نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو

در صورت عدم وجود سیستم دوربین مدار بسته امنیتی ، خطر سرقت و خرابکاری در نمایندگی های اتومبیل زیاد است. نمایندگی های فروش خودرو دارایی گران قیمت و ارزشمندی دارند که آنها را به اهداف بسیار جذاب برای مجرمان تبدیل می کند. به همین دلیل نصب دوربین مدار بسته IP در هر قسمت از نمایندگی و یا تعمیرگاه خودرو یک ضرورت است پس نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو برای شما ضروری است.به همین منظور راه اندازی دوربین بر روی کامپیوتر این اماکن امری ضروری است.

در این مقاله قرار است با الزامات نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو بیشتر آشنا شویم:

سارقان را در شب از نمایندگی خود دور نگه دارید

وجود دوربین مداربسته در یک محیط با دارایی های ارزشمند یک نیاز است، تا بطور مؤثر متجاوزین را در محیط شما تشخیص دهند. تقریباً هر سیستم نظارت تصویری نصب شده توسط نصاب های دوربین مداربسته ما می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا تأیید کند محیز شما ایمن شده است یا خیر. ما با جدیت مراقب هستیم تا دارایی های شما ایمن باشد. هنگامی که یک دزد وارد  می شود ، بلافاصله اعلام اخطار از طریق بلندگوها به اعلام میگردد، به سرعت به آنها اطلاع می دهند که یک ورود غیر مجاز انجام شده اند و باید قبل از رسیدن پلیس برای آن اقدامی نمایید.

نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو

نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو

بدانید ماشین های شما کجا هستند

بیشتر نمایندگی ها ماشینهای خود را درست در بیرون از پارکینگ های خود نگه می دارند پس باید تشخیص پلاک توسط دوربین مداربسته انجام شود. این خودروها به ویژه در شب مستعد برای سرقت و خرابکاری هستند. قرار دادن صحیح دوربین های نظارت تصویری برای نمایندگی های اتومبیل شما به شما امکان می دهد تا از زمان پشت میز ، خانه یا محل کار موجودی ، نمایشگاه ، قسمت پیشخوان قطعات و سرویس های خود را در به صورت بروز و آنی مشاهده کنید.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

داشتن دوربین های امنیتی IP که کاملاً واضح هستند و دارای کیفیت مناسبی هستند میتواند این امکان را برای شما بوجود بیاورد که در صورت رخداد و یا اتفاقی بتوانید به راحتی بازپخش دوربین مداربسته خود را در اختیار پلیس قرارداده و تمام جزییات مانند چهره سارق و یا پلاک ماشین و … قابل تشخیص بوده و کمک شایانی برای حل مشکل شما خواهد کرد.

نظارت بر کارکنان و مشتریان و نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو

وقتی مشتری درخواست ادعای دروغین از خدمات ضعیف مشتری یا حتی خسارت وسایل نقلیه موجود قبل از ورود به نمایندگی شما را داشته باشد ، از فیلم و صوتی ضبط شده خود استفاده میکنید و ادعا انها را رد و یا اثبات خواهید نمود برای این منظور میتوانید ار دوربین دو منظوره استفاده نمایید.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان مراحل ایمنی تعیین شده را رعایت کرده و از استانداردهای ایمنی تعیین شده برای مناطق خدمات شما مطابقت دارند و به اینصورت میتوانید کارکنانی که دارای کیفیت کاری مناسب نیستند را اخراج و یا آنها را با مستند های دقیق تنبیه نمایید.

فروشندگان خودرو همچنین می توانند از دوربین های IP استفاده کنند تا ببینند کدام خودروها بیشترین توجه را از مشتریان دریافت می کنند و با استفاده از آن یک نوع مشتری مداری داشته باشید. از این فیلم می توان برای تقویت استراتژیهای تبلیغاتی نمایندگی استفاده کرد و برای مثال مشخص کرد که چه نوع موجودی بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

وسایل نقلیه مشتری را وارد کنید

با توجه به اینکه در بعضی از تعمیرگاهها ممکن است شخصی ادعا کند که قسمتی از ماشین او در تعمیرگاه  آسیب دیده است بهترین حالت برای بررسی شکایت او استفاده از دوربین مداربسته می باشد و این امکان را میدهد که به صورت دقیق بر روی دارایهای مشتری خود نظارت داشته باشید.

درباره نمایندگان خدمات مشتری و تیم فروش بیشتر بدانید

در صورت لزوم ، سطح تعامل بین کارکنان و مشتریان را کنترل کنید. در صورت بروز آنها از آنچه یاد می گیرید برای بهبود خدمات به مشتری و حل و فصل اختلافات یا شکایات خود استفاده کنید.

نظارت از راه دور دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو

از طریق اینترنت می توانید به دوربین های امنیتی IP دسترسی پیدا کنید. مشاهده دستگاه تلفن همراه در دستگاه Android یا Apple شما امکان چک سریع و آسان را فراهم می کند ، بدون توجه به اینکه در آن زمان کجا هستید فقط کافی است که گوشی شما اینترنت داشته باشد.

قرار دادن دوربین های امنیتی نمایندگی های اتومبیل

نمایندگی خودکار سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مهم است که دوربین های امنیتی را در نمایندگی های اتومبیل در نظر بگیرید تا از مزایای سیستم های امنیتی حداکثر استفاده را ببرید. هنگام نصب دوربین ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

    • حوادث قبلی خودروهای دزدیده شده یا قطعات و محل وقوع آن.
    • کارآیی سیستم های امنیتی موجود را ارزیابی کنید. ویژگی های امنیتی را که باید بهبود یافته یا تغییر دهند شناسایی کنید.
    • مناطقی آسیب پذیر – جایی که احتمالاً سرقت یا خرابکاری رخ می دهد
    • مناطقی را شناسایی کنید که مجرمان به راحتی شناسایی شوند.
    • دوربین ها را به گونه ای قرار دهید که به عنوان بازدارنده سارقان عمل کند.
    • دوربین های امنیتی که در خارج نصب می شوند باید ضد آب باشند.
    • دوربین های امنیتی باید در نزدیکی همه راه های ورودی به ساختمان و محل قرار گیرند
    • به یاد داشته باشید که حفاظت محیطی گزینه ای عالی برای ایجاد برنامه امنیتی شما است که بسیار قوی تر است.
    • مقررات دیجیتال معتقد است که حمایت از سرمایه گذاری شما به معنای چشم پوشی از همه جنبه های عملکرد شما است – انجام این کار به محافظت از سود ، حفظ مشتریان شادتر و بهبود عملکرد کلی تجارت شما کمک می کند.

شاید برای شما جالب باشد که دوربین مداربسته پمپ بنزین دارای شرایط و الزامات خاص است که باید مد نظر قرار بگیرد.

فروشگاه آریا با دارا بودن کادری فنی و متخصص در حوزه نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی و تعمیرگاه خودرو این مژده را به شما میدهد که تمام نیازهای شما را در یکجا جمع و با کمترین هزینه برای شما مرتفع خواهیم ساخت.

نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی

نصب دوربین مداربسته برای نمایندگی

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مدار بسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته دید در شب جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا مشاوره در مورد دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

تماس با ما:

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با هزینه بسیار پایین می باشد.

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *