بهترین دوربین مداربسته 1399

دوربین مداربسته در ایران توسط برخی از همکاران با کیفیت پایین و قیمت بالا عرضه میشود ولی فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته برند INFINITY و دارای گارانتی دوساله محصولات آماده ارائه بهترین دوربین مداربسته 1399 در سطح شهر تهران با نصب و در تمام ایران توزیع می کند.

توصیه ما به شما این است که حتما دوربین مداربسته با گارانتی معتبر تهیه نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید. میتوانید شرایط گارانتی دوربین مداربسته آریا را از اینجا بخوانید.

بهترین دوربین مداربسته 1399

بهترین دوربین مداربسته 1399

در دنیای امروز ، سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مداربـسته تبدیل به یک نیاز برای اکثریت مردم گشته است .

از این رو انتخاب بهترین گزینه برای خرید یک سیستم دوربـین مداربسته یک چالش برای کسانی که قصد تهیه ی این سیستم

را دارند می باشد .

در این مـقاله مواردی که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین گزینه برای خرید این سیستم ها می باشد را مورد بحث

و بررسی قرار می دهیم .

مواردی که باید در انتخاب دوربین مداربسته مورد توجه قرار داد عبارتند از:

  • تکنولوژی دوربین مداربسته ( آنالوگ ، AHD ، IP و …)
  • نوع مادر برد استفاده در دوربین
  • گارانتی دوربین مداربسته
  • نوع لنز دوربین مداربسته
  • شکل دوربین مداربسته بولت یا دام
  • جنس بدنه دوربین مداربسته
بهترین دوربین مداربسته 1399

بهترین دوربین مداربسته 1399

یکی از بهترین تجربه ای که ما در حوزه راه اندازی دوربین مدار بسته  و خدمات پس از فروش آن مانند تعمیرات نگهداری رفع عیب و سایر موارد را داریم این است که توانایی دوربین مدار بسته در طلافروشی را داریم.

شرکت چشمان آریا  به عنوان طلایه دار در حوزه تولید دوربین مدار بسته امکان ارائه انواع خدمات نصب و راه اندازی تعمیر و نگهداری دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی و نظارتی شما را دارا می باشد

بدون شک در حوزه دوربین مداربسته تعداد شرکتها و نفراتی که در آن مشغول به کار هستند بسیار زیاد می باشد ولی باید به این نکته توجه کرد که نباید تنها به  سخنان و گفته های افراد و تبلیغ خود آنها اتفاق نمود و لازم است در مورد محصول آنها نحوه کار آنها و از همه مهمتر در مورد خدمات پس از فروش قابل ارائه توسط آنها کاملا تحقیق و پرس و جو کرد.

در ایران بر همین اساس است که ما به عنوان تولید کننده دوربین مدار بسته در ایران این امکان را داریم که می توانیم به شما محل تولید دوربین مداربسته نحوه اسمبل آن و نصب و راه اندازی و پروژه های انجام شده و از همه مهمتر تعمیرگاه اختصاصی خودمان را که به سایر بازار نیز خدمات ارائه می کنیم به شما نشان دهید تا خیال شما از انتخاب شرکت ما برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته خود راحت باشد.

بهترین دوربین مداربسته 1399

بهترین دوربین مداربسته 1399

ایمان قنبری
author-avatar

درباره ایمان قنبری

متولد 1364 در تهران هستم و دارای مدرک فوق لیسانس کامپیوتر (سخت افزار) از دانشگاه امیرکبیر ( پلی تکنیک) بوده که از سال 1383 در حوزه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی در حال فعالیت هستم. از سال 1398 با تاسیس شرکت چشمان بیدار آریا در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی به تمامی ارگانها و شرکتهای خصوصی برای نصب دوربین مداربسته میباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *