دزدگیر منزل و اعلان سرقت

براساس برآوردهای اخیر پلیس ایران، از بیش از دو میلیون سرقت در ایران هر سال، 70 درصد مسکونی و مربوط به منازل هستند. نظارت بر منزل و داشتن دزدگیر منزل و اعلان سرقت، یک عامل بازدارنده سرقت شناخته شده است، حفاظت از خانواده ها و اموال در برابر مهاجمان خانگی علاوه بر سیستم دوربین مداربسته میباشد. در واقع، یک مطالعه مهم انجام شده نشان داد که نظارت بر منازل توسط دزدگیر منزل با مانیتورینگ نه تنها مراقبت از خانه های فردی را محافظت می کند، بلکه باعث کاهش جرم و جنایت در کل محله ها می شود، در نتیجه منجر به سرقت کمتر در محله های با سیستم های زنگ خطر بیشتر نصب می شود، علاوه بر این راه اندازی دوربین مداربسته نیز در افزایش امنیت منازل نیز کمک میکند.

دزدگیر منزل

دزدگیر منزل و اعلان سرقت

سیستم های دزدگیر منازل

1.  بی سیم خانگی سیستم زنگ هشدار بی سیم، بی نظیر است و در میان صاحبان خانه بسیار محبوب است که می خواهند یک سیستم دزدگیر منزل و زنگ هشدار ساده اما کامل داشته باشند که نصب آن آسان باشد. این سیستم  دزدگیر منزل و اعلان سرقت بی سیم می تواند در کمتر از یک ساعت در منزل شما نصب شود و نیازی به تعهد بلند مدت برای خدمات نظارت بر خانه ندارد، هر چند که این سرویس ارزان قیمت است و خدمات مشتریان عالی ارائه می دهد ولی نیازمند رسیدیگی و تعویض باطری چشمی های آن میباشد.

2. خرید از فروشگاه امنیتی برای دزدگیر منزل و اعلان سرقت
INFINITY یک نام تجاری شناخته شده در امنیت بیسیم خانه است و به همین ترتیب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در حوزه سیستمهای دزدگیر، حفاظتی و دوربین مداربسته. تجهیزات این فروشگاه و این برند از بازخوردهای مثبت و سازنده مثبت را در میان صاحب خانه ها با ویژگی هایی مانند یک واحد اصلی و سنسور کاملا برنامه ریزی شده، سنسورهای حرکتی غیر فعال، یک عملکرد خودکار شماره گیری و زنگ 120dB با صدای بلند که هشدار همسایه ها و جلوگیری از مزاحمت های بالقوه را دارد.

3. سیستم زنگ خطر امنیتی سیم دار
این سیستم زنگ خطر سرقت یک راه حل جامع برای صاحبان خانه است که می خواهند حفاظت در برابر سرقت ها، و همچنین دیگر موارد اضطراری خانه معمولی را می خواهند. این سیستم یک آژیر بی سیم داخلی بی سیم که هشدار همسایگان را برای از بین بردن مهاجمین بالقوه، کنسول آسان برای مخفی فراهم می کند تا نفوذگر بتواند آن را پیدا کند و آن را خراب کند و گزینه ای برای شماره گیری خودکار و / یا اورژانس خودکار هشدار SMS در مورد سرقت، آتش، سیل، و SOS.

برای این منظور باید با الزامات کابل کشی بیرون از منزل حتما آشنا باشید.

4. سیستم زنگ هشدار صفحه اصلی تلفن زنگ تلفن همراه
این سیستم زنگ خطر سرقت مناسب برای صاحبان خانه است که می خواهند یک سیستم زنگ خطری مستقیم و کارآمد را بدون هیچ زحمتی پیاده سازی کنند، اما بدون هیچ گونه ضمانت ایمنی. این دستگاه می تواند تا 3 نفر در هنگام وارد شدن سارق به سیستم 3 مگابایت، سیستم مادون قرمز که هر حرکت انسان تا 20 فوت را حس می کند و یک زنگ 125 دلاری با صدای بلند برای هشدار دادن به همسایگان و جلوگیری از مزاحمان.

5. سیستم زنگ هشدار
سیستم زنگ هشدار خانه Swann می تواند به طور کامل نیازهای امنیت بیشتر خانه های کوچک را پوشش دهد و از این رو برای شرایط زندگی مانند آپارتمان، آپارتمان، تریلر، کلبه، کابین و یا اقامتگاه هتل گسترده ای ایده آل است. نصب آسان و شامل 2 کنترل بی سیم برای محافظت و زنگ زدگی، به اندازه کافی به اندازه کافی برای نگه داشتن کلید Keyring است. مزیت اضافه این سیستم این است که این یک سیستم بسته است، به این معنی که شما حفظ حریم خصوصی شرکتهای امنیتی و پرداخت هزینه ماهانه را ندارید.

اجزاء سیستم های زنگ هشدار

هشدار سارق، که ممکن است یا سخت افزاری یا بی سیم باشد، دارای سه جزء است:

پانل کنترل مرکزی هنگامی که دستگاه های تشخیص عمل می کنند هشدار می دهند و هشدار را صدا می کنند یا خدمات نظارت را اعلام می کنند. این نیز برای زنگ زدن یا خلع سلاح استفاده می شود و اگر یک نفس وارد خانه شود، به پلیس تماس می گیرد.
دستگاه های تشخیص، هنگامی که مسلح هستند، احساس اختلال در عملکرد محافظتی خود را می دانند. در صورتی که اختلال ایجاد کند، دستگاه زنگ هشدار را نشان می دهد که به سرویس نظارت اطلاع می دهد.
زنگ هشدار یا آژیر هنگامی که یک دستگاه تشخیص زنگ هشدار را فعال می کند. (این با خدمات نظارت ضروری نیست.)

انواع سنسورهای هشدار خاموش

سنسورهای محیط، مخاطبین مغناطیسی و سوئیچ های مکانیکی، تمام گزینه هایی است که در درب ها، پنجره ها و دیگر درب های بیرونی نصب می شود. هنگامی که درب یا پنجره باز می شود، سنسورها اختلال را تشخیص می دهند و زنگ را فعال می کنند.
سنسورهای شیشه ای مانیتورینگ پنجره ها را فعال می کنند و حسگر را با حساسیت صدا یا لرزش شیشه های شکسته فعال می کنند.
سنسور حرکت داخلی برای حس کردن ورود یک مزاحم با استفاده از انواع عملیات مختلف استفاده می شود.
حسگرهای مادون قرمز منفعل هنگامی که یک منبع گرما از مرز حفاظت شده در خانه عبور می کند تشخیص می دهد.
سنسورهای فوتوالکتریک سیگنال زنگ دارند و پرتو نور مادون قرمز شکسته شده است.
سنسورهای التراسونیک به انرژی صوتی برای محافظت از یک منطقه متکی هستند. یک مزاحم، الگوی انرژی را که زنگ هشدار را نشان می دهد، تغییر می دهد.
سنسورهای مایکروویو میدان الکتریکی در منطقه حفاظت شده ایجاد می کنند که حرکت را مشخص می کند و زنگ را تنظیم می کند.
آشکارسازهای صوتی از میکروفون برنامه ریزی شده برای تنظیم زنگ در مقدار مشخصی از نویز در یک دوره مشخص از زمان استفاده می کنند.

چگونه یک سیستم مانیتورینگ زنگ خطر یا شرکت را انتخاب کنید

دزدگیر منزل

دزدگیر منزل و اعلان سرقت

پیدا کردن سیستم درست و مراقبت از خدمات برای حفاظت و محافظت از خانه خود در برابر نفوذ و سرقت، نیازمند کمی برنامه ریزی و برنامه ریزی است، اما آرامش ذهنی که نتیجه آن بیشتر از ارزش آن است.

تحقیقات حداقل 3-4 شرکت زنگ هشدار دهنده خانه برای اطمینان از اعتبار آنها.
با هر شرکت مشورت کنید تا تعیین کنید چه چیزی برای خانواده شما مناسب است و چگونه می توانید نیازهای خود را برآورده کنید.
یک سیستم را انتخاب کنید که برای هر عضو خانواده آسان است.
اطمینان حاصل کنید که سیستم برای جلوگیری از نفوذگران قابل مشاهده است.

نتیجه گیری برای سیستمهای حفاظتی و نظارتی

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مداربسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا مشاوره در مورد دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *