ link=” linktarget=’no’ custom_title=” av_uid=’av-65sg5u’]
[av_rotator_item title=’ارزارنترین ‘ link=” linktarget=’no’ custom_title=” av_uid=’av-e7gdu’]
[av_rotator_item title=’با کیفیت ترین ‘ link=” linktarget=’no’ custom_title=” av_uid=’av-1w7wdu’]
[/av_headline_rotator]

در صورتی که قصد راه اندازی دوربین مداربسته برای منزل و یا محل کار خود را دارید می توانید در این مقاله به سوال مهمی که چه تعداد دوربین مداربسته نیاز واقعی دارید پاسخ داده میشود.

تعداد دوربین مداربسته

تعداد دوربین مداربسته

راه اندازی دوربین مداربسته برای ساختمان های مسکونی

راه اندازی دوربین مداربسته برای منازل مسکونی فارغ از شکل و متراژ منزل مسکونی معمولا محل های زیر نیاز به قرارگیری دوربین مداربسته برای منزل دارند.

درب ورودی ساختمان: درب ورودی ساختمان منزل مسکونی یکی از محلهای مهم به عنوان درگاه ورودی/خروجی ساختمان میباشد و لازم است که حداقل به ازای هر درب یک دوربین بگونه ای نصب شود که چهره افاردی که وارد و یا از منزل جارج میشود در دوربین نشان داده شود

پارکینگ ها: وجود دوربین مداربسته در پارکینگ با توجه به اهمیت حفاظت از خودروها بسیار حائز اهمیت میباشد و باید برای ورودی و خروجی های پارکینگ و یا برای نشارت بر روی خودروها دوربین مداربسته نصب شود.

حیاط: حفاظت از حریم مشاع ساختمان و دیوارهای مشترک با همسایه ها لازم است که دوربین مداربسته برای حیاط نصب شود و برای اشیای گران قیمتی که در حیاط وجود دارد نیز باید دوربین قرار داد.

پشت بام: با توجه به اینکه اکثر ساختمانها دارای پشت بام هم سطح با یکدیگر هستند و امکان سرقت از پشت بام نیز رواج یافته است لازم است برای حفاظت از تجهیزات پشت بام یک و یا چند دوربین بر روی آن نصب شود.

انباری ها: انباری خیلی آسیب پذیر هستند بهتر است از دوربین جداگانه برای پوشش آنها استفاده شود و باید برای حفاظت از آنها فکر اندیشیده شود.

محوطه بیرونی ساختمان: در صورتی که ساکنین ساختمان خودروهای خود را بیرون از منزل پارک می کنند و یا اینکه برای نظارت بر روی رفت آمد در محیط بیرون ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید باید حداقل دو دوربین برای محیز بیرونی ساختمان خود لحاظ کنید برای این امر لازم است که محل قرارگیری دوربین مداربسته با دقت انتخاب شود تا خود این دوربینها مورد سرقت قرار نگیرند

قراردادن دوربین مداربسته برای مغازه ها و محیط های تجاری

ورودی: درب ورود به محل کار میبایست توسط دوربین مداربسته تحت کنترل باشد و تمام افرادی که وارد و یا خارج میشوند توسط دوربین مداربسته تصاویر آنها ذخیره شود

صندوق: تصویر صندوقی که پول به ان واریز و یا از آن خارج میشود میبایست توسط یک دوربین مداربسته تحت کنترل باشد و تصاویر آن ذخیره شود

انبار: برای انبار میبایست یک و یا حداقل دو دوربین مداربسته نصب شود تا کالاهایی که وارد و یا خارج میشود از انبار تحت کنترل باشد و تصاویر آن ذخیره شود

محوطه بیرونی: برای نظارت بر روی رفت آمد در محیط بیرون ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشید باید حداقل دو دوربین برای محیز بیرونی ساختمان خود لحاظ کنید تا بتوانید کسانی که در اطراف محل کسب و کار شما در حال تردد هستند را تحت نظارت داشته باشد.

استفاده از دوربین مداربسته برای کارخانه

برای راه اندازی دوربین مداربسته درون کارخانه باید با توجه به شرایط داخلی و محیط کار و ارتفاع تجهیزات دوربین مداربسته برای آن طراحی شود برای این منظور ممکن است اشتراکاتی با محیط مغازه ها مانند ورودی ، انبار، محوطه بیرونی داشته باشید ولی لازم است که حتما بر اساس نقشه محیط کارخانه تعداد دوربین مداربسته مشخص شود.

دوربین مداربسته

تعداد دوربین مداربسته

نتیجه گیری

ما به عنوان مشاور در زمینه نصب دوربین مداربسته به شما اکیدا توصیه میکنیم که حتما در نصب دوربین مدار بسته خود از نیروهای متخصص که تمام موارد فوق را میداند استفاده نمایید. این موضوع باعث افزایش راندمان کاری شما میشود و  در صورتی که قصد استفاده از دوربین مداربسته کیفیت بالا را دارید حتما باید از بهترین تیم نصاب دوربین استفاده شود که شرکت چشمان بیدار آریا آماده ارائه خدمات تخصصی دوربین مداربسته در تهران به شما می باشد.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *