چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

دوربین مدار بسته مخفف تلویزیون مداربسته و یک سیستم دوربین های امنیتی است که همگی به یک سیستم نظارت وصل می شوند. از آنجایی که دوربین های مدار بسته در حال حاضر محبوبیت بیشتری پیدا کرده و از قیمت مناسبتری برخوردار می شوند ، صاحبان خانه می توانند با دانستن اینکه می توانند خانه ، مشاغل خانگی و سایر خصوصیات شخصی خود را تأمین کنند احساس راحتی بیشتری می کنند. برای یادگیری بیشتر در مورد آنها و چگونگی خرید آگاهانه ، به گذشته بروید.

دوربین های مداربسته نسبت به آنچه تصور می کنید ، دنیای امنیت را به روشهای بیشتری تغییر داده اند. در حال حاضر هر خانه ، دفتر و خیابان دارای دوربین های نظارت است. این دوربین ها برای کاهش فعالیت های جنایی و همچنین برای اهداف نظارتی بسیار مفید هستند.

استفاده از دوربین های مدار بسته ممکن است مانع از وقوع جرم و جنایت نشود اما این دوربین ها در جمع آوری مدارک مورد نیاز برای پیگرد قانونی مجرمان عالی هستند. در بیشتر موارد ، استفاده از دوربین های مدار بسته در وهله اول از وقوع جرم جلوگیری می کند. با این حال ، خرید دوربین مداربسته آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در اینجا راهنمای خرید دوربین های مدار بسته آورده شده است.

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

استفاده داخلی و یا خارجی

هنگام خرید دوربین های مدار بسته ، اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که قصد دارید از آنها استفاده کنید. می توانید از دوربین های مدار بسته خارج از ساختمان و همچنین در داخل استفاده کنید. بسته به جایی که می خواهید دوربین ها را قرار دهید ، دانستن نیازهای فنی موردنیاز برای بررسی ضروری است. مقاله انواع کیس دوربین مداربسته را مطالعه نمایید.

برای استفاده داخلی ، دوربین های گنبدی بهترین هستند. شکل گنبد به این معنی است که شما نمی توانید جهت واقعی دوربین را ببینید. برای استفاده در فضای باز ، دوربین های مادون قرمز توصیه می شود. از دوربین های مادون قرمز حتی در مناطق خارج از منزل که نور کم دارند می توان استفاده کرد.

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

دوربین مداربسته سیم دار یا دوربین مداربسته بیسیم

همیشه گزینه ای برای انتخاب بین دوربین های بی سیم و سیمی وجود دارد. دوربین های بی سیم به راحتی وصل می شوند زیرا لازم نیست نگران روند سیم کشی باشید. با این وجود ، همیشه مشکلی وجود دارد که با دخالت ایجاد می شود. دوربین مداربسته بیسیم را مطالعه نمایید.

بعضی اوقات ممکن است تصاویر تحریف شده باشند. ما همچنین دوربین های سیمی قدیمی خوبی داریم که به سیم وصل می شوند. برای اتصال ، باید یک متخصص را برای انجام ارتباط برای شما دعوت کنید.

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

طراحی نصب دوربین مداربسته

در نظر گرفتن طراحی دوربین هایی که می خواهید بخرید مهم است. همیشه توصیه می شود یک طرح گسسته بخرید. در مورد موقعیت دوربین ها آن را خیلی واضح نکنید. ما دوربین هایی داریم که شبیه لامپ های کم مصرف هستند و تشخیص اینها بسیار دشوار است.

از طرف دیگر ، ما دوربین هایی داریم که بسته به موقعیت هدف ، کج می شوند. این انتخاب شما را بر عهده خود شما خواهد داشت.

ذخیره سازی و اتصال

هنگام انتخاب دوربین ، فضای ذخیره و اتصال را فراموش نکنید. دوربین هایی که خریداری می کنید باید از فضای کافی برای فیلمبرداری برخوردار باشند.

ما دوربین هایی داریم که از پرونده های قدیمی در ابر نسخه پشتیبان تهیه می کنند. اتصال نیز ضروری است به گونه ای که می توانید دوربین را از طریق تلفن یا رایانه خود در هنگام دور بودن کنترل کنید.

نتیجه گیری برای اینکه چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

نیازهای خود را ارزیابی کنید: آیا می خواهید بر روی اجراهای عمومی و اقدامات نظارت داشته باشید؟ آیا می خواهید چهره ، کالایی ، شلوغی را ببینید؟ آیا به سیستمهای امنیتی cctv بی سیم یا سیم کشی نیاز دارید؟ آیا به یک دوربین دوربین مدار بسته داخلی و / یا فضای باز نیاز دارید؟ آیا از دوربین شبکه IP بهره می برید؟ آیا به سیستم دوربین 1 ، 2 ، 8 یا 16 نیاز دارید؟ بودجه شما چقدر است؟

بعد از اینکه به این سوالات پاسخ داید لازم است که موارد زیر را در اجرا نماید:

نوع دوربین را انتخاب کنید: با توجه به نیاز و محیط ضبط خود ، باید دوربینی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد:
سیم کشی: یک دوربین امنیتی رنگی با سیم استاندارد. امروزه بیشتر دوربین های امنیتی سیمی داخلی / خارجی هستند و دارای یک برش فیلتر IR (مادون قرمز) برای دید در شب (تصویر دید در شب برای بهبود کنتراست و جزئیات تصویر بهتر خواهد بود). دوربین های سیمی در خاتمه BNC یا DIN (درگاه های اتصال) در دسترس هستند و به کابل های ویدیویی نیاز دارند.

وع و کیفیت تراشه تصویربرداری در دوربین: دوربین های امنیتی CCTV تصاویر را با استفاده از تراشه های CMOS یا CCD (Charge Couple Device) تولید می کنند. دوربین های مدار بسته کوچک و / یا بسیار کم قیمت معمولاً از فناوری CMOS استفاده می کنند ، ویدئویی با کیفیت ضعیف تولید می کنند و حساسیت به نور بسیار ضعیفی دارند. دوربین های مدار بسته با کیفیت و کیفیت بهتر از فناوری CCD استفاده می کنند. اندازه تراشه CCD به طور معمول 1/4 “، 1/3” یا 1/2 “است. به عنوان یک قاعده شست ، هر اندازه بزرگتر باشد ، کیفیت تصویر تولید شده بالاتر و قیمت بالاتر نیز خواهد بود. تراشه های بالاتر چگالی 1/4 “و 1/3” CCD اکنون می توانند تصویری به اندازه بسیاری از تراشه های 1/3 “یا 1/2” قدیمی تولید کنند.

در انتها لازم است که برا نصب دوربین مداربسته حتما از یک مشاور دوربین مداربسته مناسب استفاده نماید تا اینکه برای شما نصب دوربین مداربسته با کیفیت به ارمغان آورده شود.

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را سفارش دهیم

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *