آموزش و مقاله

نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان

نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان

مراقبت روزانه والدین سالمند مهم است و نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان باید حتما اجرا شود و در عین حال یک نگرانی چالش برانگیز برای افراد پر مشغله است. و حقیقت این است که روزی نیز شما وظایف مراقبت سالمندان و نگرانی های امنیتی را داشته باشید.

در مقاله  نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان یکی از بهترین راه حل ها برای مدیریت مراقبت سالمندان را معرفی می کنیم. نظارت تصویری سالمندان یک اقدام موثر برای نظارت از راه دور سالمندان است.

فکر کنید: مراقبین و مراکز مراقبت می توانند منبع احتمالی سوء استفاده از والدین سالمند شما باشند. اگر والدین سالمند شما تنها در خانه باشند چه کار می کنید؟ چطور امنیت داخلی خود را برای آنها تامین می کنید؟ در واقع، نظارت تصویری می تواند یک راه حل ایده آل برای امنیت ارشد باشد.

اکنون، بیایید ببینیم چگونه تکنولوژی مانیتورینگ خانه ها کار می کند و مزایای آنها را کشف می کند.

نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان

نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان

  1. مسائل بهداشت و ایمنی سالمندان

طبق گزارش شورای ملی سالمندان، بیش از 80 درصد از افراد مسن، حداقل یک بیماری مزمن دارند و 77 درصد آنها مبتلا به حداقل دو بیماری هستند. با این حال، بیماری مزمن تنها نگرانی سالمندان نیست.

سقوط

یکی از شایع ترین مشکلات بزرگسالان سالخورده است. هر ساله میلیون ها نفر از افراد مسن در معرض سقوط قرار می گیرند. مهمتر از آن سقوط منجر به آسیب های جدی فیزیکی می شود. طبق اظهارات O’Loughlin “بروز و عوامل خطر برای سقوط” مقاله، یک بار سقوط و زمین خوردن, شانس دوباره سقوط کردن را دو برابر میکند.

بیماری های قلبی و سکته مغزی

بیماری های قلبی و سکته مغزی یک مشکل معمولی است. افزایش احتمال بروز بیماری عروق در قلب و مغز با بالا رفتن سن رخ دهد.

بیماری آلزایمر

افراد سالمند بیشتر تحت تاثیر بیماری آلزایمر / زوال عقل قرار دارند. این بیماری باعث افزایش هزینه های عاطفی برای بزرگسالان سالمند و اعضای خانواده اش می شود.

سوء مصرف مواد مخدر و الکل

سوء استفاده از مواد مخدر و الکل نیز جزو مشکلات رایج برای سالمندان است. به این دلیل که افراد سالخورده به دنبال کاهش درد هستند، به مواد مخدر معتاد می شوند. سوء مصرف مواد مخدر نگرانی مهمی برای سلامت سالمندان است.

آزار سالمندان

صادقانه بگویم سوء استفاده از سالمندان یکی از مهمترین مسائل سلامت و ایمنی سالمندان است. مطالعه سال 2017 “شیوع سوء استفاده از سالمندان در محیط های محلی” تخمین زده شده است که در طول سال گذشته، 15.7٪ از افراد 60 سال و بالاتر مورد سوء استفاده قرار گرفتند.

علاوه بر این، طبق WHO، تنها 1 مورد از 24 مورد آزار و اذیت سالمندان گزارش شده است، به طور جزئی، چرا که افراد مسن اغلب ترس از گزارش موارد سوء استفاده را به خانواده، دوستان و یا مقامات دارند.

سایر مشکلات شناخته شده عبارتند از دید بد، مشکلات شنوایی و حسی، افسردگی، تغییرات ذهنی و احساسی. حتی بیشتر مشکلات حافظه منجر به فراموشی ساده در مورد کارهای معمول روزانه می شود. پس برای نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان چه باید بکنیم..؟

  1. آنچه شما باید در مورد نظارت تصویری بدانید

بدون شک، راه های زیادی برای آماده سازی خانه های امن برای بستگان سالمند وجود دارد. اما همانطور که ممکن است حدس بزنید، نظارت تصویری یک روش موثر نظارت از راه دور خانه سالمندان است.

روش نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان بسیار ساده و مقرون به صرفه است که شما را قادر به ردیابی هر لحظه از یک دوست شما می کند، درمورد مسائل ایمنی مطمئن شوید. و مهمتر از آن، شما می دانید که آیا مراقبت کننده در صورت نیاز کار را انجام می دهد یا خیر.

سیستم نظارت تصویری کمک می کند تا اطلاعات ایمنی و آلارم را در رایانه ها، گوشی های هوشمند یا رایانه های لوحی خود دریافت کنید. بنابراین، در موارد اضطراری، می توانید اقدامات مناسب انجام دهید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته پرستار کودک و سالمند  یکی از نیازمندیهای شما در این حوزه است.

آمار نظارت تصویری

واقعیت این است که نظارت تصویری یک بازار رو به رشد است.

بیایید به برخی از آمارها نگاه کنیم تا روند نظارت تصویری را درک کنیم.

  • در سال 2015، فناوری و خدمات امنیتی حدود 75.6 میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان تولید کرد.

پیش بینی می شود که محموله های امنیتی به 489 میلیون دستگاه در سال 2018 و 709 میلیون دستگاه در سال 2019 برسد. طبق آمار، از 2014-2017، از 41 میلیون واحد به 400 میلیون واحد در سراسر جهان افزایش یافته است.

  • تقاضا برای تجهیزات نظارت تصویری احتمالا به سرعت در حال افزایش است. با این حال، رقابت قیمت همچنان شدید خواهد بود. بازار جهانی با نرخ سالیانه کمتر از 7 درصد رشد می کند.
نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان در ایران

نظارت تصویری برای نظارت و ایمنی سالمندان در ایران

سیستم نظارت تصویری چگونه کار می کند؟

شما ممکن است بدانید که چگونه تکنولوژی نظارت بر سالمندان به شما در مورد افراد سالخورده کمک خواهد کرد. اجازه بدهید به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند.

دوربین های نظارت به یک سیستم مرکزی متصل می شوند. آنها یک سیگنال بسته را به مانیتور دریافتی ارسال می کنند. سپس، این را قادر می سازد آن را به مشاهده اطلاعات داده شده است.

دوربین های نظارت تصویری

دوربین های نظارت ویدئویی خانگی کوچک و آسان برای راه اندازی، می توان تقریبا آنها را در هر نقطه قرار داد. علاوه بر این، برای راه اندازی میتوانید از تیم نصاب حرفه ای مجموعه آریا کمک بگیرید تا از تخصصی ترین خدمات با نازلترین قیمت بهره مند شوید تنها نیاز به اتصال به اینترنت با سرعت بالا دارید.

در اینجا یکی از چیزهای مهم دیگر است:

شما همچنین باید قوانین مرتبط و محدودیت های قانونی را در نظارت تصویری مطالعه کنید.

چگونه بهترین دوربین فیلمبرداری را انتخاب کنید؟

ویژگی دوربین های نظارت سالمندان بسیار متفاوت است. اما در اینجا چند توصیه برای شما وجود دارد اما بهترین تصمیم را بعد از مشاوره با تیم متخصص مجموعه دوربین مداربسته آریا اتخاذ کنید تا با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت خریداری کنید و امنیت شما و سالمندان عزیزتان تامین شود.

بیشترین بهبود یافته و موثر ویژگی های زیر است که باید در هنگام انتخاب سیستم نظارت تصویری در نظر بگیرید:

  • زاویه دید گسترده
  • فیلم با کیفیت HD، بنابراین شما می توانید همه چیز را به وضوح ببینید
  • دید در شب
  • تشخیص حرکت
  • تشخیص صدا، که شما را در مورد موارد اضطراری اعلام می کند
  • اتصال دو طرفه که به شما اجازه صحبت و گوش دادن می دهد
  • گزینه ضبط ویدئو، که موجب صرفه جویی در گذشته ویدئو به ابر، بنابراین شما می توانید عقب و بررسی آنچه که شما از دست رفته است
  • زوم دیجیتال – بنابراین شما می توانید برای مشاهده دقیق زوم کنید
  • سیگنال های هشدار صدا و حرکت به گوشی هوشمند خود

انواع دوربین های نظارت تصویری

دو نوع اساسی دوربین های نظارت تصویری وجود دارد:

دوربین های آنالوگ به وسیله یک لنز و یک تراشه پردازش سیگنال دیجیتال با یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال متصل می شوند. ضبط ویدیو ضبط سیگنال از یک دوربین آنالوگ. سپس آن را به یک سیگنال دیجیتال تبدیل می کند. پس از آن، سیگنال را در رایانه یا یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتال ذخیره می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله معرفی دوربین مداربسته آنالوگ رجوع کنید.

دوربین های نظارت تصویری دیجیتال از یک سیگنال دیجیتال برای انتقال تصاویر استفاده می کنند. بنابراین، نیازی به تبدیل آنها نیست. آنها به عنوان یک منطقه ذخیره سازی که در آن ضبط دیجیتال در یک درایو سخت برای مشاهده آینده ذخیره می شود. تصاویر دیجیتال تا 11 مگاپیکسل در دسترس هستند و می توانند از طریق ضبط آنلاین به شما اجازه می دهند دوربین های خود را در زمان واقعی در هر دستگاه مشاهده کنید. این سیستم ها نیز یکی دیگر از مزایا: آنها اجازه می دهد تا اضافه کردن برخی از دوربین های بیشتر. آنها با سرور وب خودشان می آیند که در غیر این صورت فقط با ضبط کننده دیجیتال ویدیو در سیستم آنالوگ می آید. برای اطلاع از قیمت ها و مدل های دوربین مداربسته با مجموعه دوربین مداربسته آریا تماس بگیرید.

انواع دیگری از دوربین های امنیتی وجود دارد: آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند، سیمی یا بی سیم. از مقاله خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت دیدن کنید.

اگرچه دوربین های سیمی برای نصب دشوار است، آنها دارای تصویر با کیفیت بالاتر از دوربین های بی سیم هستند. در غیر این صورت، دوربین های نظارت بی سیم انعطاف پذیر تر هستند، اما دستگاه های دیگر می توانند سیگنال های آنها را قطع کنند.

برای مشاوره, انتخاب مدل با توجه به نیاز و بودجه تان, آگاهی از قیمت ها و آشنایی با بهترین دوربین های موجود در بازار با فروشندگان و مهندسین تیم تخصص دوربین مداربسته آریا با برند infinity تحت گارانتی طلایی آریا تماس بگیرید.

نحوه انتخاب دوربین نوع نظارت تصویری

شما ممکن است تعجب کنید که چگونه یک دوربین نوع نظارت تصویری مناسب انتخاب کنید. در اینجا برخی از شرایط برای کمک به شما در این وضعیت وجود دارد.

  1. نصب دقیق. روش راه اندازی دوربین ها با توجه به مدل متفاوت است. به یاد داشته باشید، اگر شما تجربه ای در مورد الکترونیک نداشته باشید، از حرفه ای ها بخواهید که به شما کمک کند. راه دیگری انتخاب نوعی است که برای شما آسان است.
  2. وضعیت دوربین ها. اطمینان حاصل کنید که مناطق مهم به وضوح قابل مشاهده هستند و دوربین ها تصویر را تکان نخورده و نابود نخواهند کرد.
  3. نیاز به ثبت نظارت. اگر فقط می خواهید مطمئن شوید که ایمنی ارشد خود را دارید، نباید هیچ ضبط کننده ای نیاز داشته باشید. اما اگر میخواهید بدانید در طول یک دوره زمانی خاص در مناطق خاص چه می گذرد، باید سیستم ضبط را به دوربین خود وصل کنید.

نظارت تصویری با استفاده از یادگیری ماشین

دانشمندان مدل های جدیدی از نظارت تصویری را توسعه می دهند که سیستم های مبتنی بر سنسور دید در یک جهت می باشند. همانطور که مطالعات تشخیص می دهند این سیستم ها می توانند با دقت و کارآمد جمع آوری، تجزیه و تحلیل و انتقال اطلاعات فعالیت های سالمندان و ارائه مراقبت های بهداشتی در زمان واقعی.

آیا می توانید تصور کنید که چقدر عالی است؟

نتایج اولیه نشان می دهد که این روش می تواند راندمان تجزیه و تحلیل داده ها را به میزان 58.5٪ برای ردیابی شیء بهبود بخشد. علاوه بر این، برای برنامه کاربردی برای شناخت وضعیت انسانی، میزان موفقیت به طور متوسط می تواند به 98.6٪ برسد.

الگوریتم های یادگیری عمیق کارایی توسعه تکنولوژی نظارت تصویری را افزایش می دهد. آنها با استفاده از دسترسی به پردازش سریع تر و توانایی یادگیری به طور خودکار در فیلم های نظارت تصویری دقت می کنند. در سال 2016 اولین تجهیزات نظارت تصویری مبتنی بر یادگیری عمیق برای تحلیل ویدئو نصب شد.

  1. نظارت تصویری افراد سالمند، بله یا نه

شما ممکن است فکر کنید که نظارت تصویری بهترین تصمیم برای نظارت سالمندان است. اگرچه مزایای بسیاری دارد، اما دارای برخی از بدی ها نیز هست.

مزایای نظارت تصویری سالمندان

همانطور که ما بحث کرده ایم، مزایای نظارت تصویری برای سلامتی و ایمنی بستگان سالخوردگی باورنکردنی است.

بیایید به طور خلاصه نگاهی به طرف های خوب نظارت بر خانه سالمندان کنیم.

  • حفاظت از سلامت و ایمنی
  • نصب و استفاده آسان از سیستم های نظارت
  • امنیت داخلی برای افراد سالخورده
  • نظارت بر زنگ تلفن سالخورده توسط پخش از راه دور و سیگنال های فوری

هزینه های سیستم نظارت تصویری

وظیفه مجموعه دوربین مداربسته آریا این است که با توجه به بودجه ی شما مشتریان عزیز برند INFINITY تمام نیاز های شما برای تامین امنیت پوشش داده شود و با کیفیت ترین محصولات را با نازلترین قیمت ازآن خود کنید.

نتیجه گیری

نظارت تصویری برای افراد شلوغ برای حفظ سلامت و ایمنی والدین کمک زیادی می کند. با مجموعه آریا تماس بگیرید تا از امنیت سالمندان خود مطمئن باشید.

تماس با ما:

شرکت چشمان بیدار آریا دارای سابقه و تجربه طولانی در حوزه سیستمهای نظارت تصویری و همچنین دوربین مداربسته است.

در صورت نیاز میتوانید با شماره های 02166762449 تماس بگیرید.

ایمان قنبری
منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
Facebook Twitter Instagram YouTube Pinterest linkedin WhatsApp WhatsApp
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 محصول سبد خرید