معرفی دوربین مداربسته SONY

دوربین مداربسته SONY یکی از با کیفیت ترین دوربین های مداربسته است که شما می توانید با این دوربین به بهترین شکل ممکن نظارت کرده و تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و از ویژگی بزرگنمایی آن هم استفاده کنید. دوربین مداربسته SNC-WR630 گبندی شکل بوده و برای نظارت در محیط داخلی به کار برده می شود. حسگر حساس با وضوح بالای دوربین EXMOR CMOS با پلتفرم IPELA ENGINE PRO، میزان تجزیه و تحلیل دوربین را افزایش می دهد.

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

کارایی بالای دوربین مداربسته SONY در محیط های با نور کم

پلت فرم IPELA ENGINE PRO، در دوربین مداربسته سونی، موجب می شود تا بتواند در محیط هایی با نور کم کارایی بسیار زیادی داشته باشد. دوربین مداربسته Full HD با دامنه دینامیکی 130db موجب عملکرد بهتر دوربین مداربسته خواهد شد. نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه در دوربین IP معمولی موجب خواهد شد تا بتوان از هر ثانیه حوادث و اتفاقات، ویدیوهایی را تهیه کرد. حتی می توان با در دوربین های PTZ، تصاویر و ویدیوها را تجزیه و تحلیل کرد.

دوربین مداربسته SONY مدل SNC-WR630  در مدل PTZ توان چرخش 360 درجه را دارد  و حتی می تواند 700 درجه در هر ثانیه چرخش داشته باشد و با پیش تنظیم می توان فقط برخی زوایا را تصویر برداری کرد. بزرگنمایی نوری 360 قابلیتی است که می توان تمامی جزئیات را به دقت بررسی کرد و می توان تصویر دقیقی را با وضوح کامل بدست آورد.

با این دوربین می توان شبانه روزی، تمامی فعالیت ها را ذخیره کرد. دمای عملیاتی -5 تا بالای 50 درجه سانتیگراد هم کار می کند. با قابلیت Defog می توان تصاویر شفافی را بدست آورد و نویزهای مه یا دود را از بین می برد. تثبیت کننده دوربین از لرزش مکانیکی آن جلوگیری کرده و باعث می شود تا تصاویر شفافی بدست بیاید.

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

ویژگی های دوربین مداربسته SONY

مشاهده جزئیات با وضوح Full HD

با سنسور EXMOR CMOS می توان تصاویر با کیفیتی را با 1920×1080 پیکسل حتی با نور بسیار کم هم بدست آورد و این تنها مخصوص دوربین های مداربسته سونی می باشد زیرا تکنولوژی سنسور ایکسمور توسط شرکت سونی تولید شده است و تنها در محصولات سیستم های حفاظتی این شرکت بکار گرفته می شود.

ضبط ویدیویی نرم و روان با دوربین مداربسته SONY

با دوربین مداربسته SONY می توان با 60 فریم بر ثانیه، تصاویر را ضبط کرد. آنالیز دقیق تصاویر از دیگر قابلیت هایی است که در این دوربین وجود دارد. این قابلیت در بسیاری از اماکن مانند بانک و فروشگاه ها، کاربری است.

عملکرد یکپارچه و بزرگنمایی 30 برابر با دوربین مداربسته SONY

در دوربینهای PTZ سونی، سرعت 700 درجه در ثانیه موجب می شود تا دوربین بتواند همه مناطق دید را پوشش دهد. با قابلیت بزرگنمایی 30 برابر می توانید افراد و اشیای دور را با وضوح کامل زوم کرده و تصاویر دقیقی را بدست بیاورید، این ویژگی تنها قسمتی از توانایی های محصول دوربین اسپیددام سونی است.

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

تصاویر ثابت با دوربین مداربسته SONY

با قابلیت تثبیت کننده(لرزش گیر) تصویر می توان تصاویر دقیقی را بدست آورد. عوامل لرزش های محیطی مانند باد، و لرزش های ترافیکی مانعی برای این عملکرد نخواهد بود.

تصحیح تحریف فاصله کانونی در دوربین مداربسته SONY

با سنسور CMOS می توان تحریف های ایجاد شده در تصاویر را از بین برد(در برخی از تصاویر ممکن است یک شی مانند پرنده به دوربین نزدیک شود و این باعث می شود که تصویر هدف شما از فوکوس خارج شود و تصاویر شما دچار مشکل کیفیتی بشوند، بنابراین شرکت سونی با استفاده از این تکنولوزی منحصر بفرد خود توانست این مشکل را از بین ببرد)

ضبط خودکار در کارت حافظه

با قابلیت Edge Storage می توان تصاویر را روی کارت حافظه ضبط کرد و برای تجزیه و تحلیل آماده بود. در صورت دستکاری دوربین و قطع موقت، هشدارهای لازم صادر می شود.

نصب سریع و آسان دوربین مداربسته SONY

دوربین مداربسته SONY را به راحتی روی براکت نصب کرده و با فشار دکمه ای آن را از محل جدا کرد. در گزینه SNC Easy IP Setup می توان کلیه تنظیمات لازم را به انجام رساند.

قابلیت IPELA ENGINE PRO

قابلیت IPELA ENGINE PRO در تمامی سری PELA ENGINE PRO ، دوربین مداربسته SONY استفاده می شود. در این قابلیت با دامنه دینامیکی 130d می توان تا 30 فریم بر ثانیه و با 90d می توان تا 60 فریم بر ثانیه تصاویری را ضبط کرد. قابلیت XDNR می توان حتی با نور کم، تصاویر با کیفیتی را بدست آورد. در همین حال، قابلیت VE ، نیز موجب می شود تا تصاویر رنگی با کیفیتی را بدست آورد. فناوری تجزیه و تحلیل ویدیویی و تجزیه و تحلیل پیشرفته DEPA  به تشخیص چهره افراد کمک می کند. در هر یک از این قابلیت ها می توان هشدارهای لازم را تنظیم کرد.

قابلیت پردازش تصویر DEFOG

با این قابلیت می توان در مه و دود، تصاویر با کیفیتی را تهیه کرد.

تصاویر با کیفیت در روز و شب

با این عملکرد می توان تصاویر با کیفیتی را در روز یا شب تهیه کرد. می توان میزان نور دریافتی محیط را برای دوربین مداربسته تنظیم کرد.

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

بهینه سازی سریع تنظیم و ایجاد تصاویر با کیفیت در تمامی شرایط

می توان در دوربین مداربسته SONY تنظیمات را به نحوی تنظیم کرد که در هر شرایط مکانی و محیطی، تصاویر با کیفیتی را بدست آورد.

کیفیت عالی ضبط صدا و تصویر دوربین مداربسته SONY

متناسب با شرایط متغیر می توانید بیت ثابت، بیت متغیر یا بیت محدود را انتخاب کنید.

قابلیت اتصال دوربین مداربسته SONY به گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ

نرم افزار این دوربین را می توانید به گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ خود متصل کرده و از راه دور محل را کنترل و نظارت کنید.

قابلیت ONVIF دوربین مداربسته SONY

شما با دوربین مداربسته SONY می توانید از قابلیت کنفرانس ویدیویی استفاده کنید. سخت افزارها و نرم افزارهای لازم برای این قابلیت در این دوربین به کار گرفته شده است.

مشخصات فنی دوربین مداربسته SONY

سنسور تصویر سنسور Exmor CMOS sensor، از نوع 2.8/1 بوده که می توان با آن اشیا را به بهترین شکل ممکن اسکن کرد.

تعداد پیکسل ها 2.38 مگاپیکسل

روش ارسال تصاویر NTSC/PAL (قابل تعویض)

سیستم همزمانی داخلی

قابلیت زوم خودکار – بله

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

معرفی دوربین مداربسته SONY

ویژگی ها شرح
مشاهده جزئیات با وضوح Full HD دریافت تصاویر با کیفیتی را با 1920×1080 پیکسل حتی با نور بسیار کم
ضبط ویدیویی نرم و روان قابلیت ضبط 60 فریم بر ثانیه تصاویر
عملکرد یکپارچه و بزرگنمایی 30 برابر پوشش دهی همه مناطق شعاع دید
تصاویر ثابت عدم تاثیرگذاری عوامل لرزش های محیطی مانند باد، و لرزش های ترافیکی
تصحیح تحریف فاصله کانونی تصحیح تحریف با سنسور CMOS
ضبط خودکار در کارت حافظه ضبط تصاویر با قابلیت Edge Storage روی کارت حافظه
نصب سریع و آسان مونتاژ و دمونتاژ سریع و راحت روی براکت
قابلیت IPELA ENGINE PRO امکان سوئیچینگ نرخ فریم بر ثانیه تصاویر بین 30 و 60
قابلیت پردازش تصویر DEFOG امکان دریافت تصاویر با کیفیت در مه و دود، باد و باران
بهینه سازی سریع تنظیم و ایجاد تصاویر با کیفیت در تمامی شرایط عدم تاثیر  شرایط مکانی و زمانی بر کیفیت تصاویر دریافتی
کیفیت عالی ضبط صدا و تصویر قابلیت استفاده از بیت ثابت، بیت متغیر یا بیت محدود در دریافت تصاویر
قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ امکان کنترل و نظارت از راه دور
قابلیت ONVIF قابلیت کنفرانس ویدیویی
ویژگی های دوربین مداربسته SONY

نتیجه گیری در مورد ” معرفی دوربین مداربسته “SONY

این مقاله آموزشی در مورد ” معرفی دوربین مداربسته “SONY و کاربردهای آن را در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با نفرات/ شرکت های دارای تجربه کافی در این حوزه مشورت نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

 ” معرفی دوربین مداربسته “SONY / “ویژگی های ” معرفی دوربین مداربسته “SONY

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

دوربین مداربسته سونی

بهترین دوربین مداربسته ساخت شرکت Sony در ایران

author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *