راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

پارکینگ هوشمند امروزه در کشورهای اروپایی اجرا می شود. امروزه با افزایش تعداد خودرو، ضرورت پارکینگ هوشمند بیش از پیش احساس می شود. در روش شرکت داهوا، رانندگان می توانند با تجزیه و تحلیل ویدیویی، و بدون دخالت انسان، ماشین خود را پارک کنند. علاوه بر این پارک خودرو به وسیله نقشه الکترونیکی موجب راحتی کار رانندگان خواهد شد. در روش ابتکاری شرکت داهوا، علاوه بر تامین ایمنی خودرو، می توان خودروها را با خیال آسوده پارک کرد. برای داشتن اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله انتخاب دوربین داهوا یا هایک ویژن پیشنهاد میشود.

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

ویژگی های پارکینگ هوشمند

ورود و خروج آسان

  • مکان یابی راحت محل پارکینگ
  • خروج راحت تر از پارکینگ

ANPR، روش پارکینگ هوشمند

  • استفاده ارزان
  • شناسایی 95% خودروها

نظارت جامع

  • نظارت و کنترل 24 ساعته در 7 روز هفته
  • جستجوی تصویر براساس تاریخ و شماره پلاک
  • امنیت خودرو
  • فناوری اینترنت اشیاء

مدیریت شبکه

  • مدیریت متمرکز شبکه در چندین پارکینگ / پارکینگ
  • استفاده از پارکینگ متناسب با نیازهای مشتریان
  • پرداخت آسان مبلغ پارکینگ هوشمند
راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

مزایای روش پارکینگ هوشمند

با روش پارکینگ هوشمند ، بدون نیاز به کارت، گیت باز و بسته می شود. راننده به کمک این فناوری می تواند خودروی خود را در میان سایر خودروها پیدا کند، میزان انتشار دی اکسید کربن کاهش یافته و محیط زیست حفظ می گردد، و در ضمن تجربه رانندگان از پارکینگ به بهترین شکل ممکن خواهد بود. فراموشی محل پارکینگ توسط راننده از بین خواهد رفت.

این راه حل را می توان در فرودگاه ها، مراکز خرید، بیمارستان ها، ساختمان های دولتی، خصوصی، مراکز نظامی اجرا کرد. با این روش دیگر ورود و خروج خودروها بی مشکل خواهد بود. سرقت کارت در این روش مشکلی را ایجاد نمی کند.

این روش با فناوری DH-DSS4004-EMS تلفیق شده و فناوری پارکینگ هوشمند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های پارکینگ و راننده خواهد شد. پلاک خودرو را شناسایی کرده و دروازه را باز می کند. رانندگان می توانند با فشار دکمه فون تصویری، با اپراتور صحبت کنند.

نظارت در این روش بسیار بالا بوده و امکان سرقت به حداقل می رسد و دوربین های ITC237-PU1A-IRHL می توانند پلاک خودروها را تشخیص داده و برای استفاده در پارکینگ مناسب هستند.

ذخیره اطلاعات در کارت حافظه

در روش پارکینگ هوشمند تمامی اطلاعات خودرو مثل ورود و خروج، شماره پلاک و اسم راننده را می توانید روی کارت حافظه ذخیره کنید.

مدیریت هوشمند از طریق سیستم DH-DSS4004-EMS

با روش DH-DSS4004-EMS  می توانید تجزیه و تحلیل ویدیویی را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید. اپراتور میتواند براساس تاریخ و روز و شماره پلاک، خودروی مورد نظر خود را جستجو کند. با دوربین های هوشمند NVR5208-8P-4KS2 4K NVR, DH-DSS4004-EMS ITC237,  می توان ورودی و خروجی اتومبیل راحت تر کنترل کرد و این قضیه در پارکینگ ساختمان های مسکونی صدق می کند.

ورود و خروج در پارکینگ هوشمند

در این روش می توان ورود و خروج اتومبیل ها را هوشمندانه کنترل کرد. در این روش می توان تا 6 منطقه از پارکینگ را پوشش داد. تمامی اطلاعات خودرو و راننده در صفحه نمایش اپراتور نمایش داده می شود. در این روش می توان بی وقفه و بدون نیاز به کارت راننده ورود و خروچ خودروها را کنترل کرد. حتی زمانی که دوربین در وضعیت آفلاین نیز باشد از این روش استفاده کرد.

اپراتور می تواند بعد از ورود خودرو، بهترین محل را به راننده معرفی کند. در این روش، اپراتور می تواند محل خودرو را به راننده یادآوری کند حتی اگر محل توقف آن را فراموش کرده باشد. می توان فضای پارکینگ را با رنگ های متفاوت از هم مشخص کرد.

 راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

کاهش هزینه با پارکینگ هوشمند

 با این روش می توان در هزینه های صرفه جویی کرد. در این روش، طول کابل به میزان 83% کاهش داده و سوئیچ ها و دوربین ها را کمتر کرد، کاهش تعداد دوربین حداکثر 6 تا 10 می تواند به مقدار قابل توجهی در هزینه ها، باعث صرفه جویی خواهد شد. با این روش می توان حتی فضاهای خالی موازی را نیز شناسایی کرد. دوربین های هوشمند به گونه ای هستند که می توان حتی زوایای تند پارکینگ را نیز شناسایی کرد. از دوربین های دو لنزی در این روش استفاده می شود. 

مکان یابی آسان خودرو

مهمترین هدف این روش است. اپراتور می تواند محل خالی پارکینگ را به راننده مشخص کرده تا در سریع ترین زمان ممکن، خودرو به محل رسیده و توقف کند.

مدیریت آسان پارکینگ

اپراتورها در این روش می توانند فضای پارکینگ را به راحتی کنترل کرده و این کار به وسیله نقشه الکترونیکی محل انجام می شود. جلوگیری از بروز تصادف و سرقت از دیگر اهداف این روش است که محقق شده اند. ضبط ویدیو از بروز اختلاف بین اپراتور و راننده جلوگیری می کند. با این روش می توان حتی کوچکترین تصادفات رانندگی را نیز در محل شناسایی کرد. این روش هوشمند بوده و می توان از راه دور هم اطلاعات خودرو را تصحیح کرد.

خدمات VIP

با این روش می توان خدمات خاصی و ویژه ای را به برخی از مشتریان عرضه کرد. می توان فضاهای ویژه ای را از قبل برای مشتریان مشخص کرد.

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند

ویژگی شرح
ورود و خروج آسان مکان یابی و ورود و خروج راحت کلیه خودروها
ANPR شناسایی 95% خودروها
نظارت جامع کنترل 24 ساعته خودروها
مدیریت شبکه مدیریت چندین پارکینگ
ویژگی های پارکینگ هوشمند

 

نتیجه گیری در مورد ” راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند”

این مقاله آموزشی در مورد ” راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند”و کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

 ” راهکار شرکت داهوا برای پارکینگ هوشمند”/ ویژگی های پارکینگ هوشمند /

 

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *