دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی

دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی استفاده خلاقانه و بسیار کاربردی از فناوری نظارت تصویری هستند. شما فیلمهای آنها را هنگام گزارش ترافیک در اخبار تلویزیون دیده اید زیرا در آن محل اقدام به راه اندازی دوربین مداربسته راهنمایی نموده اند. آنها در بالای علایم راهنمایی و رانندگی قرار دارند و در امتداد جاده های شلوغ و در تقاطع های شلوغ بزرگراه قرار دارند و برای نظارت خیابان از دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی استفاده میشود. این که آیا آنها در حال ضبط الگوهای ترافیکی برای مطالعه و مشاهده در آینده یا نظارت بر ترافیک و صدور بلیط برای جابجایی تخلفات هستند ، دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی نوعی روش انعطاف پذیر محبوب نظارت تصویری است.
مداربسته راهنمایی و رانندگی

دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی

مزایای دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی

مسافران راهنما – دوربین های راهنمایی و رانندگی که در نقاط پر ازدحام در بزرگراه ها ، آزادراه ها ، ایستگاه های بین شهری و شریان های اصلی قرار می گیرند ، غالباً با رسانه های خبری اشتراک می کنند – رادیو و تلویزیون ، که به نوبه خود آنها را به شکل گزارش ترافیک به مسافران منتقل می کند. به طور معمول ، جریان ترافیک از روز به روز فرق نمی کند ، اما در صورت بروز یک تصادف شدید یا بسته شدن جاده ، هشدار ترافیک می تواند برای یک مسافر در هنگام مسافرت بسیار با ارزش باشد.
داده های ارزشمند – دوربین های ترافیکی که به سادگی جریان اتومبیل را در جاده ها و شریان های اصلی نظارت می کنند ، اغلب توسط ادارات حمل و نقل ایالتی نگهداری می شوند. همراه با نظارت بر جاده ها برای حوادث یا تعطیلی عمده ، فیلم های دوربین مداربسته در تصمیم گیری های مربوط به توسعه و ساخت جاده های آینده تأثیرگذار هستند.
اجرای قوانین – دوربین هایی که برای اجرای قوانین سرعت و چراغ قرمز استفاده می شوند در گرفتن نقض حرکت و صدور بلیط موثر هستند.
تشویق رانندگی ایمن – دوربین های مداربسته قابل مشاهده که در محل تقاطع ها قرار دارد می توانند عادتهای رانندگی ایمن را ترغیب کرده و از تخلفات در حرکت جلوگیری کنند.

جنبه های خطرناک

آب و هوا – دوربین های راهنمایی و رانندگی – خواه در صورت مشاهده محل تقاطع ها و یا به دنبال ترافیک باشند ، در معرض خسارت های ناشی از آب و هوا هستند. گرما ، باد ، باران ، برف و یخ همه باعث آسیب دیدن یا ویران شدن دوربین امنیتی ترافیک می شود.
حوادث – از آنجا که در جاده ها و تقاطع های شلوغ قرار می گیرند ، همچنین احتمال تصادفات می تواند به دوربین های راهنمایی و رانندگی آسیب برساند.
ملاحظات پیکربندی دوربین های جاده ای
دوربین های مانیتورینگ ترافیک و دوربین های با سرعت قرمز یا سرعت قرمز اهداف مختلفی دارند و بنابراین هنگام نصب باید توجه جدی را از بین ببرید. موارد زیر را هنگام نصب دوربین های مانیتور ترافیک یا چراغ قرمز در نظر بگیرید
برای دوربین های مدار بسته:
بزرگراه های اصلی منطقه شما کدامند؟ در چه زمانی ترافیک در منطقه شما سنگین ترین (با نام ” crowded hours“) حالت ممکنه است؟ آیا در جاده های باریکه ترافیک به طور طبیعی ازدحام می کند ، ویژگی های خاصی وجود دارد؟
در هر صورت نصب دوربین مدار بسته جز نیازهای اصلی زندگی شهری است.
برای دوربین های سرعت و نور قرمز:
آیا تقاطع خاصی در منطقه شما وجود دارد که تصادفات و تخلفات رایج است؟ آیا تخلفات در حال حرکت مشکل خاصی در منطقه شما محسوب می شود؟
مشاوره راه اندازی برای دوربین های مداربسته
برای دوربین های سرعت و نور قرمز:
هنگام دوربین مداربسته در یزرگهراه ، اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت های تقاطع پوشانده شده است. معمولاً دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی در بالای سیگنال ها قرار می گیرند یا در هر گوشه از محل تقاطع نصب می شوند که یک فلاش یا منبع نور دیگر را برای ضبط در شب نصب می کنید. با اجرای قانون محلی برای یافتن مشکل ساز ترین تقاطع ها مطمئن شوید که دوربین های شما قرار گرفته و کالیبره شده اند تا بتوانند پلاک صفحه خاموش را ضبط کنند. برای محافظت از دوربین ها در برابر عناصر ، آنها را در محل های کنترل شده محیط زیست قرار دهید.
برای دوربین های نظارت و کنترل جاده:
دوربین ها را طوری قرار دهید که از نواحی احتقان معمول غافل شوند. مطمئن شوید که دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی از دید کافی برخوردار هستند و نمای خوبی از کلیه خطوط درگیر دارند فضای داخلی دوربین کنترل شده با رطوبت و رطوبت می تواند به محافظت از دوربین در برابر آب و هوا کمک کند.
دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی

دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی

یک صحبت با مسئولین دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی :

تا کی میخواهید از دوربینهای برند خارجی استفاده کنید، آیا میدانید ما در ایران با کلی سختی و مشقت توانسته ایم دوربین مداربسته ایرانی تهیه کنیم؟ آیا میدانید بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی چی هست؟ اصلا حاضر به حمایت هستید؟ حمایت فقط با حرف نیست، بیاید در خرید دوربین مداربسته راهنمایی و رانندگی از دوربین مداربسته ایرانی استفاده کنید بخدا با حمایت میشه پیشرفت کرد. ( هرچند من میدونم این اتفاق تا ضحور اقا هم اتفاق نمیوفته و اقایون فقط فکر… هستند.)

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

[sc_fs_person html=”true” person_name=”ایمان قنبری” job_title=”نصاب دوربین مداربسته” image_id=”6493″ street_address=”تهران خیابان جمهوری بعد از پل حاف پاساژ نادری ط4 واحد 12″ address_locality=”” address_region=”” postal_code=”” address_country=”” email=”eiman.ghanbari@gmail.com” url=”https://infinity-cctv.ir” telephone=”09122889346″ css_class=”” colleague=”” works_for_name=”چشمان بیدار آریا” works_for_alt=”” works_for_url=”” works_for_logo=”INFINITY” same_as=”https://infinity-cctv.ir” ]

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *