پسورد دستگاه DVR

انتخاب رمز مناسب برای دوربین مدار بسته و مخصوصاً دستگاه DVR لازم است که برخی از الزامات و شرایط امنیتی را را در خصوص نوع و ساختار رمز خودتان رعایت کنید، در این مقاله آموزشی روش انتخاب پسورد دستگاه DVR  را به صورت مامل به شما آموزش میدهیم. و همچنین شما میتوانید برای آموزش اصول ضبط دستگاه DVR مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

در این مقاله آموزشی قرار است به شما نحوه ساخت خط و تولید رمز دوربین مدار بسته مناسب و قابل قبول از نظر شرایط امنیتی و غیر قابل هک شدن را به شما ارائه دهیم.

امنیت دستگاه DVR توسط پسورد دستگاه DVR  مشخص می‌شود. مهم‌ترین پارامتر برای حفظ حریم شخصی است. در صورت لو رفتن رمز باعث مشاهده تصاویر شما توسط افراد دیگر خواهد شد، بنابراین بیاید باهم یادبگیرم چگونه یک پسورد مناسب و غیر قابل هک برای دستگاه DVR ( چگونه از هک شدن دستگاه DVR جلوگیری کنیم) خود انتخاب کنیم.

"<yoastmark

رمز دستگاه DVR

تمام دستگاه های دی وی آر جهت ورود کاربر به محیط کاربری و استفاده از خدمات دستگاه دی وی دی و یا مشاهده تصاویر از طریق موبایل لازم است که حتما دارای یک یک یوزر نیم و یک پسورد مناسب باشد.

تمامی پسورد دستگاه DVR می بایست در درون دستگاه دی وی آر ذخیره شود. با توجه به آخرین به روز رسانی دستگاه های دی وی آر تمام رمز ها می بایست مطابق با یک ساختار غیر قابل هک و ترکیبی از از علائم هم و اعداد و حروف باشد.

علاوه بر اینکه ساختار رمز دستگاه دی وی آر می‌بایست  کاملاً مطابق با اصول سایبری باشد. لازم است که به یک سری از سوال های شخصی پاسخ داده شود تا در صورت فراموشی رمز پرسش این سوال ها از شما و پاسخ که شما ارائه می کنید رمز شما بازیابی شود ( البته همانطور که قبلاً در مقاله فراموشی رمز دوربین مداربسته گفته شد در صورتی که شما رمز خود را فراموش کرده اید می توانید با مراجعه به تعمیرگاه دوربین آریا و استفاده از خدمات غیرحضوری آنها رمز خود را ریست نموده).

"<yoastmark

نمونه رمز مناسب دستگاه DVR

برای آنکه  یک رمز قابل اطمینان برای دستگاه دی وی آر خود انتخاب نمایید لازم است که پارامترهای زیر را در نظر بگیرید :

–  رمز شما باید حداقل ۶ کاراکتر باشد.

–  متشکل از حروف بزرگ و کوچک،  نشانه ها مانند @  و اعداد باشد.

–  هرگز رمز خود را اعداد قابل تشخیص مانند 123 و یا abc  قرار ندهید.

–  هرگز خود را بر روی دستگاه دی وی آر خود را ننویسید.

در صورتی که موارد بالا را به صورت کامل و دقیق انجام دهید شما یک رمز مطمئن و محکم را برای دستگاه دی وی آر خود انتخاب نموده اید، ولی باید این نکته را توجه داشته باشید در صورتی که از یک رمز ضعیف و قابل شناسایی استفاده کنید دستگاههای دی وی آر که به اینترنت متصل هستند به راحتی مورد هجوم و حمله سایبری قرار گرفته و هک خواهند شد.

فراموشی پسورد دستگاه DVR

همانطور که در مقاله آموزشی فراموشی رمز دوربین مداربسته به صورت کامل در خصوص این موضوع توضیح و روشهای مواجهه با مشکل فراموشی رمز دوربین مداربسته و یا دی وی آر خود را متوجه شدی، تعمیرگاه آریا با داشتن نیروهای متخصص و حرفه ای آماده ارائه حل مشکلات فراموشی رمز دوربین مداربسته شما به صورت تلفنی خواهد بود .

بنابراین در صورتی که رمز دوربین مداربسته خود را فراموش کرده اید جای نگرانی ندارد. می توانید با مراجعه به مقاله  آموزشی مربوطه با ما ارتباط برقرار کرده و بتوانید مشکل خود را برطرف کنید .

مشکلات پسورد دوربین مداربسته

همیشه قرار دادن پسورد برای وسایلی که شما از آنها به صورت روزمره استفاده میکنید، مانند موبایل و یا لپ تاپ خود باعث خواهد شد که شما آن رمز را فراموش کنید.

شرکت ما به واسطه تجربه بسیار زیاد تعدد پروژه‌هایی که در روز بابت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته داریم. و همچنین مواجه شدن با این قضیه که اکثر مشتریان ما رمز خود را فراموش می‌کنند، شرکت ما یک راهکار اساسی برای حل این مشکل ارائه می‌دهد.

فرمولی که ما برای پسورد دستگاه DVR  شما ارائه می دهیم به این صورت است که در صورتی که شما در یک آپارتمان و یک مجتمع زندگی می کنید هر کسی برای خود یک نام کاربری و رمز عبور خود را دارد نام کاربری را بر اساس نام و فامیلی شخص با جداکننده “.” مشخص میکنیم.

برای رمز آن‌ها از آنها می‌خواهیم که نام خود را در ابتدا و سپس یک رمز چهار رقمی که اکثراً  رمز های قابل یادآوری برای همه افراد است را در انتهای پسورد خود قرار داده تا بتوانند خود هر شب با داشتن یک پسورد مشخص غیر قابل تشخیص برای سایر افراد و همچنین به صورت کاملاً ساده و قابل تشخیص برای خود صاحب نام کاربری می تواند استفاده کند.

در صورتی که شما دستگاه دی وی آر خود را به اینترنت متصل کرده ایدو رمز خود را در اختیار افراد دیگر قرار دهید، متاسفانه افراد دیگر می توانند از طریق اینترنت به دستگاه DVR شما متصل شده و تمامی تصاویر شما را مشاهده کنند.

این مشکل دقیقاً نقض حریم خصوصی افراد است. برای همین است که ما به شما توصیه می‌کنیم از یک رمز با کیفیت و غیرقابل تشخیص استفاده کنید و باز هم رمز خود را هرگز در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

قرار دادن رمز دستگاه دی وی آر در اختیار دیگران در واقع قرار دادن فیلم ها و عکس هایی از حریم خصوصی شما می باشد بنابراین تا جای ممکن تنها و تنها رمز خود را برای خود نگه داریم و آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

درباره چه صحبت کردیم؟

پسورد دوربین مداربسته / انتخاب رمز دوربین مداربسته / بهترین پسورد دستگاه DVR و ورش انتخاب یک پسورد ایمن و غیر قابل نفوذ.

تماس با ما

شرکت چشمان بیدار آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY آماده نصب دوربین مدار بسته در منزل شما با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ نادری طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه منصفانه می باشد.

"<yoastmark

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *