مناقصه دوربین مداربسته

نقش دوربین مداربسته بر امنیت و آرامش بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به اینکه خرید دوربین مداربسته برای اماکن دولتی دارای شرایط خاص و ویژه‌ای می باشد که در زیر ارائه میگردد

1- کیفیت مناسب و عالی

2- رنج قیمیت مناسب برای اماکن دولتی و مناقصات

3- خدمات پس از فروش و گارانتی دوربین مداربسته

4- دوربین مداربسته تولید ایران

5- فضای مناسب کاری و کارکنان آشنا به دوربین مداربسته

6- تکنولوژی دوربین مداربسته مناسب و بروز بودن محصولات

با توجه به اینکه مجموعه دوربین مداربسته آریا داری چندین تیم تخصصی در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته میباشد. مجموعه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین INFINITY  ایرانی با خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی و بدون قید و شرط این امکان را دارد که آماذه عقد قرارداد با تمام مراکز دولتی برای ارائه خدمات فروش، نصب و راه اندازی و پشتیبانی دوربین مداربسته باشد و با انتخاب این برند از اشتباهات رایج در خرید دوربین مداربسته جلوگیری میکنید.

مناقصه دوربین مداربسته

مناقصه دوربین مداربسته

مزایای شرکت آریا برای مناقصه دوربین مداربسته

در اینجا در دوربین مدار بسته وقتی ما می خواهیم راهنمایی و مشاوره داشته باشیم ، خوشحال می شویم وقتی می توانیم کمک کنیم و ما می توانیم آموزش کامل در مورد تجهیزات دوربین مدار بسته را در اتاق اداری و تجاری خود ارائه دهیم. نسخه ی نمایشی ما انواع دوربین های مدار بسته و ضبط کننده های مختلف از آنالوگ HD تا سیستم های IP تحلیلی با تکنولوژی بالا در 4K را دارد.

بسیاری از مشتریانی که با آنها کار می کنیم وارد صنعت امنیت می شوند ، گاهی اوقات تجربه استفاده از دوربین مدار بسته کم و زیاد ندارند و نمی دانند از کجا باید در صنعت امنیتی گسترده شروع کنند. با بیش از بیست سال فعالیت ، از جمله سالها صرف نصب سیستم های دوربین های مدار بسته ، تیم ما بیشتر از هرگونه نگرانی یا سؤالی که ممکن است برای شما مشاوره و راهنمایی ارائه دهد. ما دانش ، تخصص فنی و مهارت های حل مسئله را برای راهنمایی شما درمورد حقوق و اشتباهات صنعت دوربین مدار بسته دارا هستیم.

هیچ وقت زمان بهتری برای راه اندازی دوربین مدار بسته نبوده است. تقاضا برای نصب سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته در مناطق تجاری و تجاری هر دو در حال افزایش است.

این افزایش رشد بدین معنی است که برای راه اندازی دوربین مدار بسته می توان پول زیادی دراختیار داشت و با پیشرفت فن آوری ها ، نصب آن نیز آسان تر می شود.

ما فهمیدیم که داشتن یک نقطه ارتباط برای شما می تواند در برقراری ارتباط بسیار کمک کند ، بنابراین اولین کسی که با او صحبت می کنید به طور معمول کسی خواهد بود که از ابتدا تا انتها به شما کمک کند. این امر به شما امکان می دهد تا با تیم ما رابطه بهتر و نزدیک تری برقرار کرده و به ما کمک کنید تا در آینده درباره سیستم هایی که می خواهید در آینده یا برخی از سیستمهای موجود که ممکن است از قبل خریداری کنید ، آگاه باشید.

بهترین دوربین مداربسته ایرانی برای مناقصه

دوربین مداربسته INFINITY به عنوان یک تجارت بیش از 20سال است که تجارت می کند و تغییرات زیادی را در صنعت دوربین مدار بسته مشاهده کرده است که از تغییر NVR ها به DVR ها و همه راه ها به دوربین های IP تحلیلی 4K است که امروز در حال فروش آن هستیم.

از آنجا که محصولات جدید تغییر کرده اند ، ما مجبور شده ایم که با بازار فعلی سازگار شویم و انواع مختلف دوربین را از 2MP به 8MP هر دو در آنالوگ UHD و UHD IP انبار کنیم. ما مایل به آزمایش مداوم نمونه های جدید و نرم افزار هستیم و شما را در اسرع وقت در مورد تجهیزات جدیدتر به روز نگه می داریم.

شما می توانید از اینکه چقدر سریع می توانید یک کار نصب و راه اندازی رشد کنید ، شگفت زده شوید و بدانید که چه کسی باعث می شود کسی احساس امنیت بیشتری در خانه خود داشته باشد.

نتیجه گیری

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا مشاوره در مورد دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *