راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

سنسور شکستن شیشه دزدگیر یکی از کنترل های امنیتی است که در اماکن عمومی و خصوصی نصب می شود. سنسور شکستن شیشه دزدگیر حسگری است که ارتعاشات شیشه را کاملا حس می کند. سنسور شکستن شیشه دزدگیر آژیر ورود غیر مجاز را فعال می کند. امروزه بسیاری از مشاغل با سنسور شکستن شیشه دزدگیر از محل خود محافظت می کنند.

همچنین دوربین مداربسته چند سنسوره یکی از بهترین تجهیزاتی است که خریداری می کنید. این چنین دوربین هایی نسبت به دوربین های آنالوگ برترهای بسیار زیادی دارند. قابلیت دید 180 یا 360 درجه به شما کمک می کند تا بتوانید تا شعاع بیشتری، محل و منطقه را کنترل کنید و حتی می توانند با نور کم عملکرد داشته باشند. به راحتی نصب شده و هزینه نگهداری آن ها پایین است.

 راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

نحوه کار سنسور شکستن شیشه دزدگیر

سنسور شکستن شیشه نسبت به ارتعاشات سطح شیشه واکنش نشان می دهد. هر گونه امواج ناشی از خرد شدن یا هر صدای دیگری باعث فعال شدن سنسور شکستن شیشه می شود. میکروفون این سنسور،  به صدای ناهنجار شکستن شیشه واکنش نشان می دهد. البته مشتری می تواند الگوهای دیگری را برای تشخیص صدای درهم شکستن شیشه مشخص کند. در این الگو، سنسور به قدری حساس می شود که می تواند سایر صداهای درهم شکستن شیشه را نیز تشخیص دهد و بنابراین شما لازم است که صدای شکستن محل های مورد نظر خود را در سنسور تعریف کنید.

امروزه سنسور شکستن شیشه در دو مدل بی سیم و سیمی عرضه می شوند. اکثر مردم سنسور شکستن شیشه بی سیم را نسبت به دیگری ترجیح می دهند. نصب سنسور شکستن شیشه دزدگیر راحت بوده و از آن جایی که انعطاف پذیری بیشتری دارد می توان آن را در محل دلخواه نصب کرد. با این حال سنسور شکستن شیشه سیمی نسبت به بی سیم دقیق تر عمل می کنند و شرایط نگهداری آن ها آسان تر است.

مقایسه سنسور شکستن شیشه دزدگیر و سنسور حرکت

هر دو سنسور در جهت تامین امنیت محل کار و منزل استفاده می شوند. عملکرد هر دو موجب افزایش امنیت شما خواهد شد. البته هر دو نسبت به هم تفاوت هایی دارند. سنسور حرکت با امواج مادون قرمز، ماورای بنفش و ماورای صوت کار می کنند در حالی که سنسور شکستن شیشه با امواج صوتی کار می کنند.

سنسورهای حرکت تداخل در ترکیب فیزیکی اتاق را تشخیص می دهند در حالی که سنسور شکستن شیشه با تداخل امواج صوتی کار می کنند. سنسور شکستن شیشه می توانید همیشه آماده و فعال نگه دارید در حالی که سنسورهای حرکت اینگونه نیستند. سنسور شکستن شیشه دزدگیر را در خانه یا محل کار خود غیر فعال کنید. البته گاهی اوقات نمی توانید سنسورهای حرکت را فعال کرده و از اموال خود محافظت نمایید.

شما می توانید در محل هایی که امکان ورود غیر مجاز به محل وجود دارد، سنسور شکستن شیشه را نصب کرده و این راه ها را کاملا مسدود کنید. حساسیت سنسور شکستن شیشه را افزایش دهید تا حتی به محض خرد شدن شیشه، آژیر و هشدارهای لازم فعال شود.

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

نحوه انتخاب سنسور شکستن شیشه

البته کارشناسان فناوری اطلاعات می توانند سنسور شکستن شیشه دزدگیر را راحت انتخاب کنند.

  • دقت در انتخاب سنسور شکستن شیشه دزدگیر با میکروفون با کیفیت
  • امکان انتخاب سنسور شکستن شیشه دزدگیر با قدرت تجزیه و تحلیل صداهای مختلف
  • سنسور شکستن شیشه با کیفیت با قدرت محافظت از شیشه تا فاصله 9 کیلومتر
  • نصب شکستن شیشه روی سقف شیشه ای و جلوگیری از ورود غیر مجاز
  • شکستن شیشه با کیفیت و قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریسیته
  • شکستن شیشه با کیفیت مجهز به عملکرد سنسور و میزان مصرف باتری
  • شکستن شیشه با کیفیت مجهز به زمان اعلام تعویض باتری
نحوه انتخاب سنسور شکستن شیشه

نحوه انتخاب سنسور شکستن شیشه

دلیل نصب سنسور شکستن شیشه دزدگیر

سنسور شکستن شیشه دزدگیر در افزایش امنیت شما نقش بسزایی دارند و در محل هایی که امکان ورود غیر مجاز از سطوح شیشه ای وجود دارد می توان با سنسور شکستن شیشه از ورود غیر مجاز متجاوزین به محل جلوگیری کرد.

سنسور شکستن شیشه دزدگیر و ساده ترین ایمنی محل

سنسور شکستن شیشه دزدگیر ساده ترین روش تامین امنیت محل شما هستند. این نوع سنسورها می توانند در تامین امنیت محل نقش بسزایی داشته باشند. این سنسورها به راحتی کار می کنند و به راحتی نصب می شوند. تنها عامل نگرانی آن ها میزان مصرف بالای باتری آن ها است. در صورتی که سنسور شکستن شیشه با کیفیت باشد می توانید باتری آن را هر سال یک بار تعویض کنید.

سنسور شکستن شیشه دزدگیر با صدای زنگ

این نوع سنسورها هنوز تولید نشده اند و بسیاری از مشتریان دوست دارند که از این نوع سنسورها استفاده کنند. البته در مورد تنظیم عملکرد سنسور شکستن شیشه دزدگیر با الکسا نیز وجود دارد. سنسور شکستن شیشه دزدگیر به همراه با سنسور حرکتی، در افزایش امنیت محل نقش به سزایی دارد.

سنسور شکستن شیشه دزدگیر برند ADT

یکی از بهترین سنسورهایی که در بازار وجود دارد، سنسور شکستن شیشه دزدگیر برند ADT  است که با کیفیت بوده و پنل کاربری ساده و یکپارچه ای دارد. این سنسور حساسیت بالایی دارند و حتی در صورت شکستن شیشه عینک، فعال می شوند. قیمت این سنسور بالا است و می توانید از آن جهت تامین امنیت دفتر کار خود استفاده کنید.

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

سنسور شکستن شیشه برند VIVINT

این نوع سنسور مانند قبلی بسیار با کیفیت است و می توانید همزمان با سایر سنسورها از آن استفاده کنید.

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

عوامل شرح
میکروفون با کیفیت تشخیص صداهای مختلف از فاصله دور
میکروفون با قدرت تشخیص صداهای مختلف امکان تعریف شکستن صداهای مختلف
مسافت محافظت از شیشه حداکثر فاصله تا 9 کیلومتر
صرفه جویی در انرژی الکتریسیته سنسور با کیفیت و صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریسیته
میزان مصرف باتری سنسور با کیفیت و باتری کم مصرف
اعلام تعویض باتری اعلام تعویض باتری در سنسورهای با کیفیت
توجه به عوامل موثر در انتخاب سنسور شکستن شیشه دزدگیر

 

 نتیجه گیری در مورد راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر

این مقاله آموزشی در مورد راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیرو کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

راهنمای سنسور شکستن شیشه دزدگیر/” نحوه انتخاب سنسور شکستن شیشه دزدگیر

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.