معرفی دوربین مداربسته AVTECH

شرکت AVTECH یکی از شرکت های تولیدی برتر جهان است و انواع و اقسام دوربین مداربسته AVTECH را تولید می کند. دوربین های تولیدی این برند با جدیدترین فناوری ها تولید می شوند. کیفیت تصاویر هم بسیار بالا است. دوربین را می توان به سادگی تنظیم کرد. دوربین مداربسته IP این برند را می توان به گوشی متصل کرده و محل را نظارت کرد.

دوربین مداربسته AVTECH ساخت تایوان است که کیفیت بالایی دارد. با نرم افزار AVTECH’s Device ManageR می توانید دوربین AVTECH IP را شبکه بندی کرده و کلیه اتفاقات دفتر و کارخانه را به خوبی مشاهده کنید. با این دوربین می توانید عکس ها و فیلم ها را در سریع ترین زمان ممکن ارسال کنید. حتی می توانید با اتصال دوربین به گوشی،  لپ تاپ، تبلت، از جابجایی های دفتر خود نیز آگاه شوید.

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

دوربین مداربسته AVTECH یکپارچه با دفتر مدیریت و حساب کاربری شما

این دوربین از هر جهت قابلیت های لازم را دارد و شما می توانید متناسب با کاربری های مختلف از آن استفاده کنید. حتی می توان تعداد دوربین های شبکه را هم افزایش داده و در نتیجه امنیت حریم خصوصی هم افزایش خواهد یافت. می توانید تمامی اتفاقات شبانه روزی را کنترل نموده و موردی از چشم شما پنهان نخواهد ماند. حتی می توانید تصاویر و ویدیوهای فوری را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید تا سایرین هم نسبت به امنیت محل اطمینان حاصل کنند.

تشخیص حرکت با دوربین مداربسته AVTECH

سنسور این دوربین نسبت به حرکت حساس است و بلافاصله کوچکترین حرکات را ضبط کرده و هشدارهای لازم ارسال خواهد شد. می توانید از کلیه تصاویر در کارت حافظه دوربین، نسخه پشتیبان را تهیه کنید.

ضبط صدا به همراه با تصویر دوربین مداربسته AVTECH

سنسورهای صدای این دوربین به قدری حساس است که کوچک ترین صدایی را ضبط می کند. شما می توانید صدای تمامی اتفاقات پیش آمده را ذخیره نمایید.

انواع مختلف دوربین مداربسته AVTECH

این شرکت انواع و اقسام دوربین ها را در مدل های بی سیم، سیمی و PoE را عرضه می کند. می توان متناسب با نیازهای مختلف از این دوربین های مختلفی استفاده کرد.

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

ویژگی های دوربین مداربسته AVTECH

  • سنسور 1/2.8 CMOS و کیفیت 1080 پیکسل ویدیوها
  • امکان تنظیم فاصله کانونی از راه دور
  • هشدار دستگاه های ورودی و خروجی
  • قابلیت ضبط در مناطق با نور کم
  • تنظیم خودکار نور
  • سفارشی سازی تنظیمات مطابق با الزامات و نیازهای کاربر
  • LED های بادوام
  • شعاع دید تا 30 متر
  • کلاس حفاظتی IP67 ضد باران و باد
  • قابلیت تنظیم DVR متناسب با دوربین
  • مقاوم نسبت به فعالیت های خرابکارانه و آسیب رسانی به دوربین
  • قابلیت چرخش 360 درجه و -6 تا 90 درجه از بالا به پایین

حساسیت این دوربین بسیار بالا است و حتی در تاریک ترین مناطق هم می توان از آن استفاده کرد. این دوربین مناسب کاربری های شبانه روزی است. روشنایی چراغ های این دوربین بالا است و در حد 3 لوکس روشنایی دارد.

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

گستردگی کاربران  دوربین مداربسته AVTECH

از آن جایی که تصاویر این دوربین با کیفیت بوده و در ضمن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی دارد به همین دلیل کاربران مختلف متناسب با اهداف و کاربری های خود از این دوربین استفاده می کنند. سازمان های دولتی، بانک ها، بیمارستان ها، شرکت های حمل و نقل، نیروگاه ها می توانند از این دوربین استفاده کنند. مقیاس پذیری این دوربین بالا است و هر صنایعی متناسب با اهداف و کاربری های مختلف می توانند از این دوربین استفاده کنند.

انواع مختلف دوربین مداربسته AVTECH

 شرکت AVTECH متناسب با کاربری های مختلف، انواع و اقسام دوربین مداربسته را طراحی و تولید کرده که از دوربین های گلوله ای ثابت تا گنبدی و PTZ را در بر می گیرد که می توان متناسب با محیط و کاربری، از آن ها استفاده کرد.

کنترل و نظارت 24 ساعته و شبانه روزی

این دوربین از هر جهت و قابلیت ها بی نظیر است و کاربران می توانند متناسب با کاربری ها و نیازهای خود از آن به صورت شبانه روزی هم استفاده کنند. بخاطر قابلیت انعطاف پذیری می توان آن را روی دیوار یا سقف هم نصب کرد و محدودیت مکانی برای این دوربین وجود ندارد.

دوربین مداربسته AVTECH و امکان سفارشی سازی تنظیم

قابلیت مقاومت نسبت به عوامل آب و هوا مانند باد، باران خود یکی از مزیت های مهم این دوربین به شمار می رود. امروزه اکثر شرکت های تولیدی، محصولات خود را با این قابلیت تولید می کنند.

دمای و رطوبت عملیاتی

قابلیت کار در دمای خیلی بالا از – 5 تا بالای 50 درجه سانتیگراد یکی از مزیت های مهم این دوربین به شمار می رود. در همین رابطه می توان به میزان رطوبت کمتر از 60 درصد هم اشاره کرد که مانع کارکرد دوربین نخواهد شد.

دوربین مداربسته این برند سبک بوده و به همین دلیل اکثر کاربران یکی از دلایل استفاده از این دوربین، سبکی عنوان می کنند و به موازات این سخن، شبکه بندی دوربین های، به افزایش امنیت محل شما کمک شایانی خواهد کرد.

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

معرفی دوربین مداربسته AVTECH

ویژگی ها شرح
کیفیت تصاویر 1080 پیکسل
فاصله کانونی تنظیم از راه دور
دستگاه های ورودی و خروجی ارسال هشدار به هنگام نصب دستگاه های ورودی و خروجی
ضبط تصویر در نور کم عدم تاثیرگذاری تاریکی بر فعالیت دوربین
تنظیم خودکار نور تنظیم نور متناسب با شرایط مکانی و زمانی
سفارشی سازی تنظیمات متناسب با الزامات کاربر
چراغ های بادوام دوام بالای چراغ
شعاع دید حداکثر 30 متر
کلاس حفاظتی IP67 مقاوم نسبت به عوامل جوی
قابلیت تنظیم متناسب با دستگاه  DVR تنظیم دستگاه DVR متناسب با دوربین
مقاومت نسبت به فعالیت های خرابکارانه مقاوم نسبت به فعالیت های خرابکارانه
زوایای چرخش 360 درجه و -6 تا 90 درجه حرکت از بالا به پایین
ویژگی های دوربین مداربسته AVTECH

نتیجه گیری در مورد ” معرفی دوربین مداربسته “AVTECH

این مقاله آموزشی در مورد ” معرفی دوربین مداربسته “AVTECH و کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

” معرفی دوربین مداربسته “AVTECH / ویژگی های دوربین مداربسته AVTECH /

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *