نکات فروش دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته می تواند چالشی باشد که اکثر فروشندگان بخش فروش با آن مواجه هستند و شما با  فروش ویژه دوربین مداربسته می توانید تعداد بالایی از دستگاه های خود را به فروش برسانید.

مهم ترین نکات فروش دوربین مداربسته

ارتقاء نرم افزار دوربین مداربسته

نرم افزار دوربین های HD، بروز رسانی می شود. شما بعد از بروزرسانی نرم افزار می توانید دوربین مداربسته با قیمت مناسبی به فروش برسانید. البته شما می توانید دوربین های HD و آنالوگ یکجا به فروش برسانید. شما می توانید متناسب با بودجه شرکت / فروشگاه خود، بروز رسانی نرم افزارهای دوربین مداربسته را به انجام برسانید.

آپسل دوربین مداربسته

مشتریان همیشه از محصولات و کالاهای جدید استقبال می کنند و به همین دلیل بهتر است که دوربین های جدیدی را در حجم عمده خریداری کرده و آن ها را در دوره بعدی به فروش برسانید.  همچنین مشتریان از  دستگاه های جدید DVR/NVR  نیز استقبال کرده و دوست دارند که با تجهیزات جدیدی، امنیت و کنترل محل خود را بهینه کرده و حتی در نهایت این امر مهم را به ساده ترین شکل ممکن افزایش دهند.

نکات فروش دوربین مداربسته

نکات فروش دوربین مداربسته

توجه به مشتریان قبلی شرکت/ فروشگاه فروش دوربین مداربسته

مشتریان قدیمی، سرمایه شرکت / فروشگاه محسوب می شود و هرگز نباید با اضافه شدن مشتریان جدید، آن ها را نادیده بگیرید. شاید حتی این مشتریان قدیمی با بازاریابی دهان به دهان، شما را به مشتریان جدید معرفی کرده اند. بنابراین بهتر است که ضمن حفظ مشتریان قدیمی، به نیازهای مشتریان جدید نیز رسیدگی کرده و آن ها را برطرف کنید.

فروش لوازم جانبی دوربین مداربسته 

همیشه لوازم جانبی دوربین مداربسته، به همراه با پکیج به فروش می رسد. امروزه حتی مشخص شده که لوازم جانبی دوربین مداربسته در تامین امنیت محل نقش بسزایی دارد.

خدمات پس از فروش دوربین مداربسته

خدمات پس از فروش در افزایش درآمد شما نقش بسزایی دارد. زمانی که بتوانید به مشتریان بیشتری، خدمات رسانی کنید، درآمد شما هم افزایش خواهد یافت. خدمات پس از فروش شما باید به نحوی باشد که همه مشتریان بتوانند از کالاها و خدمات شما استفاده کنند.

توجه به نیازهای مشتریان برای افزایش فروش دوربین مداربسته

گوش کردن به نیازهای مشتریان، می تواند در کسب درآمد و افزایش فروش شما نقش بسزایی داشته باشد. برای این کار لازم است که به صحبت های مشتریان به دقت گوش دهید. هر چقدر که در گوش فرا دادن ماهر باشید به همان اندازه می توانید نیازهای مشتریان را شناخته و آن ها را برطرف نمایید. گوش کردن و شنیدن نسبت به هم متفاوت هستند و بدانید که خوب گوش دادن هنر است که هر کسی این مهارت مهم را ندارد.

نظرسنجی از مشتریان

با سوال درست از مشتریان می توانید نیازهای آن ها را شناخته و محصولات جدیدی را خریداری نمایید. سخن آقای بیل گیتس می تواند در این زمینه به ما کمک کند. آقای بیل گیتس معتقد است که مشتریان ناراضی باعث پیشرفت کسب و کار شما می شوند. هر چقدر که بتوانید با مشتریان ارتباط صمیمانه تری داشته باشید بهتر می توانید نیازهای آنان را شناسایی کنید.

نکات فروش دوربین مداربسته

نکات فروش دوربین مداربسته

گفتگو با مشتریان

گفتگوی صمیمانه با مشتریان به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر نیازهای آنان را شناسایی کنید. البته برخی از مشتریان، خیلی زود با شما صمیمی نخواهند شد ولی شما می توانید به تدریج ارتباط خود را با آن ها گسترش داده و صمیمیت خود را به آن ها نشان دهید. ایجاد روابط صمیمانه به شما کمک می کند تا مشتریان در خریدهای بعدی از تخصص و تجربه شما استفاده کنند. فروش دوربین مداربسته را می توانید با این روش متحول کنید.

عدم پیش داوری مشتریان

تنها خداوند مردم را بعد از مرگ قضاوت می کند. با این سخن مشخص می شود که اکثر مردم بخاطر این رفتار ناپسند، فرصت هایی خود را از دست می دهند. با مشتریان در هر فرصت ممکن صحبت و گفتگو کنید و مبنا را بر تصورات قدیمی بنا نگذارید که رفتار فلان مشتری نشانگر خشک بودن او است شما از کجا می دانید که با گفتگوی صمیمی با مشتری به اصطلاح خشک خود می توانید باران ثروت و پول را لمس کنید. پس بهتر است که فکر خود را از تفکرات قدیمی پاکسازی کرده و با مشتریان خود ارتباط صمیمانه ای برقرار کنید.

صداقت عاملی موثر در فروش دوربین مداربسته

صداقت در افزایش فروش شما عامل موثری است. با مشتریان خود در هر شرایطی، صداقت خود را حفظ کنید. این رفتار به شما کمک می کند تا مشتریان با شما راحت بوده و صحبت های  خود را در هر شرایطی با شما مطرح کنند.

شناخت مشتریان

این روش در افزایش فروش شما نقش موثری دارد. با شناسایی نیازهای آنان می توانید اقدامات مناسبی انجام دهید. برای این کار می توانید در کلاس ها و دوره های روان شناسی فروش شرکت کنید. شناخت زبان بدن هم می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مجاب کردن مشتریان روشی موثر برای فروش دوربین مداربسته

منظور از مجاب و متقاعد کردن،  برشمردن مزایای محصول است. امروزه براساس مطالعات مشخص شده که اکثر فروش ها با  برشمردن مزایای محصول رخ داده، در صورتی که مشتریان قبل از آن، نسبت به خرید محصول بی علاقه بوده و به قصد خرید محصول، منزل را ترک نکرده اند.

بهترین فروشنده و متخصص حرفه خود

این روش موجب حمایت خداوند از شما خواهد شد. همیشه به مشتریان بهترین کالاها و خدمات را ارائه کنید. در صورتی که همیشه این وضعیت دلخواه را در هر شرایطی حفظ کنید. مشتریان شما را خواهند یافت.

نکات فروش دوربین مداربسته

نکات فروش دوربین مداربسته

نکات فروش دوربین مداربسته

نکته شرح
ارتقاء نرم افزار فروش بیشتر با ارتقاء نرم افزار دوربین
آپ سل فروش کالاهای جانبی و کمک کننده به همراه با فروش پکیج
توجه به مشتریان قبلی توجه به نیازهای مشتریان قدیمی و حفظ آن ها
فروش لوازم جانبی فروش لوازم جانبی در کنار فروش محصول
خدمات پس از فروش تعهد به مشتری تداوم فروش
توجه به نیازهای مشتریان شناسایی نیازهای واقعی مشتریان و خرید عمده همان کالاها
نظرسنجی نظرسنجی رضایت کالاها و خدمات
گفتگو ارتباط صمیمانه با مشتریان

 

عدم پیشداوری ارتباط با مشتریان بدون توجه به تفکرات کلیشه ای خود
صداقت جذب مشتریان بیشتر
شناخت مشتریان شناخت رفتارهای و تفکرات خاص مشتریان
مجاب کردن مشتریان بر شمردن مزایای کالا / خدمات
بهترین فروشنده  و متخصص ارائه بهترین کالا و خدمات به مشتریان
عنوان مقاله: نکات فروش دوربین مداربسته

نتیجه گیری در مورد نکات فروش دوربین مداربسته

این مقاله آموزشی در مورد نکات فروش دوربین مداربستهو کاربردهای آن در دنیای دوربین مداربسته ، مورد بحث و بررسی قرار داریم، توصیه میکنیم که در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته که دارای تجربه کافی در این حوزه است استفاده نمایید.

درباره چه صحبت کردیم؟

  نکات فروش دوربین مداربسته/:مراحل تعمیر دوربین مداربسته

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ .واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب دوربین مدار بسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.