بروز رسانی دستگاه DVR 

برای بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR  لازم است که به اینترنت وصل شوید تا تنظیمات ضبط ورودی هشدار DVR دوربین مداربسته خود را بروز کنید. دستگاه DVR مانند هر دستگاه امروزی دیگر، به سخت افزاری مجهز است که شما می توانید به واسطه اینترنت آن را بروز رسانی کنید. شما می توانید سخت افزار دستگاه DVR های مختلف را با اینترنت بروز رسانی کنید. در ابتدا لازم است که شماره سریال دستگاه خود را که در پشت دستگاه به صورت بر چسب است را یافته و کار را شروع کنید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص تنظیمات ضبط ورودی هشدار DVR دوربین مداربسته که دانستن آن خالی از لطف نمیباشد مطالعه مقالات آموزشی کمک شایانی به ما خواهد کرد.شرکت چشمان بیدار آریا با داشتن سایتی فعال و مقالات آموزشی گوناگون در خصوص موضوع هایی حوزه انواع دوربین مداربسته و تجهیزات آن برای بالا بردن سطح اطلاعات شما آماده میباشد تا  با مطالعه انواع مقالات حدالامکان سوالات و سطح اطلاعات خود را افزایش دهید.

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی سخت افزار H.264 DVR

شما می توانید سخت افزار  H.264 DVR را از طریق لپ تاپ بروز رسانی کرده و امنیت محل خود را ارتقاء دهید. تمامی بروز رسانی رایگان بوده و بعد از بروز رسانی، دستگاه شما می تواند با سرعت بیشتری، داده ها را ذخیره کند.

شناخت دستگاه DVR

 اکثر دستگاه های DVR در چین تولید شده و در سراسر دنیا عرضه می شوند و با اسامی تجاری DVR 264 یا NVR 265 به فروش می رسند. یک شرکت واحد تمامی دستگاه های DVR را تولید می کند و تنظیمات ضبط ورودی هشدار DVR دوربین مداربسته را انجام میدهند. مدل های مختلف دستگاه DVR نیز با یک چیپست تولید شده و بروز رسانی سخت افزار آن ها نیز مانند بقیه است.

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

روش های بروز رسانی سخت افزار

 برای بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR سه روش مختلف و متفاوت وجود دارد که هر کدام از آن ها را می توانید متناسب با موقعیت و وضعیت خود انجام دهید.

  • بروز رسانی از طریق اینترنت کامپیوتر
  • بروز رسانی از طریق نصب نسخه جدید نرم افزار موجود در USB
  • بروز رسانی از راه دور

بروز رسانی از طریق اینترنت

دستگاه DVR به سخت افزار کوچک و واسطی مجهز است که شما می توانید آن را  بر کامپیوتر خود نصب کنید. سخت افزار موجود DVR Device manager نام دارد که می تواند تمامی دوربین موجود را شناسایی کرده و آن ها را نیز همزمان سازی (Synchronization) کند.

شما می توانید ابزار را از گوگل درایو آپلود کرده و در کامپیوتر خود نصب کنید. این نرم افزار فقط با ویندوز کار می کند و به دو زبان چینی و انگلیسی تهیه شده است.

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR از طریق نصب نسخه جدید سخت افزار موجود در USB

شما می توانید نسخه جدید سخت افزار دستگاه DVR را از طریق فروشگاه و شرکت های ارائه کننده دوربین های مداربسته خریداری کرده و از طریق USB یا DVD آن را در کامپیوتر خود نصب کنید. برای این کار لازم است که شماره سریال دوربین و دستگاه خود را بدانید و بعد این کار را انجام دهید.

البته در صورتی که شماره سریال دستگاه NVR یا DVR خود را نمی دانید می توانید با تماس تلفنی با یکی از فروشگاه ها یا شرکت های عرضه کننده دوربین مداربسته، محل شماره سریال را یافته و اقدامات بعدی را انجام دهید.

بروز رسانی سخت افزار دستگاه را مطابق دستورالعمل های موجود انجام دهید. فایل زیپ شده را اکسترکت کرده و آن را مرحله به مرحله، در کامپیوتر خود نصب کنید.

  • اتصال USB به درگاه کامپیوتر یا DVR
  • کلیک Upgrade
  • بروز رسانی نرم افزار
  • راه اندازی دستی مجدد
  • اجتناب از راه اندازی مجدد با روشن و خاموش کردن دستگاه

نکته مهم

در صورتی که حین بروز رسانی پیام خطایی را مشاهده کردید، اتصال USB را بررسی کرده و نسبت به Extract و کپی فایل ها به کامپیوتر خود اطمینان حاصل کنید.

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

مراحل بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR

  • نصب نرم افزار DVR Device Manager درکامپیوتر
  • اینترنت با سرعت و حجم بالا
  • جستجوی IP دوربین مورد نظر خود
  • بروز رسانی سخت افزار IP دوربین
  • راه اندازی مجدد سخت افزار DVR
  • کنترل سخت افزار نصب شده دستگاه DVR

بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR  از راه دور

در صورتی که اینترنت شما ثبات لازم را ندارد و بروز رسانی با USB نیز خطرناک است می توانید سخت افزار دستگاه  DVR خود را از راه دور بروز رسانی کنید. برای این کار لازم است که دستگاه DVR را برای این مورد خاص تنظیم کنید. می توانید از طریق CMS Video Viewer نرم افزار دستگاه را بروز رسانی کنید. در این مورد می توانید به دستگاه راهنمای دستگاه مراجعه کنید. برای انجام تنظیمات ضبط ورودی هشدار DVR دوربین مداربسته نیز راهکارهایی موجود میباشد.

مراحل بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR  از راه دور

  • آپلود میان افزار DVR
  • اکسترکت و کپی فایل ها به کامپیوتر
  • ورود به سخت افزار دستگاه DVR از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر
  • مراجعه به بخش Configuration/General
  • مراجعه به بخش Upgrade Firmware و کلیک روی (+) و اکسترکت فایل ها از پوشه زیپ شده
  • کلیک روی Upgrade
  • راه اندازی مجدد دستگاه بعد از بروز رسانی

بروز رسانی سخت افزار دستگاه DVR 

نسخه بروز رسانی شده تمامی دستگاه های DVR در اینترنت موجود است و شما می توانید با مراجعه به وی سایت دستگاه DVR، فایل بروز شده را انتخاب کرده و دانلود کنید. فایل به صورت پوشه زیپ شده خواهد بود و لازم است که تمامی فایل های داخل آن را اکسترکت کرده و به هارد دیسک خود کپی کنید. بعد از انجام این کار، سخت افزار بروز رسانی شده و شما می توانید کار با آن را شروع کنید.

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR 

روش ها توضیح
اینترنت آپلود – اکسترکت – کپی فایل ها – راه اندازی مجدد
پورت USB آپلود – اکسترکت – کپی فایل ها – راه اندازی مجدد
از راه دور آپلود – اکسترکت – کپی فایل ها – راه اندازی مجدد
عنوان مقاله: بروز رسانی دستگاه DVR 

نتیجه گیری در موردبروز رسانی دستگاه “DVR 

این مقاله آموزشی در مورد “بروز رسانی دستگاه “DVR  و کاربردهای آن در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته که دارای تجربه کافی در این حوزه است استفاده نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

 بروز رسانی دستگاه “DVR  /روش های  بروز رسانی دستگاه DVR

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.