دوربین مداربسته پلاک خوانی

خواندن اتوماتیک شماره پلاک توسط دوربین مداربسته پلاک خوانی (یا همانطور که غالبا “تشخیص شماره پلاک” نامیده می شود و با دوربین مداربسته پلاک خوانی حاصل میشود) یک فرم مخصوص تشخیص کاراکترهای نوری (OCR) است.

تشخیص شماره پلاک (LPR) نوعی تکنولوژی نرم افزاری است که تصاویر ثبت شده توسط دوربین مداربسته پلاک خوانی را برای رایانه شما قابل تبدیل به اعداد و حروف می کند.

خواندن به صورت خودکار شماره پلاک خودرو یعنی تبدیل پیکسل های تصویر دیجیتال به متن ASCII شماره پلاک است.

تکنولوژی OCR در دوربین مداربسته پلاک خوانی

امروزه دوربین مداربسته در منزل و مشاغل پر خطر کاری مهم است و حتی در اماکن شلوغ نیز دوربین مانند مترو نیز امری حیاتی است و همچنین دوربین پلاک خوانی کاری ضروری و واجب میباشد. در حالیکه شناسایی پلاک دارای نوع خاصی از تکنولوژی OCR است، امروزه تکنولوژی تشخیص کاراکترهای نوری (OCR) به نوعی از تکنولوژی – به طور عمده نرم افزار – محسوب می شود که به شما امکان اسکن اسناد کاغذی را می دهد و آنها را به فایل های قابل ویرایش الکترونیکی تبدیل می کند.

از نقطه نظر LPR / ANPR کیفیت تصویر همیشه عامل کلیدی است. تسخیر وسایل نقلیه سریع حرکتی نیاز به تکنیک خاصی برای جلوگیری از تاری حرکت دارد که می تواند دقت تشخیص را به طور چشمگیری کاهش دهد. برای اطمینان از کیفیت تصویر مناسب، زمان شاتر کوتاه باید با ترکیبی از روشنایی با قدرت بالا مورد استفاده قرار گیرد.

فرابنفش ! بهترین نور برای این نوع دوربین مداربسته

بهترین نور IR است، چرا که صفحات بازتابنده ای این نوع نور را به خوبی نشان می دهد و برای چشم انسان غیر قابل کشف است. این ترکیب در طول روز و شب خوب عمل می کند و کیفیت تصویر ثابت را خوب می کند.

تنها دوربین های ANPR اختصاصی این الزامات، مانند دوربین های ANPR AHR، که کنترل شاتر کنترل با فلاش داخلی IR و قادر به گرفتن وسایل نقلیه تا 250 کیلومتر / ساعت مناسب برای برنامه های کاربردی برای خواندن اسکناس های پلاک هستند، برآورده شده اند.

این نوع دوربینها در کاربرد شخصی معمولا جلوی درب پارکینگ نصب میشود و برای دوربین مداربسته پارکینگ مناسب است.

دوربین مداربسته پلاک خوانی

دوربین مداربسته پلاک خوانی

دوربین مداربسته پلاک خوانی چه چیزی می تواند به شما ارائه دهد؟

ما طراحی و توسعه نرم افزار به رسمیت شناختن با کیفیت بالا برای به رسمیت شناختن خودکار پلاک خودرو. ما نرم افزار تشخیص شماره پلاک خوانی را به عنوان یک موتور شناسایی شماره یک همراه با یک کیت توسعه نرم افزاری (SDK) عرضه می کنیم. ما این را به شما در این شکل جامع ارائه می دهیم تا اجازه دهید تکنولوژی ANPR را در سیستم کامپیوتری خود ترکیب کنید. سیستم کامپیوتری شما مجهز به CARMEN ® Automatic Number Plate Recognition Software Engine قادر به خواندن شماره ثبت هر وسیله نقلیه از سراسر جهان با بالاترین دقت در کمتر از یک ثانیه می باشد و نیاز دوربین مداربسته پلاک خوانی نیز همین است.

دوربین مداربسته پلاک خوان

دوربین مداربسته پلاک خوان

کاربردهای دیگر :

علاوه بر توسعه فن آوری شناسایی اسکناس های اصلی، ما طراحی، ساخت و بازار دستگاه های مکمل سخت افزاری را که مخصوص تصویربرداری وظیفه شناسایی عددی هستند طراحی شده است. با دوربین های FXCAM IBW ANPR و FXVD4 Frame INFINITY Cards شما می توانید سیستم خود را به صورت پلاگین و بازی با تکنولوژی ضبط تصویر با کیفیت بالا با کیفیت 24 ساعته / روز، 7 روز / هفته کار کنید.

 

چرا ما را برای خرید دوربین مداربسته پلاک خوانی انتخاب می کنید؟

ما شما را به فن آوری تشخیص پلاک خوانی را با بالاترین کیفیت در قیمت رقابتی ارائه می دهیم. با انتخاب ما، شما انتخاب می کنید که از تجربه ما از یک تجربه ده ساله که از هزاران تاسیسات به دست آمده است بهره مند شوید. با انتخاب ما، شما یک شریک قابل اعتماد و مسئول را انتخاب می کنید که ارزش های بلند مدت و همکاری های دو جانبه ای را ارزشمند می دانند. ما به نوآوری، تکنولوژی و کیفیت متعهد هستیم … و شرکای ما راضی هستند.

در صورت نیاز به دوربینهای مداربسته در محلهای مورد نیاز شما میتوانید با شرکت چشمان دوربین آریا، برای نصب خودتون اقدام نمایید.

واژه شناسی دوربین مداربسته پلاک خوانی

در حالی که تشخیص پلاک خودرو، به اختصار LPR و Automatic Number Plate Recognition، به اختصار به عنوان ANPR رایج ترین اصطلاحات درک شده است، چندین اصطلاح زندگی دیگر برای ANPR وجود دارد، از قبیل: خواندن شماره پلاک، تشخیص شماره پلاک، تشخیص پلاک خودرو، مجوز خودرو شناسایی، خواندن صفحات ماشین، تشخیص شماره شناسایی، شناسایی خودکار صفحه، خواندن صفحات اتوماتیک، تشخیص صفحات عریض، تشخیص صفحه خودرو، صفحه ماشین OCR، تشخیص مجوز اتوماتیک، شناسایی خودکار پلاک، شماره ماشین OCR، و غیره …

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *