دوربین مداربسته انرژی خورشیدی

نیازهای امنیتی شما نباید برای طبیعت چالش برانگیز باشند, این نقطه جایی است که دوربین های مداربسته خورشیدی وارد می شوند.

یک دوربین مداربسته خورشیدی می تواند برای نظارت بر مکان های خارج از شبکه یا مناطق دور افتاده که در آن کابل های در حال اجرا غیرممکن یا بیش از حد گران هستند، مانند مکان های ساخت و ساز، انبارها، مزارع، خانه های روستایی و غیره بسیار کارآمد باشد.

دوربین های مداربسته مبتنی بر انرژی خورشیدی چیست؟

دوربین های مداربسته خورشیدی یا دوربین های مداربسته پنل خورشیدی از پنل های خورشیدی برای دریافت انرژی استفاده می کنند و نیازی به منابع الکتریسیته یا کابلی ندارد.

با استفاده از انرژی خورشیدی، می توانید بهترین منابع طبیعی را برای شارژ و استفاده از سیستم دوربین های امنیتی خورشیدی، بدون هزینه اشتراک یا هزینه ماهانه، دریافت کنید.

به طور معمول، سیستم دوربین مداربسته بی سیم خورشیدی خودکفا در بسته های نرم افزاری، از جمله یک پنل خورشیدی و دوربین امنیتی خورشیدی با باتری های قابل شارژ فروخته می شود.

یا شما همچنین می توانید یک دوربین مداربسته خورشیدی خریداری کرده و از پنل خورشیدی برای استفاده از دوربین خود استفاده کنید.

یکی از مزایای بالا این است که شما می توانید یک دوربین مداربسته Wi-Fi خورشیدی را در هر کجا که می خواهید نصب کنید. در روزهای بارانی و یا گرم، دوربین های امنیتی خورشیدی هنوز هم می توانند به صورت نرمال کار کنند.

دوربین مداربسته انرژی خورشیدی

دوربین مداربسته انرژی خورشیدی

چگونه دوربین های مداربسته خورشیدی کار می کنند؟

دوربین های مداربسته مبتنی بر خورشیدی از پنل های خورشیدی درجه بالا استفاده می کنند تا اشعه های خورشید را جذب کنند و نور خورشید را به جریان مستقیم (DC) تبدیل کنند.

پس از آن یک اینورتر جریان مستقیم را به جریان متناوب (AC) تغییر می دهد که می تواند برای استفاده از دوربین های امنیتی IP و باتری های خورشیدی برای استفاده مداوم استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله های ۱۲V DC در مقابل برق ۲۴V AC برای دوربین مداربسته و معرفی دوربین IP در نصب دوربین مداربسته رجوع کنید.

هنگامی که نور خورشید در دسترس نیست، دوربین های امنیتی خورشیدی هنوز هم می توانند از باتری های قابل شارژ که انرژی الکتریکی بیش از حد تولید شده توسط پنل خورشیدی را ذخیره می کنند، دریافت کنند.

مراقب باشید: در مقایسه با باور عمومی، دوربین های خورشیدی همچنین می توانند در روزهای بارانی یا ابری برق تولید کنند، زیرا نور مرئی نیز می تواند از طریق باران و ابرها توسط پنل ها جذب شود.

اما بدون شک بهره وری از دوربین های نظارت خورشیدی در روزهای بارانی یا ابری کاهش می یابد، بنابراین حداکثر نور مستقیم خورشید برای دوربین های امنیتی CCTV جهت هدایت بهتر برای عملکرد بهتر هدایت می شود.

و از آنجا که دوربین های مداربسته خورشیدی در فضای باز با طراحی مقاوم در برابر آب و هوا، شما لازم نیست که در روزهای بارانی در مورد آنها نگران باشید.

انگیزه های دولت برای دوربین های مداربسته فضایی خورشیدی

دوربین های مداربسته خورشیدی، با منبع قدرت تمیز و طبیعت دوستانه ی خود، در حال افزایش توجه و محبوبیت هستند زیرا مردم در حال حاضر آگاهانه تر نسبت به محیط زیست رفتار میکنند.

برای تشویق پذیرش تکنولوژی انرژی خورشیدی، دولت بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده، انگلیس، کانادا و غیره برای نصب خورشیدی، مانند دوربین های خورشیدی، انگیزه هایی مانند: مالیات بر ارزش افزوده، تخفیف، برنامه FIT و غیره را ارائه می دهد.

با توجه به انگیزه های خورشیدی، آمار نشان می دهد که قیمت انرژی خورشیدی، از جمله سیستم های دوربین های مداربسته بی سیم، 70 درصد کاهش یافته است، در حالی که تعداد نصب شده خورشیدی از سال 2005 تا 2014 به میزان 6000 درصد افزایش یافته است.

برای خرید از محصولات معتبر برند infinity که تحت گارانتی طلایی آریا هستند و همچنین تیم متخصص نصب و مهندسین مجرب تعمیرکار دوربین مداربسته با مجموعه دوربین مداربسته آریا تماس بگیرید.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *