ارتفاع نصب دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

یک دوربین مدار بسته بیش از یک تکنولوژی در زمان امروز بوده است و تبدیل به یک الزام در زندگی همه مردم شده است. در شرایطی که خطرات ناشی از زندگی بدون دوربین مدار بسته مشهود است ، افرادی از به عنوان نصاب دوربین مداربسته تصمیم به نصب دوربین مدار بسته برای به دست آوردن مشاغل و خانه های خود گرفته اند. این امر باعث شده است تا طیف گسترده ای از شرکت های دوربین مدار بسته که به دنبال ارائه محصولات با کیفیت عالی به مشتریان خود هستند و انواع دوربین مداربسته را برای مشتریان خود تولید کنند، اما مهم در زمان نصب دوربین ارتفاع نصب دوربین مداربسته است.

با این حال ، معمولاً یک سؤال بیشتر توسط مشتریانی از سراسر ایران و مخصوصا شهرهای مانند تهران مطرح می شود که عبارتند از: “دوربین های مداربسته را در کجا قرار دهید؟” و برای منظور باید محل نصب دوربین مداربسته را مطالعه نمایید.

دوربین های مداربسته را در کجا قرار دهید؟

این سؤال معمولاً نیاز به پاسخ و نکاتی درباره موقعیت مکانی دوربین مدار بسته دارد که مشتریان می توانند هنگام نصب دوربین های مدار بسته در خانه و دفاتر از آنها بدانند. این شامل دانستن همه چیز در مورد ارتفاع دوربین مداربسته، دستورالعملهای قرارگیری دوربین مدار بسته ، ارتفاع نصب دوربین و از همه مهمتر بهترین ارتفاع برای نصب دوربین مدار بسته است.

در حالی که شرکت های معدودی با ارائه ماشین حساب ارتفاع دوربین مدار بسته به مشتریان خود راه حل هایی ارائه می دهند ، بسیاری از آنها به چنین فناوری دسترسی ندارند و تنها برای تبلغ میباشد و شما نباید گول این ظاهر بازیها را بخورید. بنابراین ، هنگامی که مشتریان سعی می کنند به دنبال بهینه بودن نصب دوربین مداربسته باشند ، مشکلات زیادی را به وجود می آورد. اما چه چیزی دانستن این ارتفاع را بسیار مهم می کند؟ این به دلایل زیر است:

بنابراین  ارتفاع مناسب نصب دوربین مناسب چه خواهد بود؟

صادقانه بگویم ، این بستگی به این دارد که چه ملکی را در آن نصب می کنید و برای نظارت بر چه مناطقی نیاز دارید. دقیق ترین ارتفاع نصب دوربین مداربسته هنگام شک و انتخاب در ارتفاعی در حدود 2.4 متر – 2.6 متر  است.

با وجود این، دوربین مدار بسته ارتفاع زیادی به موارد دیگر بستگی دارد و چندین مزیت نیز وجود دارد که با نصب دوربین هایی با ارتفاع 2.5 و 5 متر همراه است.

  • در ارتفاع 2.5 متر: دوربینی که در ارتفاع 2.5 متر نصب شده است، منظره ای از مسافت طولانی از منطقه را به شما امکان می دهد تا آنجا که ممکن است تا از نزدیک تر به سمت افق را مشاهده کنید که به شما امکان می دهد از منظره زاویه دید وسیع استفاده کند. برای این کار به یک دوربین با لنز احتیاج دارید که به شما امکان می دهد تصویر بهتر از مسافت های طولانی و فاصله کانونی بلند گرفته شود. در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد لنز دوربین مداربسته میتوانید مقاله اموزشی مربوطه را مطالعه نمایید.
  • در ارتفاع 5 متر: در صورت نصب دوربین مداربسته در ارتفاع 5 متر، دوربین توانایی ضبط محیط های بیشتری را بدست می آورد و با زاویه ای که از افق آن دورتر است ، می تواند منطقه ای را که در آن قرار گرفته به شیوه بهتری بگیرد. این امر به دوربین امکان می دهد نمای وسیع تری از خاصیتی که در آن نصب شده است را ضبط کند. از آنجا که مسافت زیاد نیست ، بیشتر دوربین های مدرن می توانند در اینجا به طور مؤثر کار کنند.

دلایل نصب دوربین مداربسته در ارتفاع مناسب

در صورتی که تعداد دوربینی کم نصب شده باشد،آن محل برای دزدی و سرقت بسیار مناسب است و علاوه بر این ، دوربینی که به اندازه کافی تصویر با وضوح کافی را نشان ندهد، قادر نخواهد بود از دید گسترده و زاویه دید بهتری برخوردار شود و به سادگی قادر به نظارت مؤثر بر محیط اطراف خود نخواهد بود و یکی از الزام های مهم در تعین ارتفاع دوربین مداربسته می باشد.
هر دوربینی دارای یک فاصله روشنایی مجاز IR خاص است. دوربینی که بیش از حد نصب شده باشد ، نمی تواند به درستی نور محیط اطراف خود را روشن کند و از این رو در ضبط تصاویر و فیلم ها در شب یا در صورت کم نور بودن ناکارآمد خواهد بود.
دوربین های مدار بسته نیز به همان اندازه تصویری که از آنها ضبط می شود خوب هستند. فاصله خیلی زیاد روی کیفیت تصویر به شدت تأثیر می گذارد و هر چقدر هم که دوربین خوب کار کند ، تصویری که از مسافت طولانی گرفته می شود با کیفیت نمیباشد، در حالی که سعی در بزرگنمایی از آن دارد ، هیچ کیفیت مناسبی در اختیار شما قرار نمی دهد ، زیرا پیکسل تصویر کشیده خواهد شد.

چند پیشنهاد دیگر برای نصب دوربین مداربسته در ارتفاع

اکنون که ما تمام نکات اساسی در مورد مکان یابی دوربین مدار بسته را بیان کردیم ، اجازه دهید در مورد خرید دوربین مداربسته در مورد آنچه باید روی آنها تمرکز کنیم صحبت کنیم. هنگام خرید دوربین مداربسته ، اطمینان حاصل کنید که این دوربین نه تنها از قابلیت دید طولانی و در عین حال لنز وسیع تری نیز برای گرفتن منطقه وسیع تر در اطراف آن دارد. چند ویژگی دیگر مانند دید در شب، زوم، تقویت و نمای HD را به آن بیفزایید و در پایان به محصولات قدرتمند محصولات نظارت INFINITY برسید. این طیف گسترده شامل تعدادی دوربین IP و AHD در کلیه ساختها و مدلها است. دوربین PTZ باعث می شود که مجموعه ای از ویژگی های جدول را به خود جلب کند و همه آن را مدیریت کند، INFINITY طیف وسیعی از دستگاه های DVR و NVR خود را برای شما به ارمغان می آورد که به کاربران این امکان را می دهد تا یک مشاهده از راه دور ، بزرگنمایی و افزایش قابلیت ها را همراه با بالاتر داشته باشند. فشرده سازی داده ها و استاندارد رمزگذاری ایمن. شما هرگز با طیف INFINITY دوربین های مدار بسته اشتباه نخواهید کرد.

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

نتیجه گیری برای نصب دوربین مداربسته در ارتفاع مناسب

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مداربسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته  جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا مشاوره در مورد دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *