راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی می تواند چالشی باشد که تا به حال با آن مواجه نشده اید و لازم است که الزامات امنیتی شما در هر حال و با توجه به شرایط جغرافیایی حفظ شود. دوربین مداربسته خورشیدی می توانند الزامات و نیازهای شما را در این زمینه برآورده کنند.

دوربین مداربسته خورشیدی از جدیدترین دوربین های مداربسته بوده که برای نصب آن به کابل، لوله کشی یا هیچ وسیله صنعتی نیاز ندارید. انرژی خورشیدی در سلول های پنل ذخیره شده و شما می توانید این نوع دوربین ها را در هر محلی نصب کرده و محل خود را به راحتی با اینترنت و با گوشی هوشمند خود از راه دور کنترل کنید،دوربین مدار بسته خورشیدی نوعی از تکنولوژی های دوربین مدار بسته مدرن میباشد.

 نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

با دوربین مداربسته خورشیدی می توان مناطق و محل های دورافتاده مثل روستاها و جزایر را نیز نظارت و کنترل کرد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

مفهوم دوربین مداربسته خورشیدی

انرژی دوربین مداربسته خورشیدی(Solar CCTV Camera) از خورشید تامین می شود و نیاز به کابل کشی و باتری ندارد و به جرات می توان ادعا کرد که شما در تمامی اوقات روز می توانید از این نوع دوربین استفاده کنید.  هزینه انرژی مصرفی شما در حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت. این دوربین ها با باتری قابل شارژ خورشیدی به فروش می رسند.

تنوع دوربین مداربسته خورشیدی

در بازار ایران نیز انواع و اقسام دوربین مداربسته خورشیدی به فروش می رسد. شما می توانید در هر زمان و مکانی از این دوربین ها استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای استفاده از این دوربین ها وجود ندارد.

 عدم تاثیر وضعیت آب و هوا بر عملکرد دوربین مداربسته خورشیدی

باران، باد، طوفان، و هر نوع تغییر شدید و مدام آب و هوایی بر عملکرد این دوربین ها تاثیری ندارد. این نوع دوربین ها می توانند با قابلیت وای فای کار کنند. امروزه بر تعداد مشتریان و مصرف کنندگان این نوع دوربین ها افزوده می شود.

نحوه کار دوربین مداربسته خورشیدی

این نوع دوربین ها، انرژی نورانی خورشید را گرفته و با تبدیل آن به جریان مستقیم برق، کار می کنند. با اینورتر الکتریکی می توانید جریان برق مستقیم را به متناوب تبدیل کنید. دوربین های IP نیز می توانند از نوع دوربین مداربسته خورشیدی باشند. زمانی که خورشید در آسمان نباشد این دوربین ها با انرژی ذخیره شده در باتری کار کنند. انرژی خورشیدی در صفحات خورشیدی ذخیره شده و استفاده می شود. برخی بر این باور هستند که این نوع دوربین ها می توانند در روزهای ابری یا بارانی نیز کار کنند که کاملا نادرست است.

دوربین مداربسته خورشیدی در زمان تابش خورشید، بالاترین کارایی را دارد و بهتر کار می کند. این نوع دوربین ها برای فضای باز طراحی شده اند و بنابراین نسبت به کارایی و عملکرد آن ها در روزهای بارانی نباشید. قطرات باران، محفظه خارجی دوربین شما را به رایگان تمیز و نظافت می کنند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

انگیزه ها برای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی

این نوع دوربین ها با توجه به کاهش مصرف انرژی نزد مردم محبوب بوده و اکثر قریب به اتفاق مردم ترجیح می دهند که از این دوربین ها استفاده کنند. امروزه در اکثر کشورها مانند آمریکا، کانادا، بریتانیا دولت برای استفاده از این دوربین ها، مشوق هایی را تنظیم و تایید کرده و در ایران نیز تمایل مردم نسبت به کاهش هزینه های انرژی می تواند انگیزه خوبی برای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی باشد.

با توجه به این نوع مشوق های دولتی، قیمت این نوع دوربین ها تا 70% کاهش یافته و تعداد نصب دوربین خورشیدی طی 2005 – 2014، 6000% افزایش یافته است. شما با این دوربین می توانید محل کار یا منزل خود را با بهترین شرایط کنترل کنید.

مزایای دوربین مداربسته خورشیدی

  1. انعطاف پذیری نصب

از آن جایی که برای نصب به کابل کشی و لوله کشی نیازی ندارید می توانید آن ها را در هر محلی که مناسب بدانید نصب کنید. شما با این دوربین ها می توانید هر محل جغرافیایی را به راحتی کنترل کنید.

شما با این نوع دوربین می توانید محل های مختلفی مانند ساختمان های مسکونی، صنعتی، تجاری، اداری، باغ ها، مراکز گردشگری، پارکینگ ها و هر محلی که به نظر شما می رسد را کنترل و نظارت کنید.

  1. نصب و جابجایی سهل و آسان

از آن جایی که برای نصب به کابل یا لوله و حتی به مته نیازی ندارید می توانید به سادگی آن ها را در هر محلی که مناسب بدانید نصب کنید. می توانید متناسب با پیشرفت و به پایان رسیدن پروژه ساختمانی یا هر نوع پروژه دیگر، آن ها را به محل جدید منتقل کنید. شما می توانید این نوع دوربین ها در هر اماکن خصوصی و دولتی به راحتی نصب کنید.

  1. سازگار با محیط زیست

دوربین مداربسته خورشیدی با محیط زیست سازگار بوده و هیچ گونه ضایعات مخرب محیط زیست تولید نمی کنند و در ضمن این نوع دوربین ها به کابل و باتری های الکتریکی نیازی ندارند. از آنجایی که به سادگی نصب می شوند و به زیر ساخت های پر هزینه ای نیاز ندارند شما می توانید با این نوع دوربین ها، مناطق محیط زیست گیاهی و حیوانی را به راحتی کنترل و نظارت کنید.

عدم تاثیر باران بر کارایی و عملکرد دوربین مداربسته خورشیدی

  1. امکان نظارت در روز و شب

از آن جایی که به راحتی می توانید این نوع دوربین ها نصب کنید بنابراین می توانید در طول روز و شب، شعاع پوششی را به راحتی کنترل و نظارت کنید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

نکات توضیح مزایا توضیح
مفهوم کار با انرژی خورشیدی و بی نیاز از کابل و باتری الکتریکی منعطف راحتی نصب در همه مکان ها
تنوع طیف وسیعی از دوربین تجاری نصب آسان بی نیاز از کابل، لوله کشی، لوازم صنعتی نصب
عدم تاثیر شرایط آب و هوایی عدم تاثیر باد، باران و طوفان بر عملکرد دوربین سازگار با محیط زیست سالم و عدم تخریب محیط زیست و بدون مواد آلاینده
نحوه کار ذخیره انرژی خورشیدی در پنل ها و ذخیره در باتری دوربین کنترل 24 ساعته امکان کنترل 24 ساعته با اینترنت و از راه دور
انگیزه علاقه مردم دنیا به کاهش مصرف انرژی مصرفی خود  
عنوان مقاله: راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

 

نتیجه گیری در مورد راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی

این مقاله آموزشی در مورد راهنمای خرید دوربین مداربسته AHDو کاربردهای آن در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته که دارای تجربه کافی در این حوزه است استفاده نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

راهنمای خرید دوربین مداربسته خورشیدی/ عوامل مزایای دوربین مداربسته خورشیدی

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.