منزل

منزل

دوربین مداربسته منزل – راهنما، آموزش و هزینه راه اندازی دوربین در منزل

دوربین مداربسته منزل یکی از الزامات بسیار مهم در زندگی شهری می باشد، با توجه به اهمیت دوربین مداربسته در زندگی شهری و اینکه امنیت یکی از الزامات زندگی فعلی در شهرها به خصوص کلانشهرها می باشد، از این رو شرکت چشمان بیدار آریا راه اندازی دوربین مداربسته پارکینگ و منزل و محل زندگی را به همه هموطنان عزیز توصیه می کند.

در این مقاله، به طور جامع و مفصل قرار است راجع به موارد زیر صحبت کنیم :

  • فواید و مزیت های استفاده دوربین در اتاق های منزل
  • متراژ و پلان یک خانه چه تاثیری در نصب دوربین ها دارد؟
  • تجربه شرکت چشمان بیدار آریا از راه اندازی دوربین مدار بسته در منزل
  • محل های مناسب برای استفاده دوربین مدار بسته در خانه + تصویر
  • نکات راه اندازی دوربین مدار بسته در منزل
  • آموزش راه اندازی دوربین مدار بسته در منزل [راهنمای قدم به قدم]
  • نحوه اجرای سیم کشی دوربین ها در منزل
  • آخرین آپدیت تعرفه (نرخ) دوربین مدار بسته در منزل (زمستان سال 1402)

نصب دوربین مدار بسته به خودی خود نکات و مهارت خاصی را لازم دارد، با این حال نصب دوربین مداربسته منزل  علاوه بر تخصص و مهارتی که لازم دارد، نیاز است که برخی از نکات ایمنی هم رعایت شود. از طرفی در زندگی امروزی بحث حریم خصوصی نیز مطرح است و باید دوربین مداربسته بگونه ای نصب شود که حریم خصوصی افراد رعایت شود.

نصاب دوربین مداربسته که کار نصب را در منزل انجام می دهد، باید نسبت به ابن کار آشنایی کامل داشته باشد و بتواند بهترین نقاط را برای راه اندازی دوربین مداربسته انتخاب نماید زیرا در منازل معمولا باید با تعداد کم دوربین بیشترین بهره را برد.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید مقاله راه اندازی دوربین مداربسته در کرج را نیز مطالعه فرمایید.

تصاویری از دوربین مدار بسته در اطراف منزل، پارکینگ

تصاویری از دوربین مدار بسته در اطراف منزل، پارکینگ

فواید و مزیت های استفاده از دوربین مدار بسته در منزل

قراردادن دوربین مداربسته منزل برای دو هدف اصلی افزایش امنیت و مشاهده چهره افرادی که بدون مجوز شما وارد حریم خصوصی شما می شوند و مشاهده عملکرد افرادی که در منزل شما مشغول ارائه خدمات مانند پرستاری و یا نظافت هستند، لازم است.

در کلانشهرها به خصوص تهران، مشهد و اصفهان به واسطه افزایش جمعیت و گسترش جرم و جنایت سارقان اقدام به نفوذ به منازل جهت سرقت از منزل ساکنان شهر می کنند، در صورتی که هدف این است که از منزل خود محافظت کنید می بایست اقدام به راه اندازی دوربین مدار بسته بر روی مدخل‌های ورودی منزل خود کنید تا چهره افراد را کاملاً شناسایی کنید.

در صورتی که هدف شما مشاهده عملکرد پرستارها و یا نظافتچی های منزل شما هستند،  لازم است که در تمامی نقاط منزل خود با حفظ حریم شخصی خودتان اقدام به نصب دوربین کنید.

شاید خیلی از مواقع وجود دوربین مداربسته در منزل باعث نقض حریم خصوصی خودتان می شود و می بایست برای این موضوع اقدامات پیشگیرانه انجام دهید تا کسی نتواند تصاویر دوربین مداربسته شما را مشاهده نماید زیرا در این صورت حریم خصوصی شما نقض شده و تصاویر خصوصی شما در اختیار افراد دیگر قرار خواهد گرفت اما نگران نباشید، شرکت چشمان بیدار آریا در کنار شما خواهد بود تا شما بدون هیچ مشکلی اقدام به راه اندازی دوربین مدار بسته داخل منزل خود کنید و به راحتی بتوانید از امنیت و آرامش بسیار بالایی برخوردار شوید .

نقش متراژ و پلان منزل برای قراردادن دوربین مداربسته منزل

دوربین های مدار بسته فضای مشخصی از زاویه دید تحت پوشش قرار می دهند بنابراین لازم است که متناسب با متراژ منزل نسبت به خرید دوربین مداربسته اقدام نمایید ، مثلاً در صورتیکه منزل شما متراژ زیر ۸۰ متر را دارد و نقاط کور آن محدود است می‌توانید با یک دوربین به راحتی محل ورود را تحت پوشش قرار داده و در صورتیکه کسی وارد محیط منزل شما شد چهره آن فرد را به صورت کاملا دقیق تشخیص داده شده و ضبط کنید.

ولی در صورتی که شما دارای یک بالکن باشید و این بالکن دسترس پذیر باشد (منظور از دسترس پذیر بودن امکان نفوذ به داخل بالکن منزل از محیط بیرون می باشد ، متاسفانه سارقان حرفه‌ای از این محل بسیار اقدام به نفوذ می کنند، چطور؟ آنها با استفاده از وسایل صخره نوردی اقدام به صعود از دیواره منزل شما نموده و از طریق بالکن وارد منزل شما می شوند) در این صورت شما می بایست یک دوربین نیز برای بالکن خود نیز قرار دهید، همچنین در صورتی که دارای بالکن دیگری می باشید برای آن نیز لازم است که دوربین مداربسته نصب کنیم .

در صورتی که منزل شما در طبقه اول و یا همکف می باشد لازم است بدانید که سارقان از دیوار بالا آمده و از طریق پنجره های طبقات قابل دسترس اقدام به نفوذ به داخل منزل می کنند، در این صورت لازم است که شما یک دوربین مدار بسته بر روی محل ورود این پنجره ها قرار داده و توصیه بهتر ما این است که حتماً شما داخل منزل خود یک دستگاه دزدگیر قرار داده و برای پنجره خود سنسور شوک نیز نصب کنید که در صورتی که حتی زمانی که در منزل هستید، با فعال کردن تنها سنسور های شوک سنسور پنجره در صورتی که کسی پنجره شما را باز کرد بلافاصله آژیر به صدا درآمده و همچنین با وجود دوربین مداربسته می توانید تصویر دزد را نیز ثبت کنید.

راهنمایی برای راه اندازی دوربین مداربسته در منزل بر اساس تجربه ما

معمولا برای راه اندازی دوربین مداربسته منزل از دوربین های با کیفیت AHD استفاده می شود. برای خرید دوربین های منزل خود لطفا خساست به خرج ندهید، هرچقدر باکیفیت تر، بهتر.

در ادامه می خواهیم به شما بهترین شیوه راه اندازی دوربین مداربسته را برای منازل به شما آموزش دهیم.

اولین چیزی که برای راه اندازی دوربین مداربسته منزل مهم است انتخاب مکان های مناسب برای نصب دوربین شما می باشد برای انجام این کار بهتر است با در نظر گرفتن هدف های امنیتی که در طول روز یا شب برای آن اهمیت قائل هستید اولویت بندی کنید. محل هایی مانند پنجره ها مخصوصا پنجره طبقه اول، درب پارکینگ، پنجره زیر زمین، به طور کلی نقاط ورودی در دسترس بهترین نقاط برای راه اندازی دوربین مدار بسته میباشد.

محل های مناسب برای قراردادن دوربین مدار بسته در منزل

بر اساس آمار بیش از ۳۰ درصد از سارقان از طریق درب جلویی وارد منزل می شوند، بنابراین می‌بایست شما حتما بیش از یک عدد دوربین را برای این قسمت از منزل خود در نظر بگیرید. برای جلوگیری از دسترسی برای دوربین ها آن را درست در طبقه دوم یا حتی در سطح صاف منزلتان نصب نمایید و کانون ها را روی درب جلو تنظیم کنید.

در صورتی که منزل شما دارای درب پشتی نیز می باشد حتما حتما دوربین مداربسته در این قسمت نیز نصب نمایید.

برای حیاط خلوت و حیاط جانبی خود و محیط های محیطی که در آن تجهیزات گران قیمت مانند ماشین یا موتور قرار دارند می بایست باز هم دوربینی نصب شود، مطمئن شوید که دوربین، نمای ورودی را در اختیار شما قرار می دهد. حتما از یک دوربین دید در شب نیز برای تاریکی استفاده نمایید.

راه پله ها به مبادی ورودی را حتما به دوربین مداربسته مجهز نمایید، برای زیر زمین هم به نصب دوربین امنیتی حساس به حرکت نیاز خواهید داشت.

تعداد دوربین مداربسته خود را متناسب با فضای منزل و به تعداد لازم انتخاب نمایید زیرا اگر تعداد دوربین بیش از حد باشد، باعث می شود که شما خدمات پس از فروش بیشتری نیاز داشته و هزینه زیادی برای نصب متقبل خواهید شد و در صورتی که دوربین کمی را نیز انتخاب نمایید باعث می شود که شما نقاط کور بسیاری داشته باشید.

بهترین دوربین مداربسته برای منزل

بهترین دوربین مداربسته برای منزل دوربین است که تمام زوایا و نقاط مختلف یک محل را به صورت کامل نشان دهد ولی به صورت کلی دوربین های مداربسته AHD با کیفیت دو مگاپیکسل برای راه اندازی دوربین در خانه بسیار مفید میباشد.

به طور کلی موارد زیر میبایست در دید دوربین مداربسته منزل شما باشد:

  1. درب ورودی
  2. بالکن
  3. پاسیو
  4. پنجره طبقه اول – همکف

 

نصب سنسور دزدگیر در پاسیو یک منزل در تهران

نصب سنسور دزدگیر در پاسیو یک منزل در تهران

آموزش راه اندازی دوربین مداربسته در منزل [کاربردی و عملی]

به طور کلی راه اندازی دوربین مداربسته منزل  با محیط های بیرونی و یا محیط کاری متفاوت میباشد و میبایست ظرافت بیشتری را در منزل بکار گرفت تا هم دکور منزل دچار خرابی نشود و هم اینکه با توجه به ساختار منزل ایرانی ها شئونات و حریم خصوصی تمام افراد رعایت شود. در این قسمت با برخی از روش های قراردادن دوربین مداربسته در منزل آشنا می شویم که تمام بر اساس تجربه و دانش شرکت چشمان بیدار آریا می باشد:

نکته : ایده سوراخ کاری دیوارهای خانه برای یک سیستم دوربین مداربسته ممکن است زمان بر و هزینه بر به نظر برسد، اما بسیاری از سیستم های امنیتی به گونه ای ساخته و راه اندازی میشوند که سیستم نظارت دوربین مداربسته به راحتی در اختیار شما قرار بگیرد.

مرحله 1

یک نمودار از نیازهای نظارت خود را رسم کنید. گران قیمت بودن و ناکارآمدی برای نظارت بر هر یک متر مربع خانه خود را در نظر بگیرید ، بنابراین شما باید اولویت بندی مناطق مورد نظر خود را بیشتر در نظر داشته باشید. رسم یک نمودار دقیق از خانه خود.

توجه داشته باشید مکانی که شما ممکن است بخواهید جای دوربین باشد را در نقشه مشخص کنید. هنگامی که انجام می شود، هر مکان را چک کنید تا مطمئن شوید که توسط هر شیئ مسدود نشده است و بهترین نمایش ممکن را فراهم می کند. شما ممکن است دوربین مداربسته را برای مکان های زیر در منزل درنظر بگیرید:

درب جلو و عقب

پنجره های غیرفعال

فضاهای عمومی مشترک (آشپزخانه، اتاق نشیمن و غیره)

پله ها

راهروها و غیره.

مکان یابی برای نصب دوربین در داخل منزل

مکان یابی برای نصب دوربین در داخل منزل

پکیج دوربین مناسب را با توجه به نیازهای خود بخرید. شما می توانید هر دوربین و لوازم آنرا به صورت جداگانه خریداری کنید، اما معمولا ارزان تر و آسان تر است که یک پکیج کامل با تمامی موارد مورد نیاز را داشته باشید. حداقل سیستم شما باید دارای :

1 الی 3 دوربین ، DVR (ضبط ویدئویی دیجیتال)، سیم کشی مناسب (کابل های Siamese و BNC) و سیم های برق باشد. به غیر از اینکه شما برای نظارت بر یک منطقه بزرگ، بهتر است دوربین مداربسته بی سیم تهیه کنید تا نیازهای شما را پوشش دهد. در مورد دستگاه DVR میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات ما در مقاله چگونگی عملکرد دستگاه DVR کسب کنید.

مرحله 2

دوربین خود را به دیوار قرار بدهید کنید. بعضی از دوربین ها دارای پد های چسبنده هستند که دوربین شما را به دیوار متصل می کند، اما پیچ کردن دوربین به دیوار راه حل بهتر و امن تری خواهد بود و عمر طولانی تر خواهد داشت. در حالی که هر دوربین مداربسته متفاوت است، اما بیشتر آنها را می توان به این روش نصب کرد:

  • پایه را در محل مورد نظر خود قرار دهید.
  • با استفاده از یک تیغه، علامت را روی دیوار که هر پیچ باید برداشته شود، ایجاد کنید.
  • یک سوراخ برای هر پیچ با استفاده از یک مته ایجاد کنید.
  • چکش زدن در هر پین قالب.
  • پایه را به دیوار پیچ کنید.
  • دوربین را در زاویه مورد نظر خود قرار دهید.
چگونگی قراردادن دوربین در محل مورد نظر

چگونگی قراردادن دوربین در محل مورد نظر

مرحله 3

دوربین مداربسته خود را به یک منبع برق وصل کنید. تقریبا همه دوربین ها دارای یک آداپتور برق هستند که به سوکت دیود معمولی وصل می شوند. انتهای کوچک و دور را به انتهای ورودی برق پشت دوربین وصل کنید و انتهای دیگر را به خروجی وصل کنید.

 

اتصال به برق دوربین مدار بسته

اتصال به برق دوربین مدار بسته

مرحله 4

یک سیم دوربین را به DVR خود وصل کنید. تجهیزات نظارت بر روی یک اتصال BNC (Bayonet Neill-Councilman) متصل می شوند. کابل های BNC برای استفاده ساده هستند – آنها در هر دو طرف یکسان هستند و شما آنها را فقط به پورت مناسب وصل می کنید، یک مهره کوچک را در انتهای آن قرار دهید تا آن را در جای خود قرار دهید. یک پایان را به خروجی دوربین خود و یکی دیگر از پورت های ورودی DVR وصل کنید.

  • توجه داشته باشید که ورودی که به آن متصل می شود – این ورودی است که DVR شما باید برای مشاهده ویدئو دوربین مداربسته شما تنظیم شود.
  • اگر کابل شما یک اتصال BNC ندارد، می توانید یک آداپتور ساده BNC را از طریق شرکت چشمان بیدار آریا تهیه کنید. این باعث می شود که BNC شما سازگار باشد.

 

اتصال کابل برای دوربین مدار بسته

اتصال کابل برای دوربین

مرحله 5

  • دوربین های بی سیم را به کامپیوتر خود وصل کنید. دوربین های بی سیم با یک دیسک نرم افزاری که شما نیاز دارید برای نمایش فید ها به کامپیوتر متصل می شوند. برای دسترسی به دوربین های مداربسته خود، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
  • بعضی از دوربین ها یک گیرنده کوچک دارند که از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود. اطمینان حاصل کنید که به درستی متصل شده باشد.
  • در صورت ارائه، آدرس آی پی دوربین خود را (به عنوان مثال 192.168.0.5) بنویسید – این شماره را می توان به هر مرورگر وب تایپ کرد تا دوربین شما را از راه دور مشاهده کند.

 

اتصال به دوربین مدار بسته بیسیم

اتصال به دوربین مدار بسته بیسیم

مرحله 6

مانیتور را به DVR وصل کنید. این اتصال اغلب از کابل BNC نیز استفاده می کند، اما برخی از DVR ها می توانند با کابل HDMI یا کابل های کواکسیال وصل شوند. با استفاده از اتصال مورد نظر خود، یک پایان را به پورت «خروجی» DVR و دیگری «ورودی» مانیتور وصل کنید.

  • شما می توانید به عنوان بسیاری از دوربین ها به عنوان DVR خود را وارد کنید ورودی – آن را به طور خودکار ضبط هر دوربین شما نصب کنید.
  • توجه داشته باشید که ورودی که به آن وصل هستید – این ورودی است که شما باید انتخاب کنید تا دوربین های خود را ببینید.

 

اتصال دوربین مدار بسته به مانیتور

اتصال دوربین به مانیتور

مرحله 7

تمامی اتصال ها را بررسی کنید که دوربین، DVR، و مانیتور به یک منبع تغذیه متصل شده و روشن است. اطمینان حاصل کنید که کابل های شما به طور ایمن وصل شده اند و ورودی های مناسب خود را برای DVR و مانیتور خود انتخاب کرده اید. برخی از مانیتورها هر دوربین را در یک زمان نمایش می دهد، برخی دکمه های ورودی دارند که به شما امکان می دهد بین دوربین ها سوئیچ کنید.

 

عیب یابی دوربین های مدار بسته در منزل

عیب یابی دوربین های مدار بسته در منزل

نحوه اجرای سیم کشی دوربین مداربسته برای منزل

راه اندازی دوربین های امنیتی در داخل خانه ساده تر از نصب دوربین ها در محیط بیرونی است ، در ادامه ما به صورت مرحله ای به شما آموزش میدهیم که برای سیم کشی دوربین مداربسته در منزل چه اقداماتی باید انجام بدهید:

مرحله 1

یک مکان را به عنوان مرکز کنترل مرکزی طراحی کنید. جایی که شما NVR / DVR خود را – مرکزی نظارت مرکزی – در خانه خود تعیین میکنید, که در واقع با این کار مسیر سیم کشی را نیز تعیین میکنید. قرار دادن NVR / DVR هوشمندانه در خانه شما می تواند به شما در از بین بردن فاجعه کراس سیم کشی کمک کند.

مکان باید دسترسی آسان داشته باشد تا بتوانید دوربین خود را به راحتی از هر نقطه در خانه خود نصب کنید. محل روتر اینترنت شما مکانی ایده آل برای قرار دادن NVR / DVR شما هستند.

مرحله 2

هنگام اتصال سیم های امنیتی دوربین, فیوز برق را خاموش کنید، زیرا که علاوه بر حفظ امنیت شخصی شما, از آسیب رساندن به دستگاه های سیستم امنیتی جلوگیری میکند.

مرحله 3

حفره ای را در موقعیتی قرار دهید که در آن خروجی (برای دوربین های امنیتی بی سیم و دوربین های امنیتی آنالوگ) حفره ای ایجاد شود و از یک پوشش فلزی صاف برای ایجاد عمق در دیوار استفاده کنید.

حفاری بدون شک یکی از بهترین و ساده ترین راه برای اجرای سیم های دوربین امنیتی از طریق دیوار، سوفی، سایدینگ وینیل و غیره است.

اگر شما یک کابل Cat 5/6 Ethernet از دوربین امنیتی خود را اجرا می کنید، می توانید حفره ای را انجام دهید تا کابل Ethernet را از دوربین به روتر خانه یا NVR خود اجرا کنید. اگر فاصله بین دوربین و روتر / NVR خیلی دور باشد، می توانید رابط PoE را اضافه کنید.

نقشه سیم کشی برای نصب دوربین در منزل

سیم کشی دوربین مداربسته برای منزل

مرحله 4

فاصله / سوراخ باید بزرگتر از حداکثر سیم از شما انتظار می رود تا همیشه اجرا شود. اجازه دهید چند سانتیمتر از سیم اضافی در داخل برای هر دو ختم، و سازماندهی مجدد آینده در صورت نیاز وجود داشته باشد. برچسب گذاری انتهای کابل ها به شما کمک خواهد کرد که دوربین امنیتی با کدام کابل کار کند.

مرحله 5

رفتن به جایی که می خواهید دوربین های امنیتی خود را، مانند اتاق زیر شیروانی، زیرزمین یا اتاق ها نصب کنید، و یک سوراخ در صفحه دیوار بالا یا پایین در حفره دیوار همان اتاق.

مرحله 6

سیم و کابل دوربین امنیتی را به مقصد اجرا کنید (ممکن است شما نیاز به یک شریک برای تحویل سیم برای شما داشته باشید). به خاطر داشته باشید که برای حفاظت از کابل ها از پوشش حفاظتی سیم کشی امنیتی یا کانال استفاده کنید.

 

4

سیم کشی دوربین مداربسته برای منزل

نکات راه اندازی دوربین مدار بسته در منزل

برای راه اندازی دوربین مداربسته در منزل باید الزاماتی رعایت شود که برخی از آنها عبارتند از :

  • در محیط های خصوصی مانند حمام و دستشویی نباید دوربین مداربسته نصب شود
  • در راه پله ها و مبادی ورودی می بایست دوربین مداربسته قرار داده شود
  • در پارکینگ منازل دوربین مداربسته نصب شود
  • اگر قرار است این مدار بسته بیرون از منزل و در محل عبور و مرور اقوام نصب شود باید در ارتفاع مناسب به نحوی که قابل دسترسی به سادگی نباشد نصب شود.
  • حتما درب ورودی تحت کنترل دوربین مدار بسته باشد
  • در صورتی که پشت بام شما با پشت بام همسایه هم سطح می باشد یک دوربین مداربسته در پشت بام نصب شود
  • دستگاه دی وی آر در محل قرار بگیرد که به سادگی قابل دسترسی نباشد و محل قرارگیری آن توسط در قفل دار محصور شده باشد
  • سیم کشی دوربین مداربسته در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد و  از داکت یا فلکسی استفاده شود

قراردادن دوربین مدار بسته برای منزل یکی از مهمترین دلایل حفظ امنیت می باشد ولی باید حتما تمام موارد و الزامات مهم آن رعایت شود تا در بهترین حالت و با رعایت تمام اصول ایمنی اقدام به راه اندازی دوربین مداربسته شود.

دوربین برای منزل

دوربین برای منزل

مخفی کردن دوربین های مداربسته داخل خانه شما

اگر شما نمی خواهید دوربین امنیتی دکور خانه شما را با نمایان شدنشان خراب کنند و سیم کشی دوربین مداربسته برای منزل باعث تخریب دیزاین و دکور منزل شما میشود، می توانید راهنمایی های بالا را امتحان کنید تا هوشمندانه کابل کشی را پنهان کنید یا با تیم متخصص راه اندازی دوربین مداربسته آریا تماس بگیرید تا با کمترین هزینه از تخصصی ترین خدمات بهره مند شوید.

هنگامی که یک سوراخ برای اجرای سیم کشی IP انجام می دهید، مانند دوربین های سیم کشی از طریق سقف، می توانید از کابل دوربین امنیتی با محافظ های سیم پنهان کنید.

کابل را به محافظ قرار دهید و محافظ را به دیوار داخل خانه خود وصل کنید. بنابراین هیچ سیمی نمایان نیست.

 

هزینه راه اندازی دوربین مدار بسته در منزل [آپدیت سال 1400]

هزینه راه اندازی دوربین مداربسته در منزل همانطور که مشخص است خیلی متفاوت از محیطهای بیرونی نمی باشد، حتی به علت کم بودن زاویه دیدها، تعداد آنها محدود میشود، بنابراین می توان با هزینه کمتر نیز دوربین خوبی را برای منزل تهیه نمود، و عمده هزینه نصب آن به علت ظرافت بیشتر و دقت کاری بیشتری است که باید در خانه رعایت شود.

در جدول زیر یک خلاصه قیمت دوربین مداربسته برای منزل براساس نرخ اتحادیه تهیه شده است (دقت شود این قیمتها برای سال 1400 و بر اساس بهترین کیفیت است)

ردیف متراژ حدودی منزل و تعداد ورودی های احتمالی تعداد دوربین مورد نیاز تقریبی هزینه نهایی تقریبی یرای کل پروژه
1 60 متری با دو مدخل ورودی 2 3.500.000 تومان
2 80 متری با دو مدخل ورودی 2-3 3.500.000-4.000.000 تومان
3 120 متری با سه مدخل ورودی 3 4.000.000 تومان
4 200 متری ، ویلایی 5-8 7.000.000 تومان

نکات:

  • قیمتها تقریبی و بر اساس تجربه، بهترین دوربین AHD 5MP  میباشد
  • تعداد دوربین نیز تقریبی میباشد

حالا که هزینه تقریبی راه اندازی دوربین مداربسته در منزل را کاملا متوجه شدید، جواب  این سوال را خودتان بدهید :

هزینه راه اندازی دوربین مداربسته در منزل کمتر است و یا خسارت ناشی از سرقت منزل شما؟

تماس با ما جهت راه اندازی دوربین مداربسته برای منزل

شرکت چشمان بیدار آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY آماده راه اندازی دوربین مداربسته در منزل شما با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین به هزینه منصفانه می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *