چهار مشکل با دوربین مداربسته

چهار مشکل با دوربین مداربسته

چهار مشکل با دوربین مداربسته

برای اینکه چهار مشکل با دوربین مداربسته را بدانید باید بدانید که دوربین های فیلمبرداری یا دوربین مداربسته (دوربین مدار بسته) در حال تبدیل شدن به یک ویژگی گسترده و گسترده تر در زندگی ایرانی ها هستند. ترس از دسترسی غیر مجاز و در دسترس بودن دوربین های ارزان قیمت همیشه روند را تسریع کرده است. استفاده از سیستم های پیشرفته توسط پلیس و دیگر مقامات امنیت عمومی به ویژه در جامعه ایرانی نگران کننده است. به عنوان مثال ، در مکز شهر مانند خیابان انقلاب ، پلیس در نظر دارد یک مرکز نظارتی متمرکز ایجاد کند که افسران بتوانند هزاران دوربین فیلمبرداری را در مرکز شهر مشاهده کنند – و دوربین های تحت کنترل پلیس فقط در چند سال گذشته در بسیاری از شهرهای دیگر ایران گسترش یافته اند.

اگرچه پلیس 110 هیچگونه اعتراضی نسبت به دوربین ها در اماکن عمومی با مشخصات بالا که اهداف کنترلی و نظارتی بالقوه ای از جمله ایران است وجود ندارد ، اما انگیزه برای کنترل کردن فضاهای عمومی و خیابان های ما با نظارت ویدیویی ایده بدی است.

مبحث مشکلات برای انواع دوربین مداربسته مطرح میباشد که با توجه به نوع و برند دوربین مداربسته نوع مشکلات تغییر خواهد کرد و همچنین با توجه به کیفیت  انواع دوربین مداربسته نوع مشکلات بزرگتر و کوچکتر خواهد بود.شرکت چشمان بیدار آریا با توجه به تولید ملی انواع دوربین مداربسته با برند infinity و توزیع و پخش آن در سراسر ایران علاوه بر تولیدی با کیفیت با داشتن مهندسینی مجرب و حرفه ای در برابر مشکلات انواع دوربین مداربسته و تمام تجهیزات آن در کنار شما دوستان هستند.

 

در اینجا چهار مشکل با دوربین مداربسته وجود دارد:

1. عملکرد ویدیو اثربخش نشده است

توجیه ضمنی فشار اخیر برای افزایش نظارت تصویری ، تهدید دزدی و نظارت بر عملکرد محل کار و منزل است. اما دزدان به وضوح توسط دوربین مداربسته مضر نیستند – و حتی ممکن است دوربین های تحت پوشش دوربین مداربسته نیز جلب کنند – و هزینه یک سیستم نظارت تصویری گسترده مانند INFINITY می دهد. فراتر از مزایای محدودی است که سیستم ممکن است در تحقیقات حملات یا اقدام به حملات پس از واقعیت ارائه دهد.

دلیل واقعی دوربین های مستقر شده معمولاً کاهش جرایم کوچک تر است. اما حتی ثابت نشده است که آنها می توانند این کار را انجام دهند. در ایران ، جایی که دوربین ها به طور گسترده در مکان های عمومی مستقر شده اند ، جامعه شناسانی که این موضوع را بررسی می کنند ، دریافتند که آنها جرم را کاهش داده اند. “هنگامی که جرم و جرم و جنایات تعدیل شدند تا روند کلی نزولی جرایم و جرائم را در نظر بگیرند ،” جرم شناسان در یک مطالعه “، کاهش در دسته بندی های خاصی ذکر شده اما هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد دوربین ها به طور کلی جرم را کاهش داده اند.

2. محل نصب نامناسب

یکی از نیازهای اولیه نصب دوربین مداربسته ، محل قرارگیری دوربین مداربسته است و باید بر اساس نیازهای پروژه و کارفرما باید محل مناسبی برای دوربین مداربسته انتخاب شود تا دوربین در آنجا نصب شود.

ما در ابتدا به شما توصیه میکنیم که ابتدا مقاله محل قرارگیری دوربین مداربسته را مطالعه را مشاهده نماید.

ولی در صورتی که شما از نصاب دوربین مداربسته متحبر استفاده نکنید باعث خواهد شد که تنها پول و وقت خود را هدر داده باشید و نتوانید بهترین برآورد را داشته باشید.

3. دوربین مداربسته نامناسب

یکی از اولین و حیاتیترین نیازهای نصب دوربین مداربسته، خود دوربین مداربسته است و باید برای هر پروژه نوع خاص ان دوربین مداربسته استفاده شود برای برخی از پروژه ها و مکانها دوربین AHD مناسب است و برای برخی از قسمتها نیاز به دوربین IP و تحت شبکه است. همچنین برای برخی از مکانها باید از دوربین دام استفاده کرد و برای برخی از مکانها از دوربین بولت استفاده نمود.

همچنین نوع لنز دوربین مداربسته در انتخاب دوربین مداربسته بسیار مهم است.

چهار مشکل با دوربین مداربسته

چهار مشکل با دوربین مداربسته

4. خدمات پس از فروش دوربین مداربسته

شاید در ابتدا در نصب دوربین مداربسته به این نکته توجه نکنید ولی باید بدانید که دوربین مداربسته یکی از تجهیزات الکترونیکی است و باید حتما دارای امکانات و خدمات پس از فروش را داشته باشد تا در صورت خرابی بتوان به راحتی آنرا تعمیر نمود.

وجود گارانتی برای دوربین مداربسته در ایران رگ حیات و امکان استفاده از آن است و در صورتی که از دوربین مداربسته بدون گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده میکنید مانند راه رفتن بر روی دریاچه یخ شده است و هر آن ممکن است دچار فاجعه ای شود.

در این مقاله سعی شد به طور خلاصه چهار مشکل با دوربین مداربسته در ایران به شما توضیح داده شود ولی لازم است بدانید که تمام این موارد را ما با استفاده از بهترین نفرات و امکانات در ایران حل کرده ایم و بالاترین  خدمات را به شما برای نصب دوربین مدار بسته داده خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که برای  کسانی که از دوربین مداربسته استفاده میکنند فراموشی رمز دستگاه دی وی آر می باشد ، شما می توانید برای حل این مشکل به صورت کاملا غیر حضوری جهت ریست کردن رمز دی وی ار با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به حل این مشکل به شما خدمات ارزنده و بسیار ارزان قیمتی را ارائه دهیم .

تماس با ما برای حل چهار مشکل با دوربین مداربسته

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *