دلایل تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال

تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال

تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال

سیستم نظارت تصویری دوربین مداربسته به ابزاری بسیار مهم برای امنیت خانه و دفتر تبدیل شده است. بدون شک سیستم نظارت تصویری باعث افزایش امنیت شده است. با این حال ، می توان با افزودن جدیدترین فناوری ، موفقیت بیشتری کسب کرد. بسیاری از شرکت ها با اضافه کردن دوربین هایی که در سیستم نظارت قدرتمندتر هستند ، کیفیت فیلم و تصویر را ارتقاء داده اند. افزودن دوربین های HD در سیستم امنیتی تصویر و فیلم واضح تری از وقوع آن ارائه می دهد. این فیلم واضح به تیم تحقیق کمک می کند تا گزارش ها را سریعتر و واقعی تر نتیجه گیری کنند.

در سیستم های امنیتی اولیه از دوربین مدار بسته دوربین مداربسته آنالوگ برای گرفتن تصویر و فیلم استفاده می شد. این سیستم امنیتی هنوز در بسیاری از خانه ها و دفاتر در حال استفاده است. اگرچه ، نتیجه گرفتن از دوربین مدار بسته آنالوگ کیفیت پایین است. گاهی اوقات ، شناسایی مقصران درگیر در این امر بسیار دشوار می شود. با گذشت زمان ، آخرین دوربین های HD برای امنیت اداری و منزل اختراع شده اند. علاوه بر این ، گزینه های ضبط ویدیو نیز اصلاح شده و بهبود یافته اند. در حال حاضر ، دوربین IP امن ترین و موثرترین سیستم نظارت برای امنیت خانه و دفتر است. صاحبان خانه و تاجران سیستم امنیتی خود را از دوربین آنالوگ دوربین مدار بسته به شبکه دوربین IP تغییر می دهند بنابراین تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال بسیار حائز اهمیت است و باید مد نظر قرار بگیرد.

این مقاله شامل 5 دلیل برتر برای تغییر از دوربین مدار بسته دوربین مداربسته آنالوگ به سیستم نظارت دوربین مدار بسته IP و یا دوربین مداربسته دیجیتال است.

1. کیفیت بهتر صدا و فیلم:
سیستم دوربین IP ، کیفیت بهتر صدا و فیلم را فراهم می کند. کیفیت فیلم و صدا از دوربین مدار بسته آنالوگ معمولاً به دلیل نویز الکتریکی و اتصال ضعیف ، تداخل می یابد ، به خصوص هنگامی که فاصله دوربین و DVR بیش از صد متر باشد. دوربین IP نسبت به نویز الکتریکی مقاوم تر است.

2. امنیت شواهد ثبت شده:
در بسیاری موارد ، سارقین هنگام تلاش برای سرقت ، دستگاه DVR را نیز راه می گیرند. بنابراین ، قربانی نمی تواند هیچ اثبات ضبط شده ای از شواهد ارائه دهد. از طرف دیگر ، NVR ویدیو را مستقیماً در شبکه ذخیره می کند. سیستم نظارت دوربین IP برای ضبط شواهد ایمن تر و ایمن تر است. شما میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه NVR داشته باشید.

3. قابلیت دسترسی و قابلیت مدیریت پیشرفته
سیستم دوربین IP برای مدیریت و دسترسی راحت تر است. اکنون کاربر می تواند فایل ها و فیلم های ویدئویی را از هر نقطه مشاهده و مشاهده کند. حتی می توانید از طریق برنامه های تلفن همراه و ابرهای از راه دور به فیلم های دوربین دوربین IP دسترسی پیدا کنید. به سادگی ، برای مشاهده و مدیریت پرونده های ذخیره شده از طریق NVR ، به اتصال به اینترنت نیاز دارید.

4. مدیریت آسان انرژی:
برای دوربین های مدار بسته آنالوگ ، دوربین های مدار بسته آنالوگ به کابلهای قدرت مجزا احتیاج دارند تا دوربین های IP در حالی که دوربین IP بیشتر از طریق POE (منبع تغذیه روی اترنت) کار می کند. دوربین IP مسئله نیاز به کابلهای جداگانه را از بین می برد میتوانید مقاله نصب دوربین تحت شبکه را مطالعه نمایید.

5. مقرون به صرفه برای مدیریت مدیریت از راه دور:
اگرچه ، هزینه اولیه NVR کمی بیشتر از DVR است؛ با این حال ، سیستم دوربین IP ارزان و آسان برای اصلاح و بهبود است. این سیستم برای اتصال دوربین های بیشتر ایده آل است. ویژگی منحصر به فرد سیستم نظارت بر دوربین IP ، مدیریت از راه دور مشاغل است. سیستم امنیتی IP کامپ اجازه می دهد تا داده های هر گروه کاری را از مکان های مختلف ذخیره و مدیریت کند. بنابراین ، کسب و کار را می توان از راه دور از چندین مکان مدیریت کرد.

البته لازم بذکر است که تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال نیازمند هزینه و تغییر تجهیزات دوربین مداربسته است ولی باید این نکته را در نظر گرفت که امنیت برای هر مکانی ضروری است و هزینه برای فضای محل کار یا منزل ضروری است و حتما باید مد نظر تمام افراد قرار بگیرد و دقت کنید برای این قضیه مهم باید با دقت بیشتری فکر کرد و هزینه نمود.

 

تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال

تغییر دوربین آنالوگ به دیجیتال

یکی از دلایل اصلی تغییر دوربین انالوگ به دیجیتال افزایش ظرفیت هارد دوربین مداربسته میباشد زیرا در تکنولوژی های جدید با استفاده ار کد کردن تصویر مدت زمان ضبط تصاویرافزایش یافته و میتوان روزهای بیشتری از تصاویر بیشتری را بر روی هارد دستگاه DVR ضبط کنید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا و نصب دوربین مداربسته به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *