محل های مختلف جاسازی جاسوسی

یک دوربین جاسوسی می تواند در محل های مختلفی مانند لوستر، پشت آینه، داخل عروسک، اسباب بازی، انواع و اقسام کیف جاسازی شده باشد تا بتوانند با آن حرکات و فعالیت های شما را زیر نظر داشته باشند.

یکی دیگر از گزینه های جاسازی دوربین در لوستر استفاده از دوربین های مینیاتوری میباشد.

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی دوربین جاسوسی در لوستر

برای این کار می توانید یک لوله مقوایی را خریداری کرده و چشمی را داخل لوله مقوایی قرار داده و در جایی در لوستر که جای محکمی داشته باشد جاسازی کنید تا بتوانید حرکات و فعالیت های سوژه مورد نظر خود را زیر نظر بگیرید. از آن جایی که این دستگاه ها با شبکه وای فای کار می کنند می توانید آن را به راحتی به گوشی موبایل خود متصل کنید.

برای جاسازی دستگاه جاسوسی در لوستر لازم است که همه قسمت های آن را به دقت بررسی کرده تا در نهایت بهترین جا و مکان را برای جاسازی پیدا کنید. اکثر دستگاه های جاسوسی، کیفیت تصویر بالایی دارند و می توانند در هر ثانیه، تصاویر و ویدئوهای با کیفیتی را ضبط کنند. حتی برخی دستگاه ها با سیستم الکسا کنترل می شوند. اين دستگاه ها می توانند به گوشی موبایل شما، هشدارهایی را ارسال می کنند و شما می توانید با هر بار ارسال پیام، نسبت به وضعیت سوژه مطلع شوید.

جاسازی دستگاه جاسوسی در لوستر می تواند ایده جالبی باشد و در هرگز بچه یا یک حیوان خانگی نمی تواند محل اين دستگاه را به راحتی شناسایی کند. دستگاه های جاسوسی، بالاترین ظرفیت حافظه داخلی را داشته و باتری آن ها به گونه ای تنظیم شده که شما می توانید به مدت زمان طولانی از سوژه خود تصویربرداری کنید. رزولوشن بالایی دارند و شما می توانید حتی در شب هم از سوژه خود تصویربرداری کنید.

بعد از جاسازی دستگاه در لوستر می توانید به محض این که سوژه محل را ترک کرد، ضبط دستگاه را متوقف کنید و با ورود او به محل دوباره دستگاه بتواند حرکات و فعالیت های او را زیر نظر گرفته و دوباره از نو، تصویربرداری کند.

اکثر دستگاه های جاسوسی، به بلندگوها و میکروفون های پیشرفته و بسیار حساسی مجهز هستند و شما می توانید حتی آهسته ترین فعالیت های سوژه خود را ضبط کنید.

نحوه یافتن دستگاه جاسوسی در لوستر با دوربین گوشی هوشمند

شما می توانید با گوشی موبایل و دستگاه های دوربین یاب، اين دستگاه های جاسوسی را بیابید. برای انجام این کار می توانید در شب، کلیه چراغ های محل را خاموش کرده و بعد از آن با دستگاه پشت گوشی، محل را با نور فلش اين دستگاه اسکن کنید و هر جای که انعکاسی از نور دستگاه را مشاهده کردید متوجه باشید که دستگاه جاسوسی در همان محل و به خصوصی در لوستر جاسازی شده است.

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

 نحوه یافتن دوربین جاسوسی در لوستر با چراغ قوه

شما می توانید با چراغ قوه، دوربین جاسوسی جاسازی شده در لوستر یا هر جای دیگری را به راحتی پیدا کنید. نور چراغ قوه نیز مانند نور فلش گوشی موبایل عمل می کند و شما می توانید با اسکن محل با نور این چراغ در کمترین مدت زمانی، دستگاه جاسوسی کار گذاشته در لوستر را پیدا کنید.

نحوه یافتن دوربین جاسوسی در لوستر با دستگاه هاي تخصصي

شما می توانید با دستگاه های دوربین یاب، اين دستگاه جاسوسی را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید. از آن جایی که نرم افزارهای این دستگاه ها بسیار حساس است می توانید در همان چند ثانیه اول، اين دستگاه را پیدا کنید.

نحوه یافتن دوربین جاسوسی در لوستر با تماس گرفتن تلفنی گوشی

شما می توانید با تماس گرفتن با یکی از دوستان یا نزدیکان خود و نزدیک کردن گوشی به لوستر یا هر محل مشکوک دیگر، این دستگاه جاسوسی را پیدا کنید. با نزدیک کردن گوشی، شما صدای نویزی را خواهید شنید، و این صدای نویز همان صدای میکروفون اين دستگاه است که بعد از یافتن این دستگاه می توانید کلیه اطلاعات گوشی را از حافظه آن پاک کنید.

 نحوه یافتن دوربین جاسوسی در لوستر با نصب نرم افزار در گوشی

شما می توانید یکی از دو نرم افزار  Hidden Camera Detector يا Glint Finder، اين دستگاه جاسوسي نصب شده در لوستر را پيدا كنيد.

نحوه یافتن دوربین جاسوسی در لوستر با جستجوی سنتی

شما می توانید با جستجوی سنتی، دستگاه جاسازی شده در لوستر را نیز پیدا کنید. در صورتی که در محل خود چندین لوستر داشته باشید می توانید با جستجوی سنتی، تمامی لوستر را به دقت بررسی کنید و هر گونه سوراخ شدگی را به دقت بررسی کنید. اگر به همراه با اعضای خانواده و دوستان خود، محل را جستجو کنید در این صورت خیلی سریع تر می توانید دستگاه جاسازی شده در لوستر را پیدا کنید.

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

جاسازی یافتن
جاسازی در عروسک، اسباب بازی و لوستر با جستجوی سنتی
  نرم افزار

Hidden Camera Detector

Glint Finder

  تماس گرفتن با گوشی
  دستگاه های دوربين ياب
  نور چراغ قوه
  نور فلش دوربين گوشی
عنوان مقاله: جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

 

نتیجه گیری در مورد جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن

این مقاله آموزشی در مورد جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آنو کاربردهای آن در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته که دارای تجربه کافی در این حوزه است استفاده نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

  جاسازی دوربین در لوستر و یافتن آن / جاسازی دوربین/

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.