نصب دوربین مداربسته پرستار

نصب دوربین مداربسته پرستار

نصب دوربین مداربسته پرستار

امروزه اغلب افراد تصور میکنند که نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته فقط برای ایجاد امنیت در محل کار و حفاظت از اموال است؛ اما با داشتن دوربین مدار بسته در خیلی از مواقع حفاظت از جان انسان ها مطرح گشته است.

به عنوان مثال والدینی که به تازگی صاحب نوزادی شده اند مطمئنا داشتن مانیتور بچه و نصب دوربین در اتاق بچه از مهمترین لیست خرید باید باشد که متاسفنه کمتر به آن توجه میشود.

حتی اگر شما شاغل باشید و پرستاری از نوزاد شما نگهداری میکند، نصب دوربین مداربسته پرستار برای نظارت هرچه بیشتر بر کارکرد پرستار و نحوه نگهداری آن از کودک از الزامات و مهمات است.

مشخصات و ویژگی های دوربین مداربسته پرستار

برای خرید دوربین مداربسته پرستار و مانیتور کودک قبل از خرید باید توجه ویژه ای به مشخصات و قابلیت های آن داشته باشید زیرا با نصب دوربین مداربسته پرستار بحث ایجاد امنیت و حفاظت از جان کودکانتان در میان است.

تمام مانیتورهای کودکی که قصد خرید آن را دارید باید از کیفیت صدای واضح برخوردار باشند. این به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های یک دوربین مداربسته پرستار باید به شمار آید.

کیفیت تصویر با وضوح بالا، بدون تاری، بدون تداخل رنگ و کاملا شفاف از دیگر ویژگی های حائز اهمیت یم دوربین مداربسته پرستار به شمار می آید.

میزان پوشش دهی دوربین مداربسته پرستار از دیگر نکات مهم و قابل توجه است. اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم برای پوشش دهی دوربین مدار بسته باید به نکاتی همچون ارتفاع دوربین از سطح زمین، زاویه دید، فاصله کانونی لنز و جهت دهی دوربین توجه داشته باشیم.

با توجه به این نکات میتوانیم سطح بیشتر و کامل تری از محیط را تحت نظارت خود داشته باشیم.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته پرستار این است که حتما از دوربینی استفاده شود که قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت را داشته باشد تا بتوان از راه دور نیز نظارت کامل بر محیط و کودک را داشت.

از دیگر ویژگی های مهم و ضروری یک دوربین مداربسته کودک امکان مکالمه دو طرفه است که در صورت نیاز و مشکل بتوان به صورت آنلاین و همزمان با پرستار کودک به صورت آنلاین صحبت کرد.

ویژگی های غیر ضروری دیگری جدیدا بر روی دوربین مداربسته پرستار تعبیه شده است که این ویژگی ها شاید از لحاظ امنیتی کاربردی نداشته باشد اما مطمئنا کاربردی و قابل نیاز است.

ویژگی هایی همچون لالایی، سنسور دما، چراغ شب، تایمر غذا و … از جمله از ویژگی هایی است که جدیدا بر روی دوربین مداربسته پرستار و مراقبت از کودک تعبییه شده است که باعث گشته تا امنیت و آرامش کودک بیشتر و کامل تر ایجاد گردد.

دوربین مخفی برای نظارت بر پرستار کودک

گاهی اوقات والدین برای ایجاد امنیت و نظارت بر رفتار پرستار با کودک به فکر نصب دوربین های امنیتی و نا محسوس می افتند که مطمئن شوند تا پرستار حتی در نبود دوربین نیز با کودک رفتار مناسبی دارد یا خیر؟

نصب هرگونه دوربین مدار بسته مخفی به دلیل نقض حریم شخصی جرم محسوب میشود و برای نصب این دسته از دوربین های مدار بسته نیاز به حکم قانونی است که در کل پیشنهاد نمیشود؛ بلکه برای ایجاد امنیت و نظارت نصب دوربین مداربسته پرستار در تمام سطح منزل بهترین گزینه است.

نکته مهم قبل از خرید دوربین مداربسته پرستار

دوربین مداربسته پرستار از انواع خاصی برخوردار میباشد که باید برای شما انتخاب مناسب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، یکی از نکاتی که هنگام خرید دوربین مداربسته پرستار باید به آن دقت اشته باشید موضوع سرور و نرم افزار آن است زیرا در ایران اکثر سرورها فیلتر هستند و یا سرعت پایینی دارند توصیه مشود که از نرم افزار V380 استفاده نمایید که دارای حداکثر سرعت در دوربین های مدار بسته است.

نصب دوربین مداربسته پرستار

نصب دوربین مداربسته پرستار

انواع دوربین مداربسته پرستار

یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین دوربین مداربسته پرستار؛ دوربین مدار بسته چرخشی است که قابل نصب بر روی گوشی موبایل بوده و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

لازم است که برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین مداربسته چرخشی مقاله مربوطه را مطالعه کنید تا شما بتوانید با انتخاب این دوربین مدار بسته تمام محیط را تحت کنترل و نظارت خود داشته باشید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CV2U21FD-IW

این مدل از دوربین های هایک ویژن کاملا مناسب نصب دوربین مداربسته پرستار است که دارای وضوح تصویر 1920 در 1080 است.

حداکثر متراژ لازم برای نصب این نوع از دوربین های مدار بسته 200 متر میباشد.

تمام نکات مهم گفته شده در قسمت قبل از جمله مکالمه دو طرفه، کیفیت تصویر، قابلیت اتصال به اینترنت از جمله ویژگی های بارز این نوع از دوربین مداربسته پرستار است.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2Q10FD-IW

این مدل از دوربین های هایک ویژن دارای کیفیت تصویر 1280 در 720 است و همچنین قابلیت هایی همچون BLC و DWDR و نویز گیر از دیگر ویژگی های بارز این مدل از دوربین مدار بسته است.

قابلیت دید در شب تا پوشش ده متر مربع نیز از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته پرستار است.

شکل ظاهری دوربین مدار بسته پرستار

برای نصب دوربین مداربسته پرستار باید به شکل ظاهری آن نیز دقت ویژه داشته باشیم.

یکی از مشخصات بارز دوربین های مدار بسته پرستار، بیسیم بودن دوربین است که اغلب آنها رنگ سفید بوده به دلیل آنکه دوربین مداربسته پرستار اغلب در محیط داخلی منازل نصب میشود ضد آب بودن دوربین نیاز نیست اما اگر منزل شما باغ و یا حیاط بزرگی دارد که برای نظارت کودکانتان از آن نیاز به نصب دوربین در محیط بیرونی نیز دارید جنس بدنه دوربین نیز توجه داشته باشید.

مشخصات فنی یک دوربین پرستار به صورت کلی

  • قابلیت چرخش کامل ۳۶۰ درجه
  • قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین
  • قابلیت انتقال تصویر بدون آی پی ثابت
  • قابلیت کنترل از راه دور و با تلفن همراه
  • داشتن حداقل کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ
  • قابلیت ضبط صدا و امکان مکالمه دوطرفه
  • قابلیت دید در شب
  • دارا بودن میکروفون
  •  قابلیت فیلمبرداری در تاریکی اتاق
  • قابلیت نصب بر روی دیوار زمین و یا میز
  • دارا بودن اسپیکر
  • قابلیت نصب آسان در کوتاه ترین زمان

نتیجه گیری

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مدار بسته دید در شب جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مدار بسته آریا خرید نمایید و یا نصب دوربین مداربسته پرستار کودک خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *