شرایط گارانتی دوربین مداربسته
مدت زمان گارانتی برای دوربین های مداربسته و DVRبه مدت 12 ماه گارانتی تعویض (وارانتی) و 18 ماه گارانتی تعمیر (که از زمان خرید محاسبه می گردد) می باشد. در صورتی که خرابی شامل محدوده گارانتی شود و عیب یابی و یا تعمیر کالا به مدت زمان بیش از یک روز زمان نیاز داشته باشد ، کالای معیوب با یک کالای نو تعویض خواهد شد . در صورتی که مدل دستگاه معیوب موجود نباشد و یا فروش آن به اتمام رسیده باشد ، مدل های دیگری مشابه همان کالا به مشتری عزیز پیشنهاد خواهد شد. بدیهی است که در صورت وجود تفاوت قیمت مشتری می بایست مابه تفاوت را پرداخت نماید.
نکاتی در مورد گارانتی محصولات Infinity
محصولات Infinity از قطعات درجه یک و مطابق استاندارد های اروپا و همچنین مطابق استاندارد ایران تولید می شوند.
تمامی محصولات قبل از ارسال مجددا کنترل می شوند.
مطالعه کاتالوگ و نصب توسط فرد متخصص در نحوه کارکرد و طول عمر دستگاه بسیار موثر است.
تمام محصولات دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۲ الی ۵ سال (بسته به نوع دستگاه)خدمات پس از فروش می باشند.
در موقع بروز مشکل احتمالی برای هر یک از محصولات چه کنیم؟
۱- اولین اقدام تماس با شرکت از طریق شماره های زیر جهت گرفتن کمک و مشاوره تلفنی می باشد
۶۶۷۶۲۳۸۸
09127357631
اکثر موارد، بصورت تلفنی قابل حل می باشند لذا برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه جهت ارسال حتما این مورد را جدی بگیرید.
۲- اگر با انجام اقدام اول و عیب یابی بصورت تلفنی مشکل برطرف نشد دستگاه توسط نصاب متخصص از سیستم جدا و پس از تمیز کردن و بصورت عاری از گرد و غبار و آلودگی بصورت اصولی بسته بندی(برای جلوگیری از صدمات ناشی از ضربه هنگام حمل) و آن را برای شرکت یا نماینده مجاز ارسال فرمایید.
توجه فرمایید به هیچ عنوان نسبت به باز کردن و دستکاری دستگاه اقدام نفرمایید زیرا این اقدام منجر به صدمه دیدن دستگاه، سخت و طولانی شدن تعمیر و ابطال گارانتی خواهد شد.
در حالت عادی مدت زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه ها بین یک تا ۴۸ ساعت بوده و درموارد خاص ممکن است کمی بیشتر باشد.
لازم است حین تماس علت و شرایط بروز مشکل را توضیح دهید این اقدام باعث تسریع در عیب یابی و تعمیر دستگاه شما خواهد شد.
در نهایت در اکثر موارد با توجه به نوع مشکل در قطعات الکترونیکی یا نرم افزار دستگاه علت بروز مشکل مشخص خواهد شد.
مواردی مانند باز شدن و دستکاری، ضربه، شکستگی، خرابی برد به علت پارگی و اتصالی کابل، زنگ زدگی کانکتورها بعلت عدم نصب صحیح و محافظت در مقابل آب و رطوبت، ریختن آب و مایعات روی برد و تجهیزات الکترونیکی، استفاده از اداپتور نامناسب و مواردی ازین قبیل(در صورت قابل تعمیر بودن) فقط شامل خدمات پس از فروش می باشند لذا با مطالعه کاتالوگ (که در تمام دستگاه ها به زبان فارسی می باشند)قبل از استفاده و همچنین بهره گیری از نصاب متخصص و استفاده صحیح از دستگاه از بروز این موارد جلوگیری فرمایید.
در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی با ما تماس بگیرید.