انتخاب نصاب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته بسیار مهم بوده ولی مهم تر از آن انتخاب نصاب دوربین مداربسته است. مهارت همه نصابان دوربین مداربسته یکسان نیست و شما لازم است که نصابی را انتخاب کنید که نسبت به سایرین مهارت های بیشتری را دارا بوده و بتواند هر کدام را اجرا کند.

هر چقدر که نصاب در کار خود حرفه ای و ماهر باشد به همان اندازه کیفیت تصویر و گردش دوربین های مداربسته بالا خواهد بود و در نهایت شما می توانید از محل کار و زندگی خود با ایمنی بیشتری محافظت کنید.

راهنماي انتخاب نصاب مناسب (The Ultimate guide for choosing suitable CCTV installer)

  • ارزیابی نیازهای امنیتی برای انتخاب نصاب دوربین مداربسته

در وهله اول لازم است که نیازهای امنیتی خود را مشخص کرده و بعد از آن دوربین دیجیتال یا آنالوگ خود را خریداری نمایید تا نصاب نیز بتواند آن را در محل خود نصب کند. نصاب ماهر همه موارد درخواستي شما را يك به يك برآورد كرده و آن ها را به انجام مي رساند. شما مي توانيد بعد از نصب دوربين، همه زواياي محل را به دقت بررسي و كنترل كنيد.

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

  • بررسی جواز کار نصاب دوربین مداربسته

جواز کار یکی از مهم ترین مواردی است که لازم است آن را حتما قبل از شروع به راه اندازی دوربین مداربسته ، بررسی کنید. توصیه می کنیم که نصابانی با گواهی معتبر کار را برای راه اندازی دوربین مداربسته دعوت کنید.

  • ارتباط موثر و مناسب با نصاب

هر چقدر که ارتباط شما موثر و قوی باشد به همان اندازه نصاب در محل حاضر شده و دوربین مداربسته را نصب خواهد کرد. در صورتي كه با نصاب، ارتباط موثری داشته باشيد در خيلي از مواقع براي رفع مشكلات صوتی و تصويری شما به محل مراجعه خواهد كرد.

  • یک فروشگاه یا دفتر فیزیکی

امروزه علی رغم استفاده از مزایای اینترنت،  مردم بازهم دوست دارند که فروشگاه یا دفتر مرکزی فیزیکی داشته باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنند.

     .  بررسی نظرات و دیدگاه های سایر مشتریان

قبل از انتخاب نصاب، حتما نظرات دوستان یا مشتریان قبلی را در مورد نصاب جویا شوید. در صورتی که نصابی معتبر باشد به طور یقین همان خدمات را با حداقل همان کیفیت برای شما به انجام خواهد رساند. شما می توانيد براساس نظرات مشتريان راضی، همان نصاب را انتخاب كرده و از او درخواست كنيد.

  • برآورد هزینه های راه اندازی دوربین مداربسته

نصاب ها متناسب با کیفیت کار خود، مبلغی را برای خدمات و محصولات نصبی خود مشخص می کنند. در صورتی که نصاب شما، مبلغ بالاتری را مشخص کرده توصیه می کنیم که کلیه عوامل تعیین کننده مبلغ دریافتی را به خوبی بررسی کنید و بعد از آن از او برای راه اندازی و اجرای پروژه دعوت کنید.

  • بررسی محل و مبالغ تخمینی خرید دوربین مداربسته

توصیه می کنیم که قبل از نصب دوربین، مساحت محل و سایر هزینه های جانبی را بررسی کنید. در محوطه هایی با مساحت بیشتر، لازم است که دوربین های بیشتری استفاده شود.

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

  • بررسی مشخصات عمومی و فنی دوربین مداربسته

بررسی مشخصات عمومی و فنی دوربین لازم است. البته نصاب نیز این چنین مشخصاتی را برای شما بیان خواهد کرد. نصابی که اطلاعات بیشتری داشته باشد به همان اندازه، دوربین را راحت تر نصب کرده و شما را در جریان نحوه کار دوربین قرار خواهد داد.

نصاب ماهر، كليه اطلاعات دوربین مداربسته را در اختيار شما قرار مي دهد.

قبل از اجرای پروژه، مشخص کنید که دوربین مداربسته را به چه منظوری در محل قرار دهید. آیا این دوربین برای امنیت منزل است یا برای نصب در محل کار بهترین خواهد بود. اگر نیازهای امنیتی خود را با نصاب یا شرکت ارائه دهنده خدمات امنیتی در میان بگذارید به طور یقین، جواب مناسب را دریافت خواهید کرد و با مشورت با نصابان میتوان بهترین نوع دوربین برای محل مورد نظر خود که شامل دوربین مدار بسته صنعتی و … میباشد را انتخاب کنید.

دوربین های متناسب با کاربری های مختلف، متفاوت هستند و به همین دلیل توصیه می کنیم که از همان ابتدا، همه موارد درخواستی خود را با نصاب، صادقانه در میان بگذارید.

  • انعطاف پذیری زمان نصب

نصاب های ماهر می توانند زمان نصب را چند روز زودتر یا دیرتر انجام دهند و توصیه می کنیم که زمان و مکان های نصب را با نصاب دوربین مدار بسته خود هماهنگ کنید تا نسبت به شرایط، مقدمات لازم را فراهم کند.

  • روز نصب

در روز نصب، نصاب همه تجهیزات لازم را با خود به همراه خواهد داشت. بررسی کلیه موارد و محل های نصب، لازم و ضروری است و توصیه می کنیم که به موارد گفته شده نصاب عمل کنید.

  • ضمانت نامه

نصاب های معتبر و دارای مجوز، ضمانت نامه دستگاه ها را همیشه به همراه خواهند داشت و داشتن ضمانت نامه بدین معنی است که شما، دستگاه معتبری را خریداری کرده اید.

  • نحوه نگهداری از دوربین مداربسته

نصاب های ماهر و معتبر همیشه در مورد نحوه نگهداری دستگاه، به مشتریان، توصیه های لازم را دارند و شما نیز بهتر است که در انتهای کار، راجع به نحوه نگهداری و هزینه های آن کلیه دستورالعمل های لازم را دریافت کنید.

  • اطلاعات بیشتر

بهتر است که راجع به دستگاه، اطلاعات بیشتری را کسب کنید و کاتالوگ آن را دریافت کرده تا در مواقع لزوم بتوانید کارهای لازم را در مورد دستگاه انجام دهید.

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

عوامل توضيح
ارزيابی نیازهای امنیتی مشخص کردن کلیه نیازهای قبل از شروع به کار
جواز کار انتخاب نصاب ماهر
ارتباط موثر ارتباط صمیمانه و مراجعات در نوبت های بعدی
فروشگاه یا دفتر مرکزی فیزیکی عاملی ضروری
تایید اجتماعی انتخاب نصاب براساس نظرات مشتریان قبلی
هزینه های نصب کیفیت محصول و انجام کار
مشخصات محل و تعداد دوربین مساحت محل و تعداد دوربین
زمان نصب انعطاف پذیری
ضمانت نامه عاملی لازم  و ضروری
هزینه نگهداری دریافت دستورالعمل های لازم از نصاب
کاتالوگ استفاده درست و مناسب از دستگاه
عنوان مقاله: انتخاب نصاب دوربین مداربسته

نتیجه گیری در مورد انتخاب نصاب دوربین مداربسته

این مقاله آموزشی در مورد انتخاب نصاب دوربین مداربستهو کاربردهای آن در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته که دارای تجربه کافی در این حوزه است استفاده نمایید.

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.