نمایندگی دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین مداربسته  برای این مناسب است که شما حتماً بتوانید دوربین مدار بسته خود را از یک مرکز معتبر و دارای شناسه ملی خریداری نمایید در صورتی که به هر گونه از خدمات پس از فروش دوربین مداربسته نیاز داشتید بتوانید از نمایندگی مربوطه این خدمات و سرویسها را دریافت نمود. در این مقاله هدف بر این است که به شما فاکتورهای اصلی و اساسی انتخاب نمایندگی دوربین مدار بسته را به شما آموزش داده ده تا در زمانی که میخواهید دوربین مداربسته را خریداری نمایید و یا اقدام به راه اندازی دوربین مدار بسته کنید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

نمایندگی دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین مداربسته

معیارهای اساسی انتخاب بهترین نمایندگی

 دوربین مداربسته مانند سایر تجهیزات الکترونیکی  امکان خرابی و یا عدم آشنایی با عملکرد آن برای کسانی که می خواهند از آن استفاده نمایند یکی از معضلات اصلی باشد بنابراین زمانی که شما می خواهید اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید را می‌خواهید دوربین مداربسته خوبی داشته باشیم باید حتما از شرکت انتخاب نمایید که دارای تیم تخصصی و تجربه کاری در این حوزه بوده و محصولات خود را به صورت بدون قید و شرط گارانتی نماید .

 از دیگر معیارهای انتخاب نمایندگی دوربین مداربسته  میتوان به تجربه تیم و سابقه کاری آنها در حوزه راه اندازی دوربین مداربسته و مکان هایی که محصولات این شرکت نصب شده است است اشاره نمود ،  تاکید می گردد که شما برای نیاز خود حتماً به سوابق کاری مشابه آن شرکت جونم ۱۰ تا بتوانید بر اساس تجربه مشابه آن شرکت بهترین انتخاب را انجام دهید .

 یکی دیگر از فاکتور ها و معیارهای انتخاب شما  چارت سازمانی و توانایی آن شرکت شرکت و یا مغازه در حوزه دوربین مداربسته می باشد مثلاً اگر شما با یک شرکتی همکاری نمایید و یا از این شرکت خرید نمایید شرکت خود تولید کننده و ارائه دهنده خدمات راه اندازی دوربین مدار بسته و دارای یک تیم تخصصی در حوزه خدمات پس از فروش مانند تعمیر دوربین مداربسته و یا یک تیم جهت آموزش استفاده از دوربین مدار بسته را دارا باشد در واقع شما یک پکیج کامل برای نیاز خود دارید برای همین است که ما به شما توصیه می کنیم که حتماً از یک شرکتی و یا یک نمایندگی دوربین مداربسته معتبری خرید نمایید که تمامی حوزه های کاری اعم از تولید فروش نصب تعمیر و آموزش دوربین مداربسته را یکجا داشته باشد تا شما را را از دیگر ارگانها و موارد جانبی دیگر بی نیاز سازد.

نمایندگی دوربین مداربسته باید دارای ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی باشد تا بتواند به خوبی مشتریان خدمت دهد و محصولات مربوط به دوربین‌های مداربسته را با موفقیت بازاریابی و فروش کند. برخی از ویژگی‌ها و مهارت‌های مهم برای نمایندگی دوربین مداربسته عبارتند از:

1. دانش فنی: نمایندگی باید دانش کافی در زمینه فنی دوربین‌های مداربسته داشته باشد تا بتواند به مشتریان در مورد انتخاب محصولات مناسب و راه‌اندازی آنها مشاوره دهد.

2. محصولات متنوع: نمایندگی باید دسترسی به مجموعه متنوعی از دوربین‌های مداربسته داشته باشد تا بتواند به نیازهای مختلف مشتریان پاسخ دهد. این شامل دوربین‌های مختلف در اندازه‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌ها می‌شود.

3. مهارت‌های فروش: نمایندگی باید مهارت‌های فروش قوی داشته باشد تا بتواند محصولات را به مشتریان معرفی کند و آنها را متقاعد کند که بهترین انتخاب را انجام دهند.

4. خدمات پس از فروش: نمایندگی باید قدرت ارائه خدمات پس از فروش را داشته باشد تا مشتریان را در مواقع نیاز به تعمیرات یا پشتیبانی فنی حمایت کند.

5. قدرت ارتباطی: مهارت‌های ارتباطی خوب برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و شرکای تجاری بسیار مهم است.

6. آگاهی از قوانین و مقررات: نمایندگی باید آگاهی کامل از قوانین و مقررات مربوط به دوربین‌های مداربسته داشته باشد تا مشتریان را در مورد مسائل امنیتی و حریم خصوصی راهنمایی کند.

7. توانایی نصب و پیکربندی: در صورت ارائه خدمات نصب و پیکربندی دوربین‌ها، نمایندگی باید دارای مهارت‌های فنی لازم باشد.

8. پشتیبانی فنی: نمایندگی باید توانایی پشتیبانی فنی از مشتریان را داشته باشد تا به رفع مشکلات و سوالات آنها پاسخ دهد.

9. شناخت بازار: نمایندگی باید با بازار محلی و رقبا آشنا باشد تا بتواند به بهترین شکل بازاریابی و فروش انجام دهد.

10. تعهد به انجام کار: نمایندگی باید تعهد و اخلاقیات حرفه‌ای در ارتباط با مشتریان و تامین‌کنندگان داشته باشد.

با ترکیب این ویژگی‌ها و مهارت‌ها، نمایندگی موفق در زمینه دوربین‌های مداربسته می‌تواند به خوبی نیازهای مشتریان را تأمین کرده و کسب و کار خود را به موفقیت برساند.

نحوه شناسایی نمایندگی معتبر دوربین

  با توجه به سابقه ۲۰ ساله ما در حوزه دوربین مداربسته ، یکی از سوالات اساسی که همیشه مشتریان ما از ما می پرسند این است که ما چگونه یک دوربین مدار بسته معتبر که دارای تمامی فاکتورهای اساسی باشد و انتخاب نمایید.

 فاکتورهایی مانند قیمت  برای تمامی مشتریان حائز اهمیت است است و در شرایط فعلی اقتصاد ایران ایرادی بر آن وارد نیست زیرا دوربین مدار بسته جز الزامات زندگی افراد نمی باشد هر چند تفکر اشتباهی است ولی باید به این توجه کرد وجود دوربین مدار بسته شما یک پیشگیری بسیار محکم از دزدی و خسارت اموال خود داریم . می خواهم راحت توضیح بدهم نصب دوربین مدار بسته مانند زدن ماسک در زمان کرونا است.

 برای اینکه بخواهیم  ببینیم چگونه یک برند دوربین مدار بسته خود را شناسایی کنیم باید به چه نکاتی توجه کنیم ، مسلما اولین و مهمترین انتخاب شما قیمت دوربین مدار بسته  است ، توجه کنید قیمت دوربین مدار بسته بسیار وابسته به کیفیت بردی که داخل آن قرار گرفته است است بنابراین در زمان خرید دوربین مداربسته اگر شخصی و یا فروشنده به شما یک قیمت نامتعارف پایین داد حتماً در مورد کیفیت این دوربین مداربسته شک نموده و اکیدن تاکید می کنم نسبت به خرید آن اقدام نکنید زیرا تنها پول خود را دور خواهید گرفت چه کار باید کرد ؟  جواب بسیار ساده است شما می توانید از نصاب دوربین مداربسته خود بخواهید که همان دوربین را که می‌خواهد برای شما نصب کند را به صورت نمونه در محل مورد نظر شما تست گرده و نمونه فیلم آن را به شما نشان دهد دهد تا شما متوجه فرق بین دوربین مداربسته با کیفیت و دوربین مداربسته ارزان بشویم .

نصب دوربین مداربسته در واحد صنعتی

نصب دوربین مداربسته در واحد صنعتی

 مورد بعدی راه اندازی دوربین مدار بسته است ، برای اینکه بخوام راحت تر توضیح بدهم فرض کنید شما یک ماشین ظرفشویی را خریده اید نصب این وسیله کار سخت نیست ولی آیا واقعاً خود شما شخصا اقدام به نصب آن می کنید آیا به شرکتی که از آن خرید کرده اید اجازه می دهید تا آن را برای شما نصب کند این امر باعث خواهد شد که تحت هر شرایطی وسیله ای که شما خریداری کرده ایم در روزها و هفته های آغازین نظم دچار خرابی و مشکل شد توانمند متوجه و متقرب نصاب دوربین مداربسته می باشد ، اما باز هم در اینجا یک نکته دیگری مطرح است است بسیاری از نصاب ها که تازه کار هستند هزینه راه اندازی دوربین مداربسته را بسیار پایین در نظر گرفته تا شما را مجاب به انتخاب آنها برای راه اندازی دوربین مدار بسته کنیم شما در انتخاب آزاد هستید ، من به شما یک توضیح می‌دهم تا شما جواب خود را کسب کنید اول اینکه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته دارای یک تعرفه راه اندازی دوربین مداربسته توسط اتحادیه است. فرض کنید شما ماشین خود را میخواهید برای تعمیر به جایی بدهیم آیا آن را به دست روستای تعمیرکار می سپارید یا به دست شاگرد تعمیرکار انتخاب حق شماست .

معیار دیگری که برای  انتخاب یک نمایندگی دوربین مداربسته خوب باید در نظر گرفت تجربه کاری آن شرکت می باشد به صورت کلی صنف دوربین مداربسته یک صنف نوپاست و اکثر فروشندگان و شرکت های آن تجربه زیادی در این حوزه ندارند و بزرگان این سیستم به تعداد انگشتان یک دست هستند که از پاساژ امجد شروع شده است، دوربین مداربسته در ایران ۲۰ سال پیش آغاز به کار گردید بنابراین از این شرکت معتبر و دارای سابقه کاری مناسب خریداری نمایید کسانی که یک سال و یا دو سال است در این حوزه هستند .

 دوست عزیز  به عنوان یک ایرانی به شما توصیه می کنم حتماً اقدام به راه اندازی دوربین مداربسته برای محل زندگی خود به کسب و کار خود نمایید درست است که در شرایط فعلی اقتصاد دوربین مدار بسته یک الزام برای زندگی شما نیست ولی مطمئن باشید بیش از ۸۰ درصد خساراتی که ممکن است به شما وارد شود را با نصب یک دوربین مداربسته شما می توانید جلوی آن را بگیرید در صورت رخداد یک یک واقعه ناخوشایند حتی به اندازه دزدیدن یک دوچرخه شما حداقل یک یک تصویر از مجرم دارید که می توانید با کمک پلیس ایران که در این حوزه واقعاً افراد دلسوز و متخصصی هستند شخص مجرم را شناسایی نماید .

نتیجه گیری برای انتخاب نمایندگی دوربین مدار بسته معتبر

ما به عنوان مشاور در زمینه نصب دوربین مداربسته به شما اکیدا توصیه میکنیم که حتما در نصب دوربین مدار بسته خود از نیروهای متخصص که تمام موارد فوق را میداند استفاده نمایید. این موضوع باعث افزایش راندمان کاری شما میشود و حتما باید از بهترین تیم نصاب دوربین استفاده شود که شرکت چشمان بیدار آریا آماده ارائه خدمات تخصصی دوربین مداربسته در تهران به شما می باشد.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مدار بسته رم خور

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *