معرفی دوربین مداربسته LG

دوربین مداربسته LG هر ماه در حال توسعه و گسترش است و محصولات جدیدی تولید می شود. محفظه دوربین مداربسته LG ثابت است و نحوه عملکرد دوربین تغییر  می کند.

معرفی دوربین مداربسته LG

معرفی دوربین مداربسته LG

ویژگی های دوربین مداربسته LG

تصاویر FULL HD

دوربین مداربسته LG با قابلیت FULL HD می تواند تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. این دوربین ها با محدوده مشخصی از عملکردها و قابلیت ها تولید می شوند. سنسور 1.3 MP CMOS همان مشخصات تراشه XARINA را دارد و به همان ترتیب عملکرد خود را به نمایش می گذارد. دوربین مداربسته LG فعلی این شرکت نسبت به مدل های سال های گذشته پیشرفته تر شده است.

تجزیه و تحلیل ویدیو، تشخیص چهره افراد و شمارش اشیاء از قابلیت های اولیه دوربین مداربسته LG به شمار می رود. قابلیت ضبط ویدیویی و صوتی در کنار ویژگی های این دوربین به شمار می رود. حتی می توان ویدیوها را روی کارت حافظه ذخیره کرد. همه این قابلیت ها سبب می شود تا در مجموع دوربین LG، منعطف بوده و بتوان از آن در سایر مکان ها استفاده کرد. این قابلیت ها در انواع مختلف دوربین شامل ثابت، گنبدی شکل هم وجود داشته باشد.

معرفی دوربین مداربسته LG

معرفی دوربین مداربسته LG

محصولات پیشرفته

دوربین های 1.3 مگاپیکسل و FULL HD موجب می شود تا شما بتوانید محل را به راحتی کنترل و نظارت کنید. حتی دوربین های گنبدی شکل را می توانید از راه دور هم کنترل کنید. دوربین مداربسته LG را می توان به راحتی نصب و دمونتاژ کرد. قابلیت اتصال به موبایل، لپ تاپ، تبلت موجب می شود تا شما بتوانید از راه دور هم محل مورد نظر را کنترل و نظارت کنید. کاربر می تواند الزامات جدیدی را در دوربین LG درخواست کند تا نیازهای جدید آن ها را در موقعیت های مختلف برآورده کند.

نظارت گسترده تر با دوربین مداربسته LG

با ترکیبی از دوربین مداربسته LG آنالوگ و دیجیتال می توان نظارت دقیق و گسترده تری را به انجام رساند. دستگاه های DVR 16 و 24 هارد را می توان با دوربین LG به کار برد. با دوربین LG می توان از ضبط کننده DVR  4 و 24 هارد هم استفاده کرد. نرم افزار LVi510 مناسب دوربین مداربسته LG مدل IP است و حتی می توان از 500 دوربین را نیز استفاده کرد. قابلیت هایی مانند Video Wall، نقشه سایت، سازه کلاینت و سرور، روش های مختلف ضبط ویدیویی، موجب می شود که بسیاری از کاربران بتوانند از دوربین مداربسته LG استفاده کنند.

دوربین مداربسته LG، مناسب برای صنایع مختلف

صنایع مختلف می توانند متناسب با کاربری ها و اهداف از این دوربین استفاده کنند. این دوربین می تواند نیازها و الزامات کاربران صنایع مختلف را برآورده کند. از آن جایی که این دوربین با کیفیت است بنابراین صنایع مختلف مانند پزشکی، تولیدی، خدماتی می توانند از این دوربین استفاده کنند.

دوربین مداربسته LG رومیزی

این نوع دوربین ها برای کنترل و نظارت بر خردسالان و سالمندان موثر است. لنز این دوربین می تواند تا 180 بچرخد. با این نوع دوربین می توانید ایمنی خانه و خانواده خود را در بهترین شرایط تامین کنید. این دوربین شعاع دید گسترده ای دارد و شما می توانید فضای بسیار زیادی را تحت پوشش قرار دهید. تصاویر دریافتی شما FULL HD خواهد بود.

معرفی دوربین مداربسته LG

معرفی دوربین مداربسته LG

زاویه دید گسترده تر تا 180 درجه

با دوربین مداربسته LG می توانید تا 180 درجه فضای اطراف را کنترل و نظارت کنید. تصاویر این دوربین شفاف و با کیفیت است و شما می توانید کلیه تصاویر را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

دید در شب بهتر با دوربین مداربسته LG

این دوربین برای دید در شب قابلیت های لازم را دارد و شما می توانید تا فاصله 4.6 متر، فضای اطراف را کنترل و نظارت کنید.

دوربین مداربسته LG مناسب کاربری های خانگی

شرکت LG، متناسب با کاربری های مختلف، دوربینی را طراحی و ساخته است. کاربران با این دوربین می توانند برای اهداف و کاربری های مختلف، مانند نظارت بر سالمندان و خردسالان استفاده کرد.

راه اندازی آسان

دوربین را می توان به سادگی راه اندازی کرد. می توانید تنظیمات این دوربین را مطابق با نیازهای خود، سفارشی تنظیم کرده و از آن استفاده کنید.

معرفی دوربین مداربسته LG

معرفی دوربین مداربسته LG

منعطف پذیر

می توان متناسب با کاربری های مختلف از این دوربین استفاده کرد. در باشگاه های ورزشی، مهد کودک ها، دانشگاه ها، پادگان ها، صنایع مختلف تولیدی، خدماتی میتوانند از این دوربین متناسب با اهداف و کاربری های مختلف استفاده کنند.

حفظ حریم خصوصی با دوربین Circle View

با این دوربین می توانید حریم خصوصی خود را به بهترین شکل ممکن محافظت کنید. با پلتفرم HomeKit Secure Video میتوانید دوربین را رمزنگاری کرده و حریم خصوصی خود را در بهترین حالت ممکن محافظت نمایید.

پنهان سازی راحت

می توانید دوربین را به راحتی از دید اشخاص پنهان کنید و با این کار، کنترل اشخاص راحت تر خواهد بود.

معرفی دوربین مداربسته LG

معرفی دوربین مداربسته LG

روشن و خاموش ساده

این دوربین را می توانید به راحتی روشن و خاموش کنید.

معرفی دوربین مداربسته LG

ویژگی ها شرح
قابلیت های اضافی تجزیه و تحلیل ویدیو، تشخیص چهره افراد و شمارش اشیاء
اتصال به موبایل، لپ تاپ، تبلت امکان کنترل محل با اتصال دوربین به گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت
نظارت گسترده تر امکان استفاده از 500 دوربین در شبکه
مناسب صنایع مختلف صنایع استفاده کننده پزشکی، تولیدی، خدماتی
زاویه چرخش تا 180 درجه
دید در شب واضح و روشن، شفاف
کاربری های خانگی کنترل و نظارت خردسالان و سالمندان با دوربین رومیزی
راه اندازی آسان راه اندازی آسان و سفارشی سازی تنظیمات
منعطف پذیر امکان نصب در محل دلخواه
حفظ حریم خصوصی حفظ حریم خصوصی با پلتفرم HomeKit Secure Video
مخفی سازی راحت کنترل راحت افراد
روشن و خاموش ساده ساده و خاموش ساده و راحت
ویژگی های دوربین مداربسته LG

 

نتیجه گیری در مورد ” معرفی دوربین مداربسته LG

این مقاله آموزشی در مورد ” معرفی دوربین مداربسته LGو کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

” معرفی دوربین مداربسته LG/ ویژگی های دوربین مداربسته LG“/

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *