شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

قیمت فروش دوربین مداربسته دست دوم نسبت به دوربین تولید کارخانه بسیار ارزان تر است و برخی از مردم که هزینه خرید دوربین های تولید کارخانه را ندارند ترجیح می دهند که نسبت به خرید دوربین مداربسته دست دوم اقدام کنند.

امروزه دوربین های مداربسته به یک جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و بنابراین اگر مردم نسبت به خرید دوربین مداربسته تولید کارخانه، مبلغ کافی نداشته باشند خرید دوربین مداربسته دست دوم را در اولویت خود قرار خواهند داد.

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته دست دوم

  • مجهز بودن به کارت حافظه و دستگاه DVR

خریداران دوربین مداربسته دست دوم ممکن است که از مزیت کارت حافظه صرف نظر کنند. کارت های حافظه در ظرفیت های مختلف و متفاوتی به فروش می رسند. خریداران شاید در خرید دوربین مداربسته دست دوم به خرید کارت حافظه با ظرفیت کمتر راضی شوند.

  • دوربین مداربسته دست دوم با قابلیت چرخش به بالا و پایین

با دوربین مداربسته می توان زوایای افقی و عمودی را تحت پوشش قرار داد. برخی دوربین ها می توانند در جهت بالا و پایین هم بچرخند. این نوع دوربین ها می توانند تا 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی چرخش داشته باشند. شما می توانید با نرم افزارهایی این نوع دوربین ها را از راه دور هم بچرخانید. دوربین مداربسته دست دوم در این شرایط شاید متفاوت باشد. البته ویژگی های دوربین مداربسته دست دوم ممکن است که کمی افت کرده باشد و میزان سرعت چرخش نسبت به دوربین تولید کارخانه ای پایین تر باشد.

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

  • کیفیت تصویر

 کیفیت تصویر(image quality) دوربین مداربسته دست دوم نسبت به دوربین کارخانه ای خیلی پایین خواهد بود. شاید نویز تصویری و صوتی این نوع دوربین ها بسیار بیشتر از حد معمول باشد و این بخاطر کارکرد آن در طول سالیان متمادی است. فضای ذخیره سازی با کیفیت تصویر ارتباط دارد و به همین دلیل خریدار دوربین مداربسته دست دوم لازم است که به این مورد هم توجه داشته باشد.

  • سنسور حرکت و صدا

هر دو سنسور در دوربین مداربسته بسیار مهم است و در دوربین مداربسته دست دوم، این سنسورها با حساسیت کمتری کار خواهند کرد. تشخیص حرکت و صدا در همان لحظه اول بسیار مهم است و در این نوع دوربین ها، هشدارها با تاخیر به گوشی کاربر ارسال می شود. خریدار می تواند دوربینی را خریداری کند که هشدار در کمترین زمان ممکن به گوشی ارسال شود.

  • راه اندازی دوربین مداربسته دست دوم

دوربین مداربسته بی سیم به راحتی نصب می شوند. از آن جایی که قبلا افرادی از این دوربین ها استفاده کرده اند، بنابراین ممکن است احساس کنید که محل شما از طرف آن ها کنترل می شود. این امر خیلی به ندرت اتفاق می افتد، بخاطر فروشنده کلیه تجهیزات و نرم افزارهای دوربین را به فروش می رساند و از آن جایی که دوربین جدیدی را خریداری کرده بنابراین می توان تا 80 درصد اطمینان داشت که نرم افزار دوربین را هم از گوشی خود حذف کرده است. راه اندازی دوربین مداربسته دست دوم شاید به دلیل استهلاک طول بکشد ولی در هر ارزش دارد که این هزینه را متحمل شوید.

صاحبان قبلی قبلا این دوربین ها را تنظیم کرده اند و بنابراین در تنظیم آن ها هرگز مشکلی نخواهید داشت. در این دوربین ها، کلیه تنظیمات از قبل صورت گرفته و شما لازم نیست که دوربین را دقیق تنظیم کنید.

  • امکانات فوق العاده دوربین مداربسته دست دوم

خریداران دوربین های دست دوم به امکانات اولیه دوربین راضی بوده و امکانات ثانویه را مدنظر نمی گیرند، ولی در برخی مواقع دوربین های دست دوم نیز به چنین امکاناتی مجهز هستند و قابلیت های ویدئو کنفرانس از جمله این قابلیت ها است. اگر دوربین مداربسته دست دوم چنین قابلیت هایی داشت در این صورت با خرید این نوع دوربین از مزایای بسیار زیادی برخوردار خواهید بود.

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

 قابلیت ضد آب دوربین مداربسته دست دوم

شاید دوربینی که شما خریداری می کنید این مزیت را نیز داشته باشد. اگر چنین باشد، شما می توانید از آن در خارج از منزل هم استفاده کنید.

  • رعایت حریم خصوصی

از آن جایی که این نوع دوربین ها قبلا تنظیم شده اند، بنابراین این قابلیت در آن ها وجود ندارد. امروزه رعایت حریم خصوصی مهم بوده و به همین دلیل این نوع دوربین ها را برای خارج از منزل استفاده کنید.

  • قیمت

این عامل برای برخی از مردم بسیار مهم است ولی بخاطر داشته باشید که این عامل نباید عوامل مهم دیگر را تحت تاثیر قرار دهد. کسی که عوامل مهم را بخاطر قیمت نادیده می گیرد در این صورت ناچار است که برای تامین عوامل مهم، هزینه کند.

  • محل خرید

این که دوربین را از چه منبعی خریداری می کنید بسیار مهم است و به همین دلیل لازم است که کلیه شرایط را از قبل بررسی کرده و اقدام کنید. در خرید آنلاین یا حضوری، کیفیت را مدنظر داشته باشید. 

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم

نکته شرح
مجهز بودن به کارت حافظه و دستگاه DVR کارت حافظه با ظرفیت کم
قابلیت چرخش به بالا و پایین 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی چرخش عمودی
کیفیت تصویر کیفیت پایین به دلیل کارکرد طولانی مدت
سنسور حرکت و صدا ارسال تاخیری تشخیص صدا و حرکت
راه اندازی آسان به دلیل تنظیم قبلی
امکانات فوق العاده نبود امکانات فوق العاده
قابلیت ضد آب در صورت وجود، امکان استفاده در خارج از منزل
رعایت حریم خصوصی حساسیت شدید نسبت به این مورد
قیمت قیمت پایین به دلیل استهلاک
محل خرید خرید از منبع مطمئن
نکات مهم در خرید دوربین مداربسته دست دوم

نتیجه گیری در مورد ” شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم”

این مقاله آموزشی در مورد ” شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم”و کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

 ” شرایط فروش دوربین مداربسته دست دوم”/ “نکات مهم در خرید دوربین مداربسته دست دوم”/

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *